DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO PRZENOŚNEGO Część I Dostawa tabletu z funkcją laptopa Część II Dostawa dwóch tabletów z funkcją laptopa

Publication date 2017-06-13
End date 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Centrum Badań Kosmicznych PAN
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531356-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1 dostawa tabletu z funkcją laptopa
oraz Część 2 dostawa dwóch tabletów z funkcją laptopa
Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. patchcord, kabel zasilający, kabel USB). Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie, zapewni również zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a89e6e5-1d48-4784-893d-98ab0ef452b6
Biuletyn 531356-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Badań Kosmicznych PAN
Regon 67548800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bartycka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00716
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 840 37 66,
Zamawiajacy fax 022 840 31 31
Zamawiajacy email przetargi@cbk.waw.pl,
Adres strony url www.cbk.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut naukowo badawczy PAN z osobowością prawną
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cbk.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cbk.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Badań Kosmicznych PAN, ul Bartycka 18a, 00-716 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO PRZENOŚNEGO Część I Dostawa tabletu z funkcją laptopa Część II Dostawa dwóch tabletów z funkcją laptopa
Numer referencyjny KP.ZP.26.07.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 dostawa tabletu z funkcją laptopa oraz Część 2 dostawa dwóch tabletów z funkcją laptopa Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. patchcord, kabel zasilający, kabel USB). Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie, zapewni również zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
Cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art., 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;. Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, należy do oferty dołączyć opisy w formie katalogów lub prospektów (ewentualnie zdjęć), w formie papierowej, które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno – techniczne przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami zamawiającego; b) Certyfikat Energy Star potwierdzający efektywność energetyczną oferowanego sprzętu lub dokumenty równoważne m.in. wydruk ze strony internetowej, potwierdzający obecność oferowanego produktu na stronie http://www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org - dotyczy Części I, Części II przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. c) Deklaracja zgodności UE (CE - Conformité Européenne) dla zaoferowanego sprzętu komputerowego – dotyczy Części I, Części II przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Inne dokumenty niewymienione a) parafowany projekt umowy(zaparafowany na każdej stronie i podpisany na ostatniej- Załącznik nr 4)
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa tabletu z funkcją laptopa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa tabletu z funkcją laptopa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa dwóch tabletów z funkcją laptopa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa dwóch tabletów z funkcją laptopa
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)