Wykonanie instalacji telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem systemów retransmisji sygnału radiowego, systemów dyspozytorskich służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i systemów łączności wewnętrznej Operatora Hali, wraz z bezprzewodową siecią komputerową w ramach inwestycji pn. „Budowa nowoczesnej hali widowiskowo-sportowej Podium w Gliwicach”

Publication date 2017-06-16
End date 2017-07-03 00:00:00
Instytucja Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Sieć radiowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533824-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 324180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie - optymalizacja dokumentacji projektowej, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji telekomunikacyjnych, w postaci systemów retransmisji sygnału radiowego, systemów dyspozytorskich służb mundurowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo publiczne i systemów łączności wewnętrznej Operatora Hali wraz bezprzewodową siecią komputerową, wraz z rozbudową systemu komunikatów głosowych i niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury teletechnicznej w obrębie obiektu o nazwie „Hala Widowiskowo Sportowa Gliwice” (dawniej: „Nowoczesna hala widowiskowo-sportowa PODIUM”)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje w załączniku nr 5 do SIWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61ff03cd-39cd-411d-b70f-e99884124e92
Biuletyn 533824-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
Regon 24106924900000
Zamawiajacy adres ulica Bojkowska
Zamawiajacy adres numer domu 35A
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 441 90 00,
Zamawiajacy fax 32 441 90 16
Zamawiajacy email biuro@ssm.silesia.pl,
Adres strony url www.sssm.silesia.pl
Adres strony internetowej www.ssm.silesia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssm.silesia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssm.silesia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. (pokój 109), ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie instalacji telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem systemów retransmisji sygnału radiowego, systemów dyspozytorskich służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i systemów łączności wewnętrznej Operatora Hali, wraz z bezprzewodową siecią komputerową w ramach inwestycji pn. „Budowa nowoczesnej hali widowiskowo-sportowej Podium w Gliwicach”
Numer referencyjny SSM/4/PP/2017
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie - optymalizacja dokumentacji projektowej, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji telekomunikacyjnych, w postaci systemów retransmisji sygnału radiowego, systemów dyspozytorskich służb mundurowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo publiczne i systemów łączności wewnętrznej Operatora Hali wraz bezprzewodową siecią komputerową, wraz z rozbudową systemu komunikatów głosowych i niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury teletechnicznej w obrębie obiektu o nazwie „Hala Widowiskowo Sportowa Gliwice” (dawniej: „Nowoczesna hala widowiskowo-sportowa PODIUM”) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje w załączniku nr 5 do SIWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Cpv glowny przedmiot 32418000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają: - Aktualny system kontroli obrotu towarami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa zgodny z wymaganiami określonymi w art. 11 ust.2 Ustawy z dnia 29.11.2000 r potwierdzony stosownym certyfikatem wydanym przez uprawniony organ; - Najwyższy status partnerski producenta oferowanych rozwiązań sieciowych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000 PLN. - osiągnęli w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przychody ze sprzedaży netto w łącznej wysokości nie mniejszej niż 8 000 000,00 PLN.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. - W przypadku, gdy dokumenty przedłożone przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wskazywać będą wysokość środków finansowych lub zdolności kredytowej w walucie innej niż PLN, należy przeliczyć kwoty w walucie obcej przy zastosowaniu kursu średniego NBP danej waluty w stosunku do PLN publikowanego na dzień opublikowania ogłoszenia. - W przypadku Wykonawców uzyskujących przychody netto ze sprzedaży w walucie innej niż PLN, należy przeliczyć przychody netto ze sprzedaży z danego roku obrotowego przy zastosowaniu kursu będącego średnią ze średniego kursu NBP danej waluty w stosunku do PLN na dzień opublikowania ogłoszenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow I. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie: - zrealizował co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swym zakresem przygotowanie projektu wykonawczego wraz z dostawą i instalacją oraz uruchomieniem systemów retransmisji sygnałów radiowych wraz systemem dyspozytorskim służb mundurowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo publiczne i system łączności wewnętrznej operatora obiektu wraz z projektem o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN netto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100), przy czym system retransmisyjny powinien zapewniać dwukierunkową retransmisję sygnału minimum 8 nośnych, pomiędzy otoczeniem obiektu budowlanego a jego wnętrzem, a sygnał we wnętrzu powinien być rozprowadzony kablem promieniującym lub zwykłym kablem radiowym połączonym z minimum pięcioma punktami antenowymi wewnętrznymi lub kablem optycznym połączonym z minimum trzema punktami antenowymi wewnętrznymi. Minimum jedna referencja musi dotyczyć projektu z optyczną dystrybucją sygnału radiowego. Dla udokumentowania takiego doświadczenia należy przedstawić listę instalacji zawierającą minimum: nazwę instalacji, miejsce instalacji, opis zawierający liczbę retransmitowanych nośnych oraz sposób rozprowadzenia sygnału we wnętrzu obiektu, rok i miesiąc uzyskania akceptacji wykonanych prac, kontakt e-mail i/lub telefon do przedstawiciela właściciela lub operatora obiektu, który może potwierdzić podane dane. - zrealizował co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swym zakresem wykonanie projektu wykonawczego wraz z dostawą, instalacją oraz uruchomienie systemów sieci bezprzewodowej wraz z siecią komputerową o wartości nie mniejszej niż 2 500 000 PLN netto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100); II. