ZAKUP UBRAŃ I OBUWIA STRAŻACKIEGO NA ZAOPATRZENIE WOJSKOWYCH STRAŻY POŻARNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA SZI

Publication date 2017-06-19
End date 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie specjalne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534553-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 188320000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ubrań i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr załącznikach nr 10 ÷ 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65143bd0-e918-4305-acfa-a8f5e3921c97
Biuletyn 534553-N-2017
Zamawiajacy nazwa Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Regon 013058050
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 97
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261846770,
Zamawiajacy fax +48261846704
Zamawiajacy email szp.szi@ron.mil.pl,
Adres strony url www.szi.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szi.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załacznikami skląda siępod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa - pok. 118
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP UBRAŃ I OBUWIA STRAŻACKIEGO NA ZAOPATRZENIE WOJSKOWYCH STRAŻY POŻARNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA SZI
Numer referencyjny Sprawa 30/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ubrań i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr załącznikach nr 10 ÷ 11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin realizacji zamówienia: 1. Część I – do 35 dni od daty podpisania umowy 2. Część II – do 35 dni od daty podpisania umowy 1. Przyjmuje się następujące kryteria oceny ofert: Dla Części I i dla Części II: Cena ofertowa brutto – 60% Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia – 20 % Termin dostawy – 20 %
Okreslenie warunkow a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw: • Część I – ubrań strażackich o wartości, co najmniej 80 000,00 zł (brutto) • Część II – buty strażackie o wartości, co najmniej 35 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ). W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia w którym NBP opublikuje w/w informacje. UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda: a) świadectw dopuszczenia dla: • Część I - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3, 4, 5, (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 10 do SIWZ); • Część II - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 2, (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ); b) deklaracji zgodności dla: • Część I – deklaracja zgodności WE (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259 poz. 2173 z późniejszymi zmianami) dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3 (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 10 do SIWZ); • Część II – deklaracja zgodności WE (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259 poz. 2173 z późniejszymi zmianami) dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 2, (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ). c) Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 16 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w (Załączniku nr 02 i 03 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (Załącznik nr 03 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1., wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
Zakresie warunkow udzialu 3) na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw: • Część I – ubrań strażackich o wartości, co najmniej 80 000,00 zł (brutto) • Część II – buty strażackie o wartości, co najmniej 35 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ). W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia w którym NBP opublikuje w/w informacje. UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4) na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda: a) świadectw dopuszczenia dla: • Część I - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3, 4, 5, (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 10 do SIWZ); • Część II - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 2, (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ); b) deklaracji zgodności dla: • Część I – deklaracja zgodności WE (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259 poz. 2173 z późniejszymi zmianami) dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3 (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 10 do SIWZ); • Część II – deklaracja zgodności WE (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259 poz. 2173 z późniejszymi zmianami) dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 2, (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ). c) Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 16 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 5. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Formularz/e cenowy/e sporządzony wg wzoru Zamawiającego (Część I - Załącznik nr 08 do SIWZ, Część II – Załącznik nr 09 do SIWZ); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 06 do SIWZ). 5) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 05 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości: • Część I – 3.200,00 zł • Część II – 1.400,00 zł. 2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN) i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. 2) zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy. 3) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 20 dni; b) Wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub w części wykonanie jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jego działania oraz usunięcia przeszkód; c) konieczności skoordynowania prac z innymi dostawami realizowanymi na terenie; 4) zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i być poświadczone przez Wykonawcę
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ubrania strażackiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Zamówienie podstawowe: 1. Ubranie strażackie specjalne CPV 18100000-0 kpl. 62; 2. Ubranie strażackie koszarowe CPV 18100000-0 kpl. 52; 3. Rękawice strażackie bojowe pięciopalcowe CPV 18100000-0 para 80; 4. Pas strażacki bojowy CPV18100000-0 szt. 20; 5. Kominiarka strażacka CPV 18100000-0 szt. 40; 6. Koszulka strażacka zimowa CPV 18100000-0 szt. 20; 7. Koszulka strażacka letnia bawełniana CPV 18100000-0 szt. 20; 8. Koszulka strażacka letnia mat. techniczny CPV 18100000-0 szt. 7; 9. Koszulka strażacka typu polo CPV 18100000-0 szt. 7; Zamówienie objęte prawem opcji: 1. Ubranie strażackie specjalne CPV 18100000-0 kpl. 10; 2. Ubranie strażackie koszarowe CPV 18100000-0 kpl. 10; 3. Rękawice strażackie bojowe pięciopalcowe CPV 18100000-0 para 40; 4. Pas strażacki bojowy CPV18100000-0 szt. 40; 5. Kominiarka strażacka CPV 18100000-0 szt. 30; 6. Koszulka strażacka zimowa CPV 18100000-0 szt. 30; 7. Koszulka strażacka letnia bawełniana CPV 18100000-0 szt. 30; 8. Koszulka strażacka letnia mat. techniczny CPV 18100000-0 szt. 7; 9. Koszulka strażacka typu polo CPV 18100000-0 szt. 7; 10. Ubranie strażackie dla KDS CPV 18100000-0 kpl. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, dla części 1 i 2 niniejszego postępowania do dnia 10.12.2017 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji będzie identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do udzielenia stosownych wyjaśnień, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Buty strażaka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Zamówienie podstawowe: 1. Buty strażaka specjalne skórzane CPV 18832000-0 par 75; 2. Buty strażaka ochronne gumowe CPV18832000-0 par 30; 3. Buty strażackie koszarowe CPV18832000-0 par 42. Zamówienie objęte prawem opcji: 1. Buty strażaka specjalne skórzane CPV 18832000-0 par 15; 2. Buty strażaka ochronne gumowe CPV18832000-0 par 12; 3. Buty strażackie koszarowe CPV18832000-0 par 12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, dla części 1 i 2 niniejszego postępowania do dnia 10.12.2017 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji będzie identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do udzielenia stosownych wyjaśnień, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
  

Criterion

Kryteria Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamowienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)