GuidZP400 |
31fdf66a-147a-4c51-aa3f-abb63d936f92
|
Biuletyn |
535375-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Regon |
140700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25369
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 497 277,
|
Zamawiajacy fax |
413 497 278
|
Zamawiajacy email |
dzp@pu.kielce.pl,
|
Adres strony url |
www.ujk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ujk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), w siedzibie zamawiającego tj. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Kancelaria Ogólna. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę wyposażenia meblowego, numer sprawy DP.2301.26.2017 – część …..”. Nie otwierać przed 29.06.2017r., godzina 10:15.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
|
Numer referencyjny |
DP.2301.26.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1) część 1 → szafa – 215 szt., tapczan – 210 szt., krzesło tapicerowane – 220 szt., krzesło chrom do kuchni – 30 szt., biurko pod komputer – 200 szt., stół – 20 szt., wieszak ubraniowy – 70 szt., szafka na buty – 70 szt., ława – 2 szt., fotel – 50 szt., fotel biurowy obrotowy – 2 szt., regał na klucze – 1 szt., biurko narożne – 1 szt., wersalka – 4 szt., szafka pod telewizor – 1 szt.; dotyczy DS. AKADEMIK
2) część 2 → fotel biurowy obrotowy – 4 szt.; dotyczy WLiNoZ
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy przedmiot zamówienia w terminie:
1) od 01.09.2017r. do 08.09.2017r. – dotyczy części 1,
2) 14 dni licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części 2.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:
1) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1,
2) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2.
W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części dostawy powinna wynosić minimum:
1) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1,
2) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – dotyczy wszystkich części.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych.
Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż:
a) 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) każda – dotyczy części 1,
b) 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) każda – dotyczy części 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, sporządzone według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
1) dla części 1 – 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy),
2) dla części 2 – 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści),
na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
2. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP2301.26.2017, część ….”.
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1) Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
2) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla DS. AKADEMIK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, tj.: szafa – 215 szt., tapczan – 210 szt., krzesło tapicerowane – 220 szt., krzesło chrom do kuchni – 30 szt., biurko pod komputer – 200 szt., stół – 20 szt., wieszak ubraniowy – 70 szt., szafka na buty – 70 szt., ława – 2 szt., fotel – 50 szt., fotel biurowy obrotowy – 2 szt., regał na klucze – 1 szt., biurko narożne – 1 szt., wersalka – 4 szt., szafka pod telewizor – 1 szt.
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla WLiNoZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, tj. fotel biurowy obrotowy – 4 szt.
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń, złożenia i ustawienia dostarczonych mebli oraz do przymocowania wieszaków ubraniowych.
|
| |