Rozbudowa Systemu SIEM opartego na architekturze Splunk Enterprise wraz z usługą serwisu i wsparcia technicznego

Publication date 2017-06-20
End date 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535594-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Systemu SIEM opartego na architekturze Splunk Enterprise wraz z usługą serwisu i wsparcia technicznego.
Przedmiot zamówienia określają:
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SIWZ,
Istotne postanowienia umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b3f2970a-af9f-4411-ab35-e89eb46d8422
Biuletyn 535594-N-2017
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Adres strony internetowej www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00 – 955 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa Systemu SIEM opartego na architekturze Splunk Enterprise wraz z usługą serwisu i wsparcia technicznego
Numer referencyjny DZZK/51/DB/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Systemu SIEM opartego na architekturze Splunk Enterprise wraz z usługą serwisu i wsparcia technicznego. Przedmiot zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SIWZ, Istotne postanowienia umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 15
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu Umowy wynosi maksymalnie 15 miesięcy od daty podpisania Umowy, w tym: 1. Wykonanie prac w zakresie wskazanym w § 2 ust. 1 pkt 1) -2) umowy - w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od zawarcia Umowy, 2. Świadczenie serwisu i asysty technicznej dla wdrożonego Rozwiązania, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 3 umowy - w terminie do 2018-06-30.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Warunek wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - co najmniej dwa (2) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto każde, których przedmiotem było wdrożenie i serwisowanie przez okres minimum 6 miesięcy rozwiązań typu SIEM opartych na produktach firmy Splunk, przy czym zakres wdrożeń obejmował następujące prace: • zakup i dostarczenie rozwiązania opartego na platformie Splunk Enterprise • instalację i konfigurację, • przygotowanie i realizację projektu: • monitorowania dla źródeł logów/danych, • przygotowanie raportów oraz reguł korelacyjnych; • przeprowadzenie szkolenia z zakresu wdrożonego rozwiązania SIEM. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe (dotyczy usługi serwisowania rozwiązań typu SIEM), Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku, tj. okres serwisowania rozwiązania typu SIEM do dnia składania ofert powinien być nie krótszy niż 6 miesięcy. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) Warunek potencjału kadrowego: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia: A. co najmniej trzema (3) osobami, zdolnymi do świadczenia usług wdrażania i wsparcia Rozwiązania SIEM firmy Splunk, posiadającymi certyfikat Splunk Certified Architect, biegle posługującymi się językiem polskim, posiadającymi doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów SIEM opartych na produktach firmy Splunk, w co najmniej dwóch (2) w pełni zakończonych projektach, o wartości minimum 450.000,00 zł brutto każdy; B. co najmniej jedną (1) osobą, zdolną do świadczenia usług serwisowania Rozwiązania SIEM firmy Splunk, posiadającą certyfikat Splunk Certified Support Engineer, biegle posługującą się językiem polskim, posiadającą doświadczenie w zakresie serwisowania systemów SIEM opartych na produktach firmy Splunk w co najmniej dwóch (2) w pełni zakończonych projektach, o wartości minimum 450.000,00 zł brutto każdy; C. co najmniej jedną (1) osobą, biegle posługującą się językiem polskim, która posiada doświadczenie we wdrażaniu Rozwiązań SIEM firmy Splunk i projektowaniu bezpieczeństwa systemów informatycznych, potwierdzone certyfikatem Splunk Certified Architect i CISA lub CISSP lub innym równoważnym; Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania przez jedną osobę spełniania kwalifikacji określonych w więcej niż w jednym zakresie, opisanym w punkcie A, B, C, przy czym zespół musi składać się z nie mniej niż 2 osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; OŚWIADCZENIA, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. Wzory oświadczeń zostały zamieszczone w niniejszej SIWZ (Formularz 5 ). odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. OŚWIADCZENIA, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. Wzory oświadczeń zostały zamieszczone w niniejszej SIWZ (Formularz 6). W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: 1) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wzór wykazu w załączeniu (Formularz 9). 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Formularz 10); Kopie wymaganych certyfikatów od osób powinny zostać dostarczone przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem Umowy. Wraz z OFERTĄ powinno być złożone przez Wykonawcę: oświadczenie o posiadaniu certyfikatów zgodnie z cz. VI pkt. 6.2 SIWZ;
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100) Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie 18.1. SIWZ. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z pkt 16.1. SIWZ. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu: DZZK/51/DB/2017” Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny Zamówienia. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 12.10 SIWZ oraz treści art. 46 ust. 4 a Ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.9. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa. Termin na wniesienie wadium upływa w dniu 28.06.2017 r. o godz. 11:00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany, uzupełnienia lub rozwiązanie niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w przypadkach opisanych w art. 144 ustawy Pzp oraz wystąpienia, co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) Wprowadzenie przez producenta nowej wersji Systemu SIEM, wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu Umowy; 2) Zmiana warunków licencjonowania Oprogramowania, składającego się na System SIEM, przez producenta; 3) Konieczność dostarczