Dostawa żywności do Przedszkola nr 4 w Piasecznie

Publication date 2017-06-19
End date 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534663-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są codzienne dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 - 7:00 artykułów spożywczych (art. spożywcze, bezglutenowe, różne produkty spożywcze, nabiał, jaja, soki,) warzywa i owoce świeże, mięso, drób i wędliny, mrożone owoce i warzywa, ryby świeże, wędzone i mrożone, pieczywo ciasta i ciastka, potrzebnych do wykonania 127 posiłków składających się z śniadania I i II, obiad i podwieczorek w Przedszkolu nr 4 w Piasecznie.
Dostawa produktów:
1. Część I Mięso, drób i jego przetwory
2. Część II Mrożone owoce, warzywa, ryby świeże, wędzone i mrożone.
3. Część III Artykuły spożywcze ( bezgluten., nabiał, jaja, soki, różne art. spożywcze )
4. Część IV Owoce i warzywa –świeże
5. Część V Pieczywo, ciasta i ciastka

Wymagany termin realizacji
dla wszystkich części 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da7f7c7e-297f-471d-9ac1-4263605f07e6
Biuletyn 534663-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Regon 1589128900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Piaseczno
Zamawiajacy kod pocztowy 05500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 70 17 654, 70 17 655,
Zamawiajacy fax 022 70 17 692
Zamawiajacy email rzp@piaseczno.eu,
Adres strony url www.piaseczno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: nazwa i adres Wykonawcy , nazwa i adres Zamawiającego, nazawa postępowania, nie otwierać do dnia ....
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok. 75
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności do Przedszkola nr 4 w Piasecznie
Numer referencyjny 68 / 2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są codzienne dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 - 7:00 artykułów spożywczych (art. spożywcze, bezglutenowe, różne produkty spożywcze, nabiał, jaja, soki,) warzywa i owoce świeże, mięso, drób i wędliny, mrożone owoce i warzywa, ryby świeże, wędzone i mrożone, pieczywo ciasta i ciastka, potrzebnych do wykonania 127 posiłków składających się z śniadania I i II, obiad i podwieczorek w Przedszkolu nr 4 w Piasecznie. Dostawa produktów: 1. Część I Mięso, drób i jego przetwory 2. Część II Mrożone owoce, warzywa, ryby świeże, wędzone i mrożone. 3. Część III Artykuły spożywcze ( bezgluten., nabiał, jaja, soki, różne art. spożywcze ) 4. Część IV Owoce i warzywa –świeże 5. Część V Pieczywo, ciasta i ciastka Wymagany termin realizacji dla wszystkich części 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp . W skład zamówienia podobnego wejdzie karmienie osób, co stanowi 8% zamówienia podstawowego.
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał dostawy określone w pkt Część Va 1.5.a) - przedstawi co najmniej dwie dostaw na każdą część z osobna w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Mięso, drób i jego przetwory o wartości 20.000,00 zł Zadanie 2. Mrożone owoce , warzywa, ryby świeże, wędzone i mrożone o wartości 15.000,00 zł Zadanie 3. Artykuły spożywcze ( bezgluten, nabiał, jaja, soki różne art. spożywcze) o wartości 50.000,00 zł Zadanie 4. Świeże owoce i warzywa o wartości 60.000,00 zł Zadanie 5. Pieczywo, ciasta, ciastka o wartości 10.000,00 zł Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:  Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ;  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5;  Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ;  Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5;  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda: - przedstawienia co najmniej dwóch dostaw na każdą część z osobna w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Mięso, drób i jego przetwory o wartości 20.000,00 zł Zadanie 2. Mrożone owoce , warzywa, ryby świeże, wędzone i mrożone o wartości 15.000,00 zł Zadanie 3. Artykuły spożywcze ( bezgluten, nabiał, jaja, soki różne art. spożywcze) o wartości 50.000,00 zł Zadanie 4. Świeże owoce i warzywa o wartości 60.000,00 zł Zadanie 5. Pieczywo, ciasta, ciastka o wartości 10.000,00 zł Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 300 zł ( trzysta złotych) III część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) V część, wysokość wadium wynosi 200 zł (dwieście złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i jego przetworów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są codzienne dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 - 7:00 świeżego mięsa , drobiu i wędlin w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieniu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mrożone owoce , warzywa , ryby świeże, wędzone i mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są codzienne dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 - 7:00 ryb świeżych , wędzonych i mrożonych oraz mrożonych warzyw i owoców w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieni zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są codzienne dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 - 7:00 artykułów spożywczych, bezglutenowych, nabiału , jaj w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieni zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są codzienne dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 - 7:00 warzyw i świeżych owoców w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieniu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa ciast i ciastek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są codzienne dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 - 7:00 pieczywa ciast i ciastek w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieni zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)