GuidZP400 |
cc9d399a-30b6-4c0a-ac20-dfd2bac96e91
|
Biuletyn |
534426-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
|
Regon |
1644180300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Górczewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 211 470,
|
Zamawiajacy fax |
223 211 406
|
Zamawiajacy email |
przetargi@attis.com.pl,
|
Adres strony url |
www.attis.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.attis.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt. 3 lit. a)
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.attis.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.attis.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
FZP.26.ZP.D.13.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pn. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Na przedmiot zamówienia składa się sprzedaż i sukcesywna realizacja dostaw, fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych lub równoważnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ);
c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
2) W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1) oświadczenia, że posiada Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny (na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi oryginały Certyfikatów),
2) przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikaty dopuszczające do stosowania na terenie Unii Europejskiej. Na wezwanie Zamawiającego należy złożyć certyfikat CE i karty charakterystyki MSDS do każdego produktu.
3) przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi jakości i kompatybilności ze sprzętem. „Karty charakterystyki” każdego produktu lub katalog, z którego ma wynikać, ze produkt ma takie same cechy jakości, kompatybilności i wydajności;
4) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych – „raportów z testów” potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami:
- ISO/IEC 19752 lub równoważną dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 19798 lub równoważną dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 24711 lub równoważną dla wkładów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych,
- ISO/IEC 24712 lub równoważną dla wkładów w kolorze CMY do drukarek atramentowych.
Wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego lub jego upoważnionego przedstawiciela – w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz opis przedmiotu zamówienia złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ uzupełniony przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z zamówieniem, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej 9 500,00 zł (dziewięć tysięcy pięćset złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy: 1) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości netto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto; 2) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, (zgodnie z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia) przy czym zmiana ta nie może powodować rozszerzenia przedmiotu umowy oraz wzrostu ceny zawartej w ofercie; Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora. 4) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). 5) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia; 6) pojawienie się nowszej technologii w zakresie Przedmiotu umowy, pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) w związku ze stwierdzonymi rozbieżnościami w umowie i załącznikach wystąpi potrzeba ujednolicenia zapisów; 3) Zamawiający dopuszcza wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres nie dłużej niż do 10 lat. 4) urządzenie zostało wycofane z produkcji i sprzedaży; możliwe jest wówczas zastąpienie go innym równoważnym lub o lepszych parametrach technicznych i użytkowych, zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|