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną wyznaczone do realizacji zamówienia: Kierownik i projektant robót telekomunikacyjnych: - osoba z uprawnieniami do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, posiadająca aktualny certyfikat producenta oferowanego okablowania strukturalnego do instalacji, nadzoru, serwisu - posiadający min. 5-letnie doświadczenie polegające na projektowaniu i kierowaniu robotami telekomunikacyjnymi od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. Specjalista projektowania i kierowania robotami w zakresie systemów retransmisji sygnału radiowego i systemów dyspozytorskich: - posiadający min. 5-letnie doświadczenie w projektowaniu i kierowaniu robotami w zakresie systemów retransmisji sygnału radiowego i systemów dyspozytorskich, - posiadający doświadczenie polegające na zaprojektowaniu i kierowaniu robotami dot. „systemów retransmisji sygnału radiowego, systemów dyspozytorskich służb mundurowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo publiczne i systemów łączności wewnętrznej operatora obiektu”, na jednym obiekcie w instalacji stałej o wartości dostarczanych i zaprojektowanych systemów za kwotę min. 1 000 000 PLN netto. Specjalista projektowania i wdrażania w zakresie sieci bezprzewodowych: - posiadający min. 5-letnie doświadczenie w projektowaniu sieci bezprzewodowych - posiadający certyfikat producenta oferowanych urządzeń sieciowych na poziomie eksperckim - posiadający certyfikat CWNA® - Certified Wireless Network Administrator - posiadający doświadczenie w zakresie projektowania w zakresie systemów sieci komputerowych i bezprzewodowych, na jednym obiekcie w instalacji stałej o wartości dostarczonych i zaprojektowanych systemów za kwotę min. 1 000 000 PLN netto - posługujący się płynnie językiem polskim Specjalista projektowania i wdrażania w zakresie sieci bezprzewodowych: - posiadający min. 5-letnie doświadczenie w projektowaniu sieci bezprzewodowych - posiadający certyfikat producenta oferowanych urządzeń sieciowych na poziomie eksperckim - posiadający certyfikat CWNE® - Certified Wireless Network Expert - posiadający doświadczenie w zakresie projektowania w zakresie systemów sieci komputerowych i bezprzewodowych, na jednym obiekcie w instalacji stałej o wartości dostarczonych i zaprojektowanych systemów za kwotę min. 1 000 000 PLN netto -posługujący się płynnie językiem polskim
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zdolność techniczna: - Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. - Zamawiający wskazuje, że na potrzeby spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale 8 pkt. 3) ppkt. I tiret 1,2 SIWZ, nie uzna doświadczenia obejmującego dostawę, instalację oraz uruchomienie ww. systemów zainstalowanych jedynie tymczasowo, w szczególności w celu realizacji pojedynczych imprez. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy dostarczone, zainstalowane i uruchomione były zainstalowane w jednym obiekcie, na stałe. Zdolność zawodowa: a) Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). c) Zamawiający dopuszcza również uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. d) Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu certyfikatu wskazanego w rozdziale 8) pkt 3) ppkt. II, tiret drugi i trzeci, co jest rozumiane jako: - analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z zakresu czynności ww. osoby, której dotyczy certyfikat (tj. projektowanie systemów bezpieczeństwa funkcjonalnego); - analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania certyfikatu; - potwierdzony jest egzaminem; - certyfikat jest wydany przez właściwą, akredytowaną jednostkę; - certyfikat jest aktualny. UWAGA: Jedna osoba może łącznie pełnić jedną z funkcji wyżej wymienionych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; • oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; • oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu • Certyfikat potwierdzający posiadanie aktualnego systemu obrotu towarami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa zgodny z wymaganiami określonymi w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 29.11.2000 r. • Dokumenty potwierdzające spełnienie okoliczności, o których mowa w rozdziale 8) pkt. 3. ppkt 1 tiret drugi. • Rachunek zysków i strat za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności, z których wynikać będą roczne przychody netto ze sprzedaży za okres jak w zdaniu poprzednim. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w niniejszym tirecie Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziałi w postępowaniu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w niniejszym tirecie, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów,o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp; • Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA! W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wymienione w Wykazie robot budowlanych lub usług wskazane w Wykazie usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca wpisuje jedynie takie zamówienie do Wykazu robot budowlanych. • Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści załącznika nr 2A. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. • dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych opisanych w rozdziale 8) pkt 4. SIWZ i w Załączniku nr 5 do SIWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). Dokumenty wymagane na potwierdzenie opisanych w PFU parametrów i wymagań (warunków przedmiotowo istotnych) dla poszczególnych elementów wskazanych w rozdziale 8) pkt 4. ppkt a) zostały wymienione w Załączniku nr 1a do SIWZ., który należy złożyć wypełniony razem z ofertą. W przypadku oferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych do tych opisanych w PFU dopuszczonych przez Zamawiającego na zasadach określonych w PFU Zamawiający dopuszcza przedłożenie przez Wykonawcę innych dokumentów niż wskazane w Załączniku nr 1a potwierdzających spełnienie wymogów stawianych przez Zamawiającego w PFU.
