Zakup z dostawą sprzętu komputerowego (stacje robocze, laptopy, stacje dokujące do laptopów, tablety)

Publication date 2017-06-12
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506650-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 302131006, 302132007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z trzech następujących części:
Część nr 1 – dostawa stacji roboczych – 15 szt.,
Cześć nr 2 – dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt.,
Cześć nr 3 – tablety – 12 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c5b123b-0db8-48ff-96d4-20db3652aa1a
Biuletyn 506650-N-2017
Zamawiajacy nazwa Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Regon 1304909700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stawki
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00193
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 531 03 00
Zamawiajacy fax 22 531 03 01
Zamawiajacy email doa@giodo.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.giodo.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny należy złożyć w zaklejonej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup z dostawą sprzętu komputerowego (stacje robocze, laptopy, stacje dokujące do laptopów, tablety)
Numer referencyjny DAT-260-3/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia składa się z trzech następujących części: Część nr 1 – dostawa stacji roboczych – 15 szt., Cześć nr 2 – dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt., Cześć nr 3 – tablety – 12 szt.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 –25 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien przedstawić wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej trzy dostawy o wartości brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł. 2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej trzy dostawy o wartości brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A dla części nr 1, załącznik nr 5B dla części nr 2 i załącznik nr 5C dla części nr 3 do SIWZ. 2. Warunki gwarancji zawierające co najmniej minimalne warunki gwarancji określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7A dla części 1, załączniku nr 7B dla części 2 i załączniku nr 7C dla części 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt posiada dokumenty/certyfikaty wymienione w Załączniku nr 4A dla części 1 i załączniku nr 4B dla części 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez producenta sprzętu komputerowego przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym lub wskaże firmę serwisującą, która przejmie je w jego imieniu. 5. Dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta sprzętu komputerowego.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – zakup i dostawa stacji roboczych – 15 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – zakup i dostawa stacji roboczych – 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cześć nr 2 – zakup i dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Cześć nr 2 – zakup i dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki 1B
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cześć nr 3 – zakup i dostawa tabletów – 12 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Cześć nr 3 – zakup i dostawa tabletów – 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20
  
Kryteria Koszt cyklu życia
Znaczenie 20
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)