Zaprojektowanie i wykonanie systemu internetowego pełniącego funkcje wielomodułowej platformy informatycznej wraz ze ścisłą asystą techniczną przy wdrażaniu i rozbudowie platformy w ramach projektu BioEcon

Publication date 2017-06-12
End date 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530628-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu, wdrożeniu, rozbudowie i utrzymaniu wielomodułowej platformy informatycznej (Platforma BioEcon) wraz z zadaniami towarzyszącymi. Ze względu na modularność systemu jego pożądana charakterystyka została opisana w Szczegółowych Opisach Zadań (OPZ). Wykonawca dołoży wszelkich starań aby proces projektowania i wykonania Platformy BioEcon był zgodny z intencją Zamawiającego. Wdrożenie części programistycznej odbędzie się na infrastrukturze Zamawiającego, której parametry zostały opisane w Zadaniu 2 OPZ. Zamawiający zakłada, że przedmiot umowy ma mieć charakter rozwojowy, z tego względu na potrzeby rozbudowy systemu Wykonawca musi zapewnić dostępność wszelkiej dokumentacji oraz prowadzić pracę zgodnie z metodyką Prince2.
Zamawiający zakłada, iż Platforma będzie zintegrowanym modułowym narzędziem organizującym pracę Zakładu, wspomagającym prowadzenie badań i upowszechniającym rezultaty osiągnięte w Projekcie BioEcon. W szczególności: zapewni interaktywną komunikację z wszystkimi grupami Interesariuszy; umożliwi zdalny dostęp do baz danych i obieg danych; zagwarantuje komunikację i przepływ informacji oraz zapewni bezpieczeństwo danych na różnych poziomach. Istotnym elementem Platformy będzie środowisko integrujące pakiety narzędzi modelowania i przetwarzania danych. Platforma BioEcon spełni rolę edukacyjną poprzez upowszechnienie wiedzy z zakresu prac prowadzonych w Zakładzie. W ramach umowy Wykonawca zapewni ścisłą asystę techniczną w każdym z etapów.
Wskazane zamówienie będzie realizowane w następujących etapach:
1) Etap 1:
a) Zadanie 1 — budowa strony internetowej Zakładu
2) Etap 2:
a) Zadanie 2 — konfiguracja środowiska deweloperskiego do budowy oprogramowania Platformy obliczeń numerycznych i analiz przestrzennych
b) Zadanie 3 — zaprojektowanie i wdrożenie oprogramowania Platformy obliczeń numerycznych i analiz przestrzennych
3) Etap 3:
a) Zadanie 4 — budowa strony internetowej Platformy
4) Etap 4:
a) Zadanie 5 — budowa referencyjnej bazy dokumentów, publikacji i danych przestrzennych
5) Etap 5:
a) Zadanie 6 — rozbudowa strony internetowej Platformy
b) Zadanie 7 — budowa systemu organizacji pracy Zakładu
6) Etap 6:
a) Zadanie 8 — opracowanie i opublikowanie treści upowszechniających wyniki Projektu BioEcon.

2. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
4. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem „lub równoważne” Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy.
5. Wymagany okres długości wsparcia technicznego (gwarancji jakości) (zgodny z ofertą wykonawcy) to minimum 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego całości zamówienia. W okresie wsparcia technicznego (gwarancji jakości) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę (listem lub faksem lub e-mail). Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji )zostanie przedłużony o czas naprawy.

Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń) i będzie obejmował rezultaty końcowe wszystkich zadań:
1. Rezultaty prac ukończone i odebrane przed końcem Umowy
2. Rezultaty prac ukończone i odebrane równo z końcem Umowy
6. Zamawiający wyraża zgodę na udział Podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia określonej części usługi Podwykonawcy/om, Wykonawca zobowiązany jest wpisać części zamówienia.
6.1 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez Podwykonawców.
6.2 Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu.
11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu.
12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych.
13. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
14. Rozliczenie nastąpi za wykonanie danego etapu zamówienia według poniższych zasad:
1) Etap 1 - 15%
2) Etap 2 - 25%
3) Etap 3 - 30%
4) Etap 4 - 10%
5) Etap 5 - 15%
6) Etap 6 - 5%

15. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.
18. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40dc4ec6-a87c-425b-ae73-6eb7f9d6a4b6
Biuletyn 530628-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 7929500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czartoryskich
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 47 86 700,
Zamawiajacy fax 81 47 86 900
Zamawiajacy email dzp@iung.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wskazane zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu „New Strategies on Bio-Economy in Poland” (Nowe strategie dotyczące biogospodarki w Polsce) BioEcon. Projekt realizowany w ramach programu HORYZONT 2020, call ERA Chair, work programme 2014-2015, section „Spreading Excellence and Widening Participation (WIDESPREAD 2-2014: ERA Chair)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.iung.pulawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa-Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czartorykich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie i wykonanie systemu internetowego pełniącego funkcje wielomodułowej platformy informatycznej wraz ze ścisłą asystą techniczną przy wdrażaniu i rozbudowie platformy w ramach projektu BioEcon
Numer referencyjny ZP-16/PN-12/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu, wdrożeniu, rozbudowie i utrzymaniu wielomodułowej platformy informatycznej (Platforma BioEcon) wraz z zadaniami towarzyszącymi. Ze względu na modularność systemu jego pożądana charakterystyka została opisana w Szczegółowych Opisach Zadań (OPZ). Wykonawca dołoży wszelkich starań aby proces projektowania i wykonania Platformy BioEcon był zgodny z intencją Zamawiającego. Wdrożenie części programistycznej odbędzie się na infrastrukturze Zamawiającego, której parametry zostały opisane w Zadaniu 2 OPZ. Zamawiający zakłada, że przedmiot umowy ma mieć charakter rozwojowy, z tego względu na potrzeby rozbudowy systemu Wykonawca musi zapewnić dostępność wszelkiej dokumentacji oraz prowadzić pracę zgodnie z metodyką Prince2. Zamawiający zakłada, iż Platforma będzie zintegrowanym modułowym narzędziem organizującym pracę Zakładu, wspomagającym prowadzenie badań i upowszechniającym rezultaty osiągnięte w Projekcie BioEcon. W szczególności: zapewni interaktywną komunikację z wszystkimi grupami Interesariuszy; umożliwi zdalny dostęp do baz danych i obieg danych; zagwarantuje komunikację i przepływ informacji oraz zapewni bezpieczeństwo danych na różnych poziomach. Istotnym elementem Platformy będzie środowisko integrujące pakiety narzędzi modelowania i przetwarzania danych. Platforma BioEcon spełni rolę edukacyjną poprzez upowszechnienie wiedzy z zakresu prac prowadzonych w Zakładzie. W ramach umowy Wykonawca zapewni ścisłą asystę techniczną w każdym z etapów. Wskazane zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1) Etap 1: a) Zadanie 1 — budowa strony internetowej Zakładu 2) Etap 2: a) Zadanie 2 — konfiguracja środowiska deweloperskiego do budowy oprogramowania Platformy obliczeń numerycznych i analiz przestrzennych b) Zadanie 3 — zaprojektowanie i wdrożenie oprogramowania Platformy obliczeń numerycznych i analiz przestrzennych 3) Etap 3: a) Zadanie 4 — budowa strony internetowej Platformy 4) Etap 4: a) Zadanie 5 — budowa referencyjnej bazy dokumentów, publikacji i danych przestrzennych 5) Etap 5: a) Zadanie 6 — rozbudowa strony internetowej Platformy b) Zadanie 7 — budowa systemu organizacji pracy Zakładu 6) Etap 6: a) Zadanie 8 — opracowanie i opublikowanie treści upowszechniających wyniki Projektu BioEcon. 2. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 4. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem „lub równoważne” Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. 5. Wymagany okres długości wsparcia technicznego (gwarancji jakości) (zgodny z ofertą wykonawcy) to minimum 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego całości zamówienia. W okresie wsparcia technicznego (gwarancji jakości) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę (listem lub faksem lub e-mail). Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji )zostanie przedłużony o czas naprawy. Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń) i będzie obejmował rezultaty końcowe wszystkich zadań: 1. Rezultaty prac ukończone i odebrane przed końcem Umowy 2. Rezultaty prac ukończone i odebrane równo z końcem Umowy 6. Zamawiający wyraża zgodę na udział Podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia określonej części usługi Podwykonawcy/om, Wykonawca zobowiązany jest wpisać części zamówienia. 6.1 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez Podwykonawców. 6.2 Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu. 12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych. 13. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 14. Rozliczenie nastąpi za wykonanie danego etapu zamówienia według poniższych zasad: 1) Etap 1 - 15% 2) Etap 2 - 25% 3) Etap 3 - 30% 4) Etap 4 - 10% 5) Etap 5 - 15% 6) Etap 6 - 5% 15. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia. 18. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: - co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) polegające na wykonaniu lub rozwoju serwisu internetowego prezentującego dane w postaci geoprzestrzennej; - co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającej na świadczeniu przez okres minimum 12 miesięcy usługi wsparcia technicznego lub gwarancji na działanie systemu informatycznego dostępnego przez sieć Internet, gromadzącego dane w postaci geoprzestrzennej oraz 2.3.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby skierowanie do realizacji zamówienia spełniają niżej określone wymagania: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. osobę posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w programowaniu, która brała udział w charakterze programisty w co najmniej 1 projekcie o wartości nie mniejszym niż 50 000,00 zł brutto polegającym na wykonaniu lub rozwoju serwisu internetowego prezentującego dane w postaci geoprzestrzennej, z wykorzystaniem technologii WEB GIS. Osobami na wskazane powyżej stanowiska mogą być również osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, a w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.z 2016, poz.65). Wszystkie wymienione powyżej osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w/w oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rodz. XI pkt.7 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- wzór załącznik nr 7 do SIWZ W złożonym dokumencie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie : - co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) polegające na wykonaniu lub rozwoju serwisu internetowego prezentującego dane w postaci geoprzestrzennej; - co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającej na świadczeniu przez okres minimum 12 miesięcy usługi wsparcia technicznego lub gwarancji na działanie systemu informatycznego dostępnego przez sieć Internet, gromadzącego dane w postaci geoprzestrzennej 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ; W złożonym dokumencie wykonawca musi wykazać, że osoby skierowanie do realizacji zamówienia spełniają niżej określone wymagania: - jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. osobą posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w programowaniu, która brała udział w charakterze programisty w co najmniej 1 projekcie o wartości nie mniejszym niż 50 000,00 zł brutto polegającym na wykonaniu lub rozwoju serwisu internetowego prezentującego dane w postaci geoprzestrzennej, z wykorzystaniem technologii WEB GIS 3) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany: kosztorys wykonania oferty zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1- 2 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.; 2) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; 3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy. 5) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 6) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 7) obniżenia cen za zgodą stron umowy. 4. Warunkiem dokonania powyższych zmian jest: 1) niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiana dotyczy; b) propozycję zmiany, która musi być korzystna dla Zamawiającego i nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian i podjęcie decyzji o ich słuszności. 3) podpisanie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Liczba dni w miesiącu asysty technicznej przedstawiciela wykonawcy u zamawiającego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin usunięcia ( liczba dni ) błędu krytycznego systemu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Długość wsparcia technicznego
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)