dostawa odzieży i obuwia

Publication date 2017-06-14
End date 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533302-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331990001, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa odzieży roboczej dla ZRM wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. CPV 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3,
Zadanie nr 2 - przedmiotem drugiego zadania jest dostawa obuwia roboczego dla ZRM CPV 18.83.00. 00-6 wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209.000 euro.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82e62df2-46e7-468c-be09-fbc33b4b35bd
Biuletyn 533302-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
Regon 79100162700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 875 662 268,
Zamawiajacy fax 875 662 268
Zamawiajacy email wsprsuwalki@wp.pl,
Adres strony url http://wsprsuw.republika.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wsprsuw.republika.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wsprsuw.republika.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Sekretariacie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach ul. Mickiewicza 11.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki
Nazwa nadana zamowieniu dostawa odzieży i obuwia
Numer referencyjny OT 332-10-17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1 - przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa odzieży roboczej dla ZRM wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. CPV 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3, Zadanie nr 2 - przedmiotem drugiego zadania jest dostawa obuwia roboczego dla ZRM CPV 18.83.00. 00-6 wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209.000 euro.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sposób przewidziany w art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie: a) zmiany danych dotyczących Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, c) konieczności dostosowania postanowień umowy do nowego stanu prawnego w przypadku zmiany stanu prawnego, d) danych personelu wskazanego w umowie, w przypadku wystąpienia zmian dotyczących personelu Wykonawcy, Zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa odzieży roboczej dla ZRM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa odzieży roboczej dla ZRM wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. CPV 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa obuwia roboczego dla ZRM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - przedmiotem drugiego zadania jest dostawa obuwia roboczego dla ZRM CPV 18.83.00. 00-6 wg załącznika nr 6 i 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria walory użytkowe
Znaczenie 30,00
  
Kryteria warunki dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)