Inne dokumenty niewymienione • Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2B. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. • Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. • Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia, być bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie oraz zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski SA o/Gliwice nr konta 79 1050 1298 1000 0023 5801 1001. 5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, należy je złożyć przed upływem terminu składania ofert w Śląskiej Sieci Metropolitalnej Spółka z o.o., ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice pokój nr 109 (I piętro), godziny urzędowania: od 7:30 -15:30 od poniedziałku do piątku. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Kontraktu, w tym w szczególności postanowień dotyczących wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, terminu realizacji Kontraktu, terminu przekazania Terenu Budowy oraz sposobu realizacji Robót, w następujących sytuacjach: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Robót lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Kontraktu; b) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Kontrakcie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; c) pojawienie się nowości technicznych lub nowszej technologii wykonania zaprojektowanych Robót, których wprowadzenie do Kontraktu byłoby korzystne dla Zamawiającego, w tym pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Kontraktu; d) konieczność zrealizowania Robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w Kontrakcie w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Kontraktu; e) dokonanie zmiany technologii ze względu na nowelizację prawa przy zachowaniu standardów, jakości i trwałości wykonywanych robót zgodnie z Kontraktem; f) działania Siły Wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację Robót; g) możliwość wprowadzenia zmian wpływających korzystnie na środowisko, zużycie energii lub obniżające koszty użytkowania Robót przy zachowaniu standardów, jakości i trwałości wykonywanych Robót zgodnie z Kontraktem; h) zmiana przepisów prawa wpływająca na sposób realizacji Robót, skutkująca w szczególności koniecznością dokonania modyfikacji projektu, wprowadzenia zmian konstrukcyjnych, zmian materiałów, technologii wykonania, dodatkowych zabezpieczeń; i) zmiana teleadresowych danych Stron, w tym numerów rachunków bankowych, określonych j) w Kontrakcie; k) zmiana zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez Podwykonawcę lub zmiana Podwykonawcy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy; l) kolizja realizowanych Robót z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego pracami/remontami/działaniami; m) konieczność wykonania robót niewchodzących w zakres przedmiotu Kontraktu, aczkolwiek niezbędnych dla należytego wykonania Robót, lub robót zamiennych; n) opóźnienie wykonania Robót na skutek prac realizowanych przez innego wykonawcę (nie dotyczy pośrednich i bezpośrednich podwykonawców Wykonawcy); o) innych przyczyn zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających realizację Robót; p) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Robót, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone; q) innych przyczyn natury obiektywnej, w tym zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających przekazanie Terenu Budowy w terminie wskazanym w Kontrakcie; r) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; lub s) jakichkolwiek innych sytuacji, dla których w Kontrakcie wskazano na możliwości zmiany Kontraktu. t) Poza okolicznościami wskazanymi powyżej Strony przewidują jednocześnie możliwość wprowadzania Zmian Kontraktu w innych okolicznościach, które zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa pozwalają na Zmianę Kontraktu. Warunki Zmiany Kontraktu Strony przewidują następujące warunki wprowadzania Zmian do Kontraktu: Strony przewidują następujące warunki wprowadzania Zmian do Kontraktu: a) termin wykonania Kontraktu może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Robót w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie Robót w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Kontraktu; b) termin przekazania Terenu Budowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły przekazanie Terenu Budowy w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Kontraktu; c) każda ze Zmian Kontraktu może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia umownego; d) zwiększenie wynagrodzenia jest możliwe jedynie w przypadku, gdy wprost przewidziano taką możliwość w Kontrakcie lub jest to możliwe w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, których możliwość dokonania przewidziano w Kontrakcie wprowadzane na mocy aneksu do Kontraktu zostaną skalkulowane przez Wykonawcę wg następujących zasad: i. o ile będzie to możliwe, zostaną oparte o ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowane przez Wykonawcę, lecz nie wyższe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych; ii. w przypadku niemożliwości ustalenia zmiany wynagrodzenia w oparciu o pkt i powyżej, zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o wycenę przedstawioną przez Wykonawcę zawierającą uzasadnienie i udokumentowanie zmiany kosztów Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 60

Criterion

Kryteria Doświadczenie specjalisty w projektowaniu i kierowaniu robotami w zakresie systemów retransmisji syg
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Doświadczenie Specjalisty projektowania i wdrażania w zakresie sieci bezprzewodowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto realizacji zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)