GuidZP400 |
b6601636-428b-4ef1-95c0-1a1841d61cef
|
Biuletyn |
535051-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Instytut Górnictwa
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Gwarków 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40166
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2581631-9,
|
Zamawiajacy fax |
322596533
|
Zamawiajacy email |
bgxzg@gig.katowice.pl,
|
Adres strony url |
www.gig.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gig.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Część I: Przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji dla oprogramowania Autodesk Robot Structural Analysis Professional –Maintenance Plan (1 year) (Renewal) dla jednego użytkownika Część II: Przeprowadzenie szkolenia w obsłudze posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Autodesk Robot Structural Analysis Professional dla 3 nowych użytkowników.
|
Numer referencyjny |
FZ-1/4746/MKO/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I: Przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji dla oprogramowania Autodesk Robot Structural Analysis Professional –Maintenance Plan (1 year) (Renewal) dla jednego użytkownika
Część II: Przeprowadzenie szkolenia w obsłudze posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Autodesk Robot Structural Analysis Professional dla 3 nowych użytkowników.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
7247,25
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Liczba części: 2.
Na każdą część zamówienia powinien zostać złożony osobny formularz oferty.
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
DLA CZĘŚCI I
1. Zamawiający wymaga aby wsparcie techniczne i zapewnienie dostępu do aktualizacji rozpoczęło się w terminie do: 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, drogą elektroniczną, na wskazany przez Zamawiającego adres e – mailowy .
2. Wykonawca w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zapewni wsparcie techniczne dla Zamawiającego: telefoniczne lub mailowe (min. w dni robocze w godz. 9-16).
3. W okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy w ramach zaoferowanej ceny wykonawca zapewni zamawiającemu prawo do aktualizacji oprogramowania do nowszych wersji.
4. Warunki płatności: płatność będzie liczona od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury.
DLA CZĘŚCI II
5. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla trzech nowych użytkowników w zakresie obsługi posiadanego oprogramowania, w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym pisemnie lub drogą elektroniczną przez strony lecz nie później niż trzy tygodnie od daty zawarcia umowy.
6. Warunki płatności: płatność będzie liczona od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół z przeprowadzonego szkolenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
e) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
f) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych,
g) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
h) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany.
3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. 4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|