GuidZP400 |
aed0d26c-58d7-4d6c-8f32-02e50aaf1bf0
|
Biuletyn |
530613-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska
|
Regon |
000001554
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Politechniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-661
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48222346206,
|
Zamawiajacy fax |
+48226286075
|
Zamawiajacy email |
Anna.Poreda@pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Warszawska, Gmach Biurowy, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, klatka A, pietro II, pokój 204
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości; numer postępowania: ZP.D.MP.10.2017
|
Numer referencyjny |
ZP.D.MP.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 (OPZ) oraz załącznikach nr 6a - Część 1, 6b - Część 2 i 6c - Część 3 (Formularza cenowego) do SIWZ.
2. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte w celu określenia parametrów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych [zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)] pod warunkiem, iż parametry równoważne będzie posiadał takie same lub lepsze parametry, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis parametrów równoważności znajduje się w załączniku nr 5 (OPZ) do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 kolejnych miesięcy od daty podpisania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykupienia 25% wartości brutto oferty.
2. Termin dostawy poszczególnych partii zamówienia: nie dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia przekazania przez Dział Administracyjno-Gospodarczy, pisemnej/faksowej informacji (zamówienia/zlecenia dostawy/ zapotrzebowania) o konieczności dostawy określonego asortymentu (na zapotrzebowaniu Zamawiający poda: asortyment, ilość sztuk, jednostkę miary).
UWAGA: Termin dostawy poszczególnych partii zamówienia jest jednym z kryterium oceny ofert i podlega ocenie punktowej zgodnie z rozdziałem 14 pkt. 1.2 SIWZ
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Jeśli okres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, kończy się przed terminem realizacji zamówienia, Wykonawca przedłuży ubezpieczenie OC, zachowując jego ciągłość przez okres realizacji usługi i przedstawi odpis (kopię) odpowiedniego dokumentu Zamawiającemu
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) dostawy środków czystości (niezależnie na ile części będzie złożona oferta, Wykonawca winien przedstawić 2 dostawy), z obszaru przedmiotu zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł brutto (każda), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. (Jeżeli nastąpi wykazanie spełnienia warunku z pkt. 2.2. rozdziału 5 SIWZ na zasadach określonych art. 22a ustawy Pzp, to Zamawiający uzna dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot trzeci).
2. Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty.
3. W zakresie spełniania pozostałych warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa pkt 1.2. niniejszego rozdziału
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką).
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej.
3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Wypełnione i podpisane Formularze cenowe, załącznik nr 6a - Część 1, Załącznik nr 6b - Część 2, Załącznik nr 6c -Część 3 do SIWZ, w których Wykonawca winien podać dane (opisy, które potwierdzą, iż oferowane środki i przybory do utrzymania czystości spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane materiały poprzez wskazanie np. nazw produktów, producenta, pojemności itp.) umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Bezwzględnie wymagane jest uzupełnienie każdej komórki tabeli.
5. Próbki. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany dostarczyć do oferty bezpłatne próbki dla każdego oferowanego produktu równoważnego w ilości pozwalającej na dokonanie oceny. Zamawiający oceni estetykę, jakość i wykonanie pod względem równoważności produktów. Dostarczenie próbek towarowych dotyczy również też tych pozycji asortymentowych wymienionych w SIWZ dla których Zamawiający nie jest w stanie określić wymogów jakościowych poprzez wskazanie przykładowego asortymentu marki towaru (dot. np. wyrobów z papieru). Dostarczone próbki winny być opatrzone czytelnie właściwym numerem przyporządkowania do wykazu asortymentowego oraz odpowiedniej części Załącznika nr 6a, 6b i 6c do SIWZ oraz obowiązkowo zaopatrzone w metki bądź etykiety towarowe producenta
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z pkt. 8 Rozdziału 19 SIWZ: 8. Zmiana zawartej Umowy:
8.1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
8.2. Zmiana Umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
8.2.1. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców));
8.2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację
z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
8.2.3. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy;
8.2.4. gdy zaoferowane środki czyszczące oraz przybory do utrzymania czystości są niedostępne na rynku, co spowodowane zostało zaprzestaniem produkcji, dopuszcza się zmianę materiałów zaoferowanych w ofercie na równoważne lub o lepszych parametrach, za cenę podaną w ofercie. Wymianę materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że nie będzie stało to w sprzeczności z zapisami art. 140 ustawy Pzp
8.2.5. Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadkach zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zainteresowana strona składa drugiej stronie wniosek o zmianę wskazując jedną z okoliczności wskazanych powyżej wraz z uzasadnieniem prawnym oraz ze wskazaniem zmiany wynagrodzenia.
8.2.6. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
8.2.7. wystąpienia siły wyższej.
8.3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
8.3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych,
8.3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa,
8.3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna,
z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
8.3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi,
8.3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,
8.3.6. inne wydarzenia losowe.
8.4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę faksem, poczta elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy.
8.5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych.
8.6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.
8.7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego Adresem do korespondencji jest: Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych; ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa; faks: (+48 22) 628-60-75; e-mail: mariola.plochocka@pw.edu.pl . Dane adresowe podane w sekcji I Zamawiający poz. I.1) nie są adresami do kontaktu w postępowaniu.
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. (zgodnie z rozdziałem 5 pkt. 1.3 SIWZ)
|