GuidZP400 |
d1f3aa79-3ebc-4a5a-a307-ffc6ec807ecb
|
Biuletyn |
532066-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narbutta 84
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02524
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
849-03-08,
|
Zamawiajacy fax |
228 490 306
|
Zamawiajacy email |
dzk@simr.pw.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
dokumentacja musi zostać dostarczona w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych , Ul. Narbutta 84 02-524 Warszawa, pokój 0.5 Sekretariat Dziekana
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego w tym – drukarek, skanera laserowego, komputera przenośnego
|
Numer referencyjny |
PN-07/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego w tym – drukarek - 2 sztuki, skanera laserowego - 1 sztuka, komputera przenośnego - 1 sztuka
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę co najmniej 3 dostaw w zakresie podobnego sprzętu komputerowego lub oprogramowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia zgodnie z wzorami załączonym do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia zgodnie z wzorami załączonym do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz dostaw
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń, 2) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 3) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych. 2. Przez istotne zmiany umowy Zamawiający rozumie takie zmiany, które w postępowaniu przed udzieleniem umożliwiałyby złożenie innej znacząco odmiennej, ważnej oferty, jak również umożliwiałyby dopuszczenie innych Wykonawców. Katalog istotnych zmian umożliwiających zmianę zawartej umowy przewiduje ust 1. 3. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy jest sporządzenie, podpisanego przez Strony „Protokołu Konieczności”, określającego przyczyny zmian oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
drukarka monochromatyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
drukarka monochromatyczna 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
skaner 3 D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
skaner 3 D 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
komputer przenośny 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
drukarka- urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
drukarka- urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka
|
| |