Budowa i wdrażanie platform usług elektronicznych dla zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania na poziomie powiatowym oraz tworzenie systemu informacji przestrzennej -GIS
Publication date | 2012-12-04 |
End date | 2012-12-18 10:00:00 |
Instytucja | Starostwo Powiatowe w Sulęcinie |
Miejscowość | Sulęcin |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 256005 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302110001, 302331411 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: -Dostawę, montaż wraz z uruchomieniem, konfigurację oraz świadczenie usług serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego -urządzeń teleinformatycznych wyspecyfikowanego w Zadaniach nr 1.1, 1.2, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.10, 2.1, 2.2, 3.2 na warunkach określonych w treści poszczególnych Zadań oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. -Dostawę, wdrożenie oraz świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego dla Oprogramowania do wirtualizacji -Zadanie 1.3 -Dostawę, wdrożenie oraz świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego dla Oprogramowania Geo Portal dla GIS -Zadanie 4.1 -Dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego oraz Asysty Technicznej w zakresie: -Oprogramowania użytkowe -dziedzinowe- -Zadanie 4.2, -Oprogramowania integracyjne -Zadanie 4.3, -Oprogramowania do zarządzania -Zadanie 4.4. -Dostawę licencji serwerowego systemu operacyjnego wraz z niezbędnymi licencjami dostępowymi wymaganymi do realizacji projektu na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.4 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. -Dostawę licencji pakietu aplikacji biurowych na warunkach określonych w treści Zadania nr 3.1 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. -Dostawę licencji serwera bazy danych na warunkach określonych w treści Zadania nr 4.5 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. -Wykonanie zakończenia istniejącej relacji światłowodowej pomiędzy Budynkiem A, a Budynkiem B, projektowanymi zakończeniami SC-AC w Budynkach A i B, dostawę przełącznic światłowodowych -2 sztuki oraz wykonanie pomiarów tłumienności zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 50346 dla tej relacji oraz dokumentacji powykonawczej na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.9. oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. -Przeprowadzenie szkoleń dla Użytkowników Końcowych. -Dostarczenie Dokumentacji Technicznej Systemu oraz Dokumentacji Użytkowej dla poszczególnych Modułów i Administratora całości Systemu. -Świadczenia usług Gwarancyjnych - Gwarancji Jakości na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. -Świadczenia usług Asysty Technicznej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. -Świadczenia usług Asysty Wdrożeniowej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. -Przeniesienia w terminach i na zasadach określonych w Projekcie Umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ, praw autorskich, licencji przysługujących Wykonawcy lub które Wykonawca zobowiązany jest nabyć w wyniku realizacji niniejszej Umowy. -Współpracy z Zamawiającym, w tym wykonywania zadań związanych z zarządzaniem Projektem opisanych w SIWZ, w szczególności w punkcie VI OPZ. OpisDostawę, montaż wraz z uruchomieniem, konfigurację oraz świadczenie usług serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego (urządzeń teleinformatycznych) wyspecyfikowanego w Zadaniach nr 1.1, 1.2, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.10, 2.1, 2.2, 3.2 na warunkach określonych w treści poszczególnych Zadań oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego dla Oprogramowania do wirtualizacji (Zadanie 1.3). Dostawę licencji serwerowego systemu operacyjnego wraz z niezbędnymi licencjami dostępowymi wymaganymi do realizacji projektu na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.4 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawę licencji pakietu aplikacji biurowych na warunkach określonych w treści Zadania nr 3.1 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonanie zakończenia istniejącej relacji światłowodowej pomiędzy Budynkiem A, a Budynkiem B, projektowanymi zakończeniami SC/AC w Budynkach A i B, dostawę przełącznic światłowodowych (2 sztuki.) oraz wykonanie pomiarów tłumienności zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 50346 dla tej relacji oraz dokumentacji powykonawczej na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.9. oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Dostawę, wdrożenie oraz świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego dla Oprogramowania Geo Portal dla GIS-Dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego oraz Asysty Technicznej w zakresie: -Oprogramowania użytkowe (dziedzinowe) (Zadanie 4.2), -Oprogramowania integracyjne (Zadanie 4.3), -Oprogramowania do zarządzania (Zadanie 4.4). -Dostawę licencji serwera bazy danych na warunkach określonych w treści Zadania nr 4.5 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; -Przeprowadzenie szkoleń dla Użytkowników Końcowych. -Dostarczenie Dokumentacji Technicznej Systemu oraz Dokumentacji Użytkowej dla poszczególnych Modułów i Administratora całości Systemu. -Świadczenia usług Asysty Technicznej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. -Świadczenia usług Asysty Wdrożeniowej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Starostwo Powiatowe w Sulęcinie |
Ulica | ul. Lipowa 18 |
Nr domu | 18 |
Miejscowosc | Sulęcin |
Kod poczt | 69-200 |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 095 7555243 do 46 |
Fax | 095 7555557 |
Internet | www.bip.powiatsulecinski.pl |
Regon | 21046690200000 |
E mail | kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/03/2014 |
Wadium | 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla I części zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), - dla II części zamówienia: Wadium nie jest wymagane - dla III części zamówienia: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert tj. 18.12.2012 r. godz. 10:00. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Nie dotyczy |
Wiedza | Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę: Część I minimum 2 zamówienia polegające na dostawie i uruchomieniu urządzeń teleinformatycznych w tym min. 1 serwera oraz min. 1 macierzy dyskowej wraz z instalacją i konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto każde. Część II minimum 2 zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu geoportalu o funkcjonalności co najmniej porównywalnej z wymaganą w niniejszym postępowaniu o wartości co najmniej 10 000,00 zł netto każdy. Część III minimum 1 zamówienie polegające na dostawie, instalacji i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi finansowo-księgowej oraz kadrowo-płacowej wraz z przeszkoleniem pracowników w jednostkach sektora finansów publicznych odpowiadające swoim rodzajem dostawie, instalacji i wdrożenia stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda. Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia wykazu zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ. |
Potencjal | Nie dotyczy |
Zdolne | Część I Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do rozładunku i montażu przedmiotu zamówienia oraz osobami do sprawowania nadzoru posiadającymi odpowiednie uprawnienia oraz wiedzę z zakresu budowy, konfiguracji i wirtualizacji serwerów oraz macierzy dyskowych Część II Wykonawca powinien dysponować co najmniej 1 konsultantem merytorycznym systemu SIP/GIS, który brał udział w minimum 2 projektach polegających na dostawie i wdrożeniu geoportalu o funkcjonalności porównywalnej z wymaganą w niniejszym postępowaniu Część III Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 konsultantami merytorycznymi systemu wspomagania zarządzania spełniającymi następujące wymagania posiadającymi łącznie: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wdrożeń systemów wspomagania zarządzania, oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów w tym m.in. w zakresie Finansów, Księgowości, Kadr i Płac. |
Sytuacja | Nie dotyczy |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 6 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 7 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz Przedmiotu Oferty- zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XI pkt. 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp ¬jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy. Projekt umowy wraz z załącznikami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy tj.: 2.1. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2.2. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania umowy a stawką po zmianie. 4. W przypadku zmiany osób po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi takie same wymagania, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia i spełniające te same warunki określone w SIWZ. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa w ust. 1-5 wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.bip.powiatsulecinski.pl |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Sulęcinie Wydział Rozwoju Powiatu ul. Lipowa 18a, pok. 204 69-200 Sulęcin |
Data skl | 18/12/2012 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | w siedzibie Zamawiającego, tj. w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 21 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Fundusze Europejskie dla rozwoju Lubuskiego |
Czy uniewaznienie | Tak |