Dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.

Publication date 2017-06-20
End date 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535375-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1) część 1 → szafa – 215 szt., tapczan – 210 szt., krzesło tapicerowane – 220 szt., krzesło chrom do kuchni – 30 szt., biurko pod komputer – 200 szt., stół – 20 szt., wieszak ubraniowy – 70 szt., szafka na buty – 70 szt., ława – 2 szt., fotel – 50 szt., fotel biurowy obrotowy – 2 szt., regał na klucze – 1 szt., biurko narożne – 1 szt., wersalka – 4 szt., szafka pod telewizor – 1 szt.; dotyczy DS. AKADEMIK
2) część 2 → fotel biurowy obrotowy – 4 szt.; dotyczy WLiNoZ
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31fdf66a-147a-4c51-aa3f-abb63d936f92
Biuletyn 535375-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 140700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277,
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl,
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), w siedzibie zamawiającego tj. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Kancelaria Ogólna. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę wyposażenia meblowego, numer sprawy DP.2301.26.2017 – część …..”. Nie otwierać przed 29.06.2017r., godzina 10:15.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Numer referencyjny DP.2301.26.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części: 1) część 1 → szafa – 215 szt., tapczan – 210 szt., krzesło tapicerowane – 220 szt., krzesło chrom do kuchni – 30 szt., biurko pod komputer – 200 szt., stół – 20 szt., wieszak ubraniowy – 70 szt., szafka na buty – 70 szt., ława – 2 szt., fotel – 50 szt., fotel biurowy obrotowy – 2 szt., regał na klucze – 1 szt., biurko narożne – 1 szt., wersalka – 4 szt., szafka pod telewizor – 1 szt.; dotyczy DS. AKADEMIK 2) część 2 → fotel biurowy obrotowy – 4 szt.; dotyczy WLiNoZ 2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy przedmiot zamówienia w terminie: 1) od 01.09.2017r. do 08.09.2017r. – dotyczy części 1, 2) 14 dni licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części 2.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 1) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1, 2) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2. W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części dostawy powinna wynosić minimum: 1) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1, 2) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – dotyczy wszystkich części.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: a) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1, b) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, sporządzone według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 1) dla części 1 – 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy), 2) dla części 2 – 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści), na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. 2. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP2301.26.2017, część ….”. 3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę: 1) Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. 2) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla DS. AKADEMIK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, tj.: szafa – 215 szt., tapczan – 210 szt., krzesło tapicerowane – 220 szt., krzesło chrom do kuchni – 30 szt., biurko pod komputer – 200 szt., stół – 20 szt., wieszak ubraniowy – 70 szt., szafka na buty – 70 szt., ława – 2 szt., fotel – 50 szt., fotel biurowy obrotowy – 2 szt., regał na klucze – 1 szt., biurko narożne – 1 szt., wersalka – 4 szt., szafka pod telewizor – 1 szt. 2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla WLiNoZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, tj. fotel biurowy obrotowy – 4 szt. 2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto za przedmiot zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)