Zakup samochodu i sprzętu ratowniczo gaśniczego dla ochotniczej Straży Pożarnej w Chrzęsnem

Publication date 2017-06-16
End date 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Gmina Tłuszcz
Miejscowość Tłuszcz
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533603-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu i sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chrzęsnem.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu nr RPMA.05.01.00-14-5532/16-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” działania 5.1 „Dostosowanie do zmian klimatu” Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 1 – dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego.
CZĘŚĆ 2 – dostawę sprzętu ratowniczo-gaśniczego, na który składają się: pompa szlamowa, zestaw poduszek wysokociśnieniowych, agregat prądotwórczy trójfazowy, mobilny zestaw chemiczny.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w (dotyczy części 1 i 2-) : opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 882d373d-34d6-4ed8-af20-434221b7d462
Biuletyn 533603-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Tłuszcz
Regon 55066816600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Tłuszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 05240
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 297 573 016,
Zamawiajacy fax 297 573 016
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@tluszcz.pl,
Adres strony url www.tluszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup samochodu i sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chrzęsnem. realizowany w ramch Projektu nr RPMA.05.01.00-14-5532/16-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” działania 5.1 „Dostosowanie do zmian klimatu” Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją, należy składać w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, ul. Warszawska 10, 05-240 Tłuszcz, Biuro Obsługi Interesanta
Nazwa nadana zamowieniu Zakup samochodu i sprzętu ratowniczo gaśniczego dla ochotniczej Straży Pożarnej w Chrzęsnem
Numer referencyjny IR.271.1.17.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu i sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chrzęsnem. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu nr RPMA.05.01.00-14-5532/16-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” działania 5.1 „Dostosowanie do zmian klimatu” Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1 – dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego. CZĘŚĆ 2 – dostawę sprzętu ratowniczo-gaśniczego, na który składają się: pompa szlamowa, zestaw poduszek wysokociśnieniowych, agregat prądotwórczy trójfazowy, mobilny zestaw chemiczny. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w (dotyczy części 1 i 2-) : opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4) Oświadczenia Wykonawcy o braku wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami luba zawarcie wiążącego porozumienia. 5) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Część 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) lub równowartość powyższych kwot wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na część 2. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w banku. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 59 1020 1026 0000 1902 0260 3587 z podaniem numeru przetargu i części IR.271.1.17.2017 (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzetu ratowniczo-gasniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego, na który składają się: : pompa szlamowa, zestaw poduszek wysokociśnieniowych, ratowniczy zestaw medyczny agregat prądotwórczy trójfazowy, mobilny zestaw chemiczny.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)