Dostawa artykułów biurowych na potrzeby

Publication date 2017-06-13
End date 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532279-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych wyszczególnionych w formularzu cenowym, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich dostarczeniem do wskazanych pomieszczeń
w siedzibie Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57f73f7f-27e7-4c42-85c5-0bb42be0d87c
Biuletyn 532279-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
Regon 1061308300122
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 430
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25414
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 490 900,
Zamawiajacy email malgorzata.erlich-smurzynska@arimr.gov.pl,
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.arimr.gov.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony www.arimr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny , ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych na potrzeby
Numer referencyjny BOR13.2610.01.17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych wyszczególnionych w formularzu cenowym, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich dostarczeniem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie (2) dostawy o wartości każdej nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), każda obejmującą swym zakresem dostawę materiałów biurowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, aktualne na dzień składania ofert oświadczenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ);
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (według Załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), aktualne na dzień składania ofert oświadczenia że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 5 000,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy), forma wniesienia wadium określona w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: - Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGK ODDZ. KIELCE, 02 1130 1192 0000 3160 0020 0043 - Nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 – 414 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium – Przetarg nieograniczony na „Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych”
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 1,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)