Dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535375-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1) część 1 → szafa – 215 szt., tapczan – 210 szt., krzesło tapicerowane – 220 szt., krzesło chrom do kuchni – 30 szt., biurko pod komputer – 200 szt., stół – 20 szt., wieszak ubraniowy – 70 szt., szafka na buty – 70 szt., ława – 2 szt., fotel – 50 szt., fotel biurowy obrotowy – 2 szt., regał na klucze – 1 szt., biurko narożne – 1 szt., wersalka – 4 szt., szafka pod telewizor – 1 szt.; dotyczy DS. AKADEMIK
2) część 2 → fotel biurowy obrotowy – 4 szt.; dotyczy WLiNoZ
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31fdf66a-147a-4c51-aa3f-abb63d936f92
Biuletyn 535375-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 140700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277,
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl,
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), w siedzibie zamawiającego tj. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Kancelaria Ogólna. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę wyposażenia meblowego, numer sprawy DP.2301.26.2017 – część …..”. Nie otwierać przed 29.06.2017r., godzina 10:15.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Numer referencyjny DP.2301.26.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części: 1) część 1 → szafa – 215 szt., tapczan – 210 szt., krzesło tapicerowane – 220 szt., krzesło chrom do kuchni – 30 szt., biurko pod komputer – 200 szt., stół – 20 szt., wieszak ubraniowy – 70 szt., szafka na buty – 70 szt., ława – 2 szt., fotel – 50 szt., fotel biurowy obrotowy – 2 szt., regał na klucze – 1 szt., biurko narożne – 1 szt., wersalka – 4 szt., szafka pod telewizor – 1 szt.; dotyczy DS. AKADEMIK 2) część 2 → fotel biurowy obrotowy – 4 szt.; dotyczy WLiNoZ 2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy przedmiot zamówienia w terminie: 1) od 01.09.2017r. do 08.09.2017r. – dotyczy części 1, 2) 14 dni licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części 2.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 1) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1, 2) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2. W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części dostawy powinna wynosić minimum: 1) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1, 2) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – dotyczy wszystkich części.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: a) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1, b) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, sporządzone według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 1) dla części 1 – 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy), 2) dla części 2 – 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści), na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. 2. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP2301.26.2017, część ….”. 3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę: 1) Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. 2) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla DS. AKADEMIK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, tj.: szafa – 215 szt., tapczan – 210 szt., krzesło tapicerowane – 220 szt., krzesło chrom do kuchni – 30 szt., biurko pod komputer – 200 szt., stół – 20 szt., wieszak ubraniowy – 70 szt., szafka na buty – 70 szt., ława – 2 szt., fotel – 50 szt., fotel biurowy obrotowy – 2 szt., regał na klucze – 1 szt., biurko narożne – 1 szt., wersalka – 4 szt., szafka pod telewizor – 1 szt. 2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla WLiNoZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, tj. fotel biurowy obrotowy – 4 szt. 2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto za przedmiot zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)