GuidZP400 |
65143bd0-e918-4305-acfa-a8f5e3921c97
|
Biuletyn |
534553-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
|
Regon |
013058050
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
97
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261846770,
|
Zamawiajacy fax |
+48261846704
|
Zamawiajacy email |
szp.szi@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.szi.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Organizacyjna MON
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szi.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załacznikami skląda siępod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa - pok. 118
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP UBRAŃ I OBUWIA STRAŻACKIEGO NA ZAOPATRZENIE WOJSKOWYCH STRAŻY POŻARNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA SZI
|
Numer referencyjny |
Sprawa 30/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ubrań i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr załącznikach nr 10 ÷ 11 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin realizacji zamówienia:
1. Część I – do 35 dni od daty podpisania umowy
2. Część II – do 35 dni od daty podpisania umowy
1. Przyjmuje się następujące kryteria oceny ofert:
Dla Części I i dla Części II:
Cena ofertowa brutto – 60%
Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia – 20 %
Termin dostawy – 20 %
|
Okreslenie warunkow |
a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw:
• Część I – ubrań strażackich o wartości, co najmniej 80 000,00 zł (brutto)
• Część II – buty strażackie o wartości, co najmniej 35 000,00 zł (brutto)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ).
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia w którym NBP opublikuje w/w informacje.
UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda:
a) świadectw dopuszczenia dla:
• Część I - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3, 4, 5, (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 10 do SIWZ);
• Część II - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 2, (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ);
b) deklaracji zgodności dla:
• Część I – deklaracja zgodności WE (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259 poz. 2173 z późniejszymi zmianami) dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3 (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 10 do SIWZ);
• Część II – deklaracja zgodności WE (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259 poz. 2173 z późniejszymi zmianami) dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 2, (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ).
c) Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 16 do SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w (Załączniku nr 02 i 03 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia
o których mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach
w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (Załącznik nr 03 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia -
w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1., wraz
z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
|
Zakresie warunkow udzialu |
3) na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw:
• Część I – ubrań strażackich o wartości, co najmniej 80 000,00 zł (brutto)
• Część II – buty strażackie o wartości, co najmniej 35 000,00 zł (brutto)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ).
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia
w którym NBP opublikuje w/w informacje.
UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4) na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda:
a) świadectw dopuszczenia dla:
• Część I - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3, 4, 5, (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 10 do SIWZ);
• Część II - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 2, (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ);
b) deklaracji zgodności dla:
• Część I – deklaracja zgodności WE (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259 poz. 2173 z późniejszymi zmianami) dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3 (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 10 do SIWZ);
• Część II – deklaracja zgodności WE (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259 poz. 2173 z późniejszymi zmianami) dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 2, (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ).
c) Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 16 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
5. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty:
1) Formularz oferty (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ);
2) Formularz/e cenowy/e sporządzony wg wzoru Zamawiającego (Część I - Załącznik nr 08 do SIWZ, Część II – Załącznik nr 09 do SIWZ);
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 06 do SIWZ).
5) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium.
(Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI).
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 05 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości:
• Część I – 3.200,00 zł
• Część II – 1.400,00 zł.
2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN) i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie:
1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
2) zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy.
3) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 20 dni;
b) Wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub w części wykonanie jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jego działania oraz usunięcia przeszkód;
c) konieczności skoordynowania prac z innymi dostawami realizowanymi na terenie;
4) zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron.
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i być poświadczone przez Wykonawcę
|
IV 4 5 okres |
30
|