GuidZP400 |
e7da0ded-5fd1-4fb0-9552-43c0bcfe3200
|
Biuletyn |
533272-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
|
Regon |
32784700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
78
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31571
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 683 15 16,
|
Zamawiajacy fax |
012 648 12 10
|
Zamawiajacy email |
anna.gardowska@awf.krakow.pl,
|
Adres strony url |
www.awf.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.awf.krakow.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pomoca posłańca, kurierem lub za pomocą operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Wychowania Fizycznego im Bronisława Czecha al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa asysty technicznej Systemu ERP Egeria dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie przez okres 24 miesięcy
|
Numer referencyjny |
K-2.381/13/2017
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Usługa asysty technicznej Systemu ERP Egeria dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 15% wartości zamówienia podstawowego, polegających na skorzystaniu z pakietów zawierających 5 konsultacji bezpośrednio świadczonych przez konsultanta merytorycznego w siedzibie Zamawiającego w wymiarze czasowym jednego osobodnia za każdą konsultację
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył co najmniej przez rok przynajmniej 1 (jedną) usługę, polegającą na asyście technicznej zintegrowanego systemu zarządzania, obejmującego swym zakresem następujące obszary merytoryczne:
Kadry, Płace, Księgowość i Finanse oraz Zarządzanie majątkiem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 Wypełniony Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ
2 Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
3 Parafowany Projekt umowy Załącznik nr 6 do SIWZ
4 Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie przelewu lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium). Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do oferty i zaparafować, natomiast w przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna (np. gwarancji ubezpieczeniowej) – kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy złożyć wraz z ofertą, natomiast oryginał należy złożyć w osobnej kopercie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 300.00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100 PLN).
13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-06-22 do godz. 09:00.
13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta: PEKAO S.A. 53 1240 4722 1111 0000 48517445
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem przepisów art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przewiduje się dopuszczenie zmian w następującym zakresie:
1.1. Podwykonawcy: jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje pracy należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy.
1.2. Zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
a) konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę,
b) wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,
c) konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii prac,
1.3. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
2.a) w sytuacji gdy rozpoczęcie wykonywania umowy okaże się niemożliwe na skutek wniesienia środków ochrony prawnej.
2.b) epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
2.c) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
1. Zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż wpływ jakie ww. zdarzenia mają na koszt realizacji niewykonanej części umowy. Dla wykazania zasadności zmian wynagrodzenia z powodu, o którym mowa w ust. 2 lit b niemniejszego §, Wykonawca przedstawi szczegółowe zestawienie ilości pracowników , biorących udział w realizacji umowy, których wynagrodzenie za pracę jest minimalnym wynagrodzeniem ustalonym na podstawie art2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym, z okresu co najmniej 12 miesięcy od daty wejścia w życie zmiany wynagrodzenia wraz z dowodami uiszczania wynagrodzenie w minimalnej wysokości przez cały okres.
1. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.
2. Żadna ze stron nie jest uprawniona do przeniesienia swoich praw i zobowiązań wynikających z niniejszej umowy bez uzyskania pisemnej zgody drugiej strony.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy także w przypadku zmiany formy prawnej Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|