GuidZP400 |
d9a3ecbf-aee4-4b25-9774-2e5e0afbc22e
|
Biuletyn |
535691-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Instytut Górnictwa
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Gwarków 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40166
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2581631-9,
|
Zamawiajacy fax |
322596533
|
Zamawiajacy email |
bgxzg@gig.katowice.pl,
|
Adres strony url |
www.gig.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gig.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: Część I: Monitor A - 4 szt. Część II: Zestaw Notebook A - 3 szt. Część III: Zestaw Notebook B – 1 szt.
|
Numer referencyjny |
FZ-1/4765/MKO/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa:
Część I: Monitor A - 4 szt.
Część II: Zestaw Notebook A - 3 szt.
Część III: Zestaw Notebook B – 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
29025,46
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Liczba części: 3.
Na każdą część zamówienia powinien zostać złożony osobny formularz oferty.
2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
1. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
1. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia do 2 tygodni od daty zawarcia umowy,
na warunkach CIP Incoterms 2010, do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Zespół Informatyki – FI, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice.
2. Wykonawca zapewni gwarancję która będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
3. Warunki płatności: płatności będzie liczona od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury obejmującej dostarczony towar i wynosi 30 dni. Podstawą do wystawienia faktury będą podpisane przez obie strony protokoły odbioru ilościowo – jakościowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych,
c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany.
3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. 4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I: Monitor A - 4 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3211,12
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część I: Monitor A - 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II: Zestaw Notebook A - 3 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20206,24
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część II: Zestaw Notebook A - 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III: Zestaw Notebook B – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5608,1
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część III: Zestaw Notebook B – 1 szt.
|
| |