Dostawy artykułów żywnościowych do stołówek w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018

Publication date 2017-06-13
End date 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie
Miejscowość Kalinowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531515-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ .
2. Przedmiot zamówienia dzieli się na sześć zadań (części):
Zadanie nr 1 obejmuje dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu.
Zadanie nr 2 obejmuje dostawy pieczywa.
Zadanie nr 3 obejmuje dostawy artykułów mleczarskich (nabiału).
Zadanie nr 4 obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów.
Zadanie nr 5 obejmuje dostawy mrożonek i ryb.
Zadanie nr 6 obejmuje dostawy owoców, warzyw i jaj.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 954f0223-8b32-4a71-be30-522b72a83f2f
Biuletyn 531515-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie
Regon 79021533200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kajki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kalinowo
Zamawiajacy kod pocztowy 19314
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 629-84-21,
Zamawiajacy fax 87 621-87-77
Zamawiajacy email zoskalinowo@poczta.onet.pl,
Adres strony url www.kalinowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.kalinowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie, ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów żywnościowych do stołówek w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny ZOS.2610.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ . 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na sześć zadań (części): Zadanie nr 1 obejmuje dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu. Zadanie nr 2 obejmuje dostawy pieczywa. Zadanie nr 3 obejmuje dostawy artykułów mleczarskich (nabiału). Zadanie nr 4 obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów. Zadanie nr 5 obejmuje dostawy mrożonek i ryb. Zadanie nr 6 obejmuje dostawy owoców, warzyw i jaj.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w formularzu ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy, 2) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w formularzu ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT, 3) w pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 pkt. 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, 4) w przypadkach niemożliwych do przewidzenia lub przyczyn organizacyjnych.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu..
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im,. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawy pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówek Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy artykułów mleczarskich (nabiału).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówek Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówek Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy mrożonek i ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły podstawowej im. M. Konopnickiej w Kalinowie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy owoców, warzyw i jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówek Szkoły podstawowej im. M. Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2017/2018 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)