DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA

Publication date 2017-06-12
End date 2017-06-21 00:00:00
Instytucja 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530541-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków profilaktyki ochrony środowiska.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfa9b290-2330-45d7-9444-e01a4191ba33
Biuletyn 530541-N-2017
Zamawiajacy nazwa 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 2062570100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obornicka 100-102
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50984
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 656 244,
Zamawiajacy fax 261 656 228
Zamawiajacy email 2wog.zamowienia.publiczne@wp.mil.pl
Adres strony url www.2wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.2wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Drogą pocztową - wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA
Numer referencyjny INFR/359/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków profilaktyki ochrony środowiska.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-19T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Dla pozycji nr: 1, 2, 6, 7, 8, 9,12, 13 16, 17, 18, 22, 23, 24 w zakresie zad. nr 1 : opis techniczny wyrobu, atest PZH, kartę techniczną producenta lub inny dokument potwierdzający chłonność oraz wielkość ziaren, 8. Dla pozycji nr: 3, 4, 10, 11, 14, 15, 19, 20, 21 w zakresie zad. nr 1 : kartę charakterystyki substancji, 9. Dla pozycji nr 2, 14, 18 w zakresie zad. nr 2: zdjęcia wierzchniej i spodniej warstwy umożliwiające identyfikację oraz sprawdzenie parametrów asortymentu, 10. Dla pozycji nr 1-33 w zakresie zad. nr 3: zdjęcia umożliwiające identyfikację oraz sprawdzenie parametrów asortymentu,
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-19T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków profilaktyki ochrony środowiska
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-19T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostaw środków profilaktyki ochrony środowiska
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-19T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków profilaktyki ochrony środowiska
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)