Budowa i wdrażanie platform usług elektronicznych dla zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania na poziomie powiatowym oraz tworzenie systemu informacji przestrzennej -GIS

Publication date 2012-12-04
End date 2012-12-18 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256005 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302110001, 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
-Dostawę, montaż wraz z uruchomieniem, konfigurację oraz świadczenie usług serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego -urządzeń teleinformatycznych wyspecyfikowanego w Zadaniach nr 1.1, 1.2, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.10, 2.1, 2.2, 3.2 na warunkach określonych w treści poszczególnych Zadań oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-Dostawę, wdrożenie oraz świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego dla Oprogramowania do wirtualizacji -Zadanie 1.3
-Dostawę, wdrożenie oraz świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego dla Oprogramowania Geo Portal dla GIS -Zadanie 4.1
-Dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego oraz Asysty Technicznej w zakresie:
-Oprogramowania użytkowe -dziedzinowe- -Zadanie 4.2,
-Oprogramowania integracyjne -Zadanie 4.3,
-Oprogramowania do zarządzania -Zadanie 4.4.
-Dostawę licencji serwerowego systemu operacyjnego wraz z niezbędnymi licencjami dostępowymi wymaganymi do realizacji projektu na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.4 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-Dostawę licencji pakietu aplikacji biurowych na warunkach określonych w treści Zadania nr 3.1 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-Dostawę licencji serwera bazy danych na warunkach określonych w treści Zadania nr 4.5 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-Wykonanie zakończenia istniejącej relacji światłowodowej pomiędzy Budynkiem A, a Budynkiem B, projektowanymi zakończeniami SC-AC w Budynkach A i B, dostawę przełącznic światłowodowych -2 sztuki oraz wykonanie pomiarów tłumienności zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 50346 dla tej relacji oraz dokumentacji powykonawczej na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.9. oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-Przeprowadzenie szkoleń dla Użytkowników Końcowych.
-Dostarczenie Dokumentacji Technicznej Systemu oraz Dokumentacji Użytkowej dla poszczególnych Modułów i Administratora całości Systemu.
-Świadczenia usług Gwarancyjnych - Gwarancji Jakości na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.
-Świadczenia usług Asysty Technicznej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.
-Świadczenia usług Asysty Wdrożeniowej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.
-Przeniesienia w terminach i na zasadach określonych w Projekcie Umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ, praw autorskich, licencji przysługujących Wykonawcy lub które Wykonawca zobowiązany jest nabyć w wyniku realizacji niniejszej Umowy.
-Współpracy z Zamawiającym, w tym wykonywania zadań związanych z zarządzaniem Projektem opisanych w SIWZ, w szczególności w punkcie VI OPZ.

Opis

Dostawę, montaż wraz z uruchomieniem, konfigurację oraz świadczenie usług serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego (urządzeń teleinformatycznych) wyspecyfikowanego w Zadaniach nr 1.1, 1.2, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.10, 2.1, 2.2, 3.2 na warunkach określonych w treści poszczególnych Zadań oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego dla Oprogramowania do wirtualizacji (Zadanie 1.3).
Dostawę licencji serwerowego systemu operacyjnego wraz z niezbędnymi licencjami dostępowymi wymaganymi do realizacji projektu na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.4 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dostawę licencji pakietu aplikacji biurowych na warunkach określonych w treści Zadania nr 3.1 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonanie zakończenia istniejącej relacji światłowodowej pomiędzy Budynkiem A, a Budynkiem B, projektowanymi zakończeniami SC/AC w Budynkach A i B, dostawę przełącznic światłowodowych (2 sztuki.) oraz wykonanie pomiarów tłumienności zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 50346 dla tej relacji oraz dokumentacji powykonawczej na warunkach określonych w treści Zadania nr 1.9. oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Dostawę, wdrożenie oraz świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego dla Oprogramowania Geo Portal dla GIS-Dostawę, wdrożenie, świadczenie usług Serwisu Gwarancyjnego oraz Asysty Technicznej w zakresie:
-Oprogramowania użytkowe (dziedzinowe) (Zadanie 4.2),
-Oprogramowania integracyjne (Zadanie 4.3),
-Oprogramowania do zarządzania (Zadanie 4.4).
-Dostawę licencji serwera bazy danych na warunkach określonych w treści Zadania nr 4.5 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
-Przeprowadzenie szkoleń dla Użytkowników Końcowych.
-Dostarczenie Dokumentacji Technicznej Systemu oraz Dokumentacji Użytkowej dla poszczególnych Modułów i Administratora całości Systemu.
-Świadczenia usług Asysty Technicznej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.
-Świadczenia usług Asysty Wdrożeniowej na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
Ulica ul. Lipowa 18
Nr domu 18
Miejscowosc Sulęcin
Kod poczt 69-200
Wojewodztwo lubuskie
Tel 095 7555243 do 46
Fax 095 7555557
Internet www.bip.powiatsulecinski.pl
Regon 21046690200000
E mail kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2014
Wadium 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla I części zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), - dla II części zamówienia: Wadium nie jest wymagane - dla III części zamówienia: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert tj. 18.12.2012 r. godz. 10:00.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę: Część I minimum 2 zamówienia polegające na dostawie i uruchomieniu urządzeń teleinformatycznych w tym min. 1 serwera oraz min. 1 macierzy dyskowej wraz z instalacją i konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto każde. Część II minimum 2 zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu geoportalu o funkcjonalności co najmniej porównywalnej z wymaganą w niniejszym postępowaniu o wartości co najmniej 10 000,00 zł netto każdy. Część III minimum 1 zamówienie polegające na dostawie, instalacji i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi finansowo-księgowej oraz kadrowo-płacowej wraz z przeszkoleniem pracowników w jednostkach sektora finansów publicznych odpowiadające swoim rodzajem dostawie, instalacji i wdrożenia stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda. Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia wykazu zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ.
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Część I Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do rozładunku i montażu przedmiotu zamówienia oraz osobami do sprawowania nadzoru posiadającymi odpowiednie uprawnienia oraz wiedzę z zakresu budowy, konfiguracji i wirtualizacji serwerów oraz macierzy dyskowych Część II Wykonawca powinien dysponować co najmniej 1 konsultantem merytorycznym systemu SIP/GIS, który brał udział w minimum 2 projektach polegających na dostawie i wdrożeniu geoportalu o funkcjonalności porównywalnej z wymaganą w niniejszym postępowaniu Część III Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 konsultantami merytorycznymi systemu wspomagania zarządzania spełniającymi następujące wymagania posiadającymi łącznie: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wdrożeń systemów wspomagania zarządzania, oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów w tym m.in. w zakresie Finansów, Księgowości, Kadr i Płac.
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz Przedmiotu Oferty- zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XI pkt. 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp ¬jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy. Projekt umowy wraz z załącznikami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy tj.: 2.1. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2.2. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania umowy a stawką po zmianie. 4. W przypadku zmiany osób po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi takie same wymagania, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia i spełniające te same warunki określone w SIWZ. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa w ust. 1-5 wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.powiatsulecinski.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Sulęcinie Wydział Rozwoju Powiatu ul. Lipowa 18a, pok. 204 69-200 Sulęcin
Data skl 18/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, tj. w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 21
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Fundusze Europejskie dla rozwoju Lubuskiego
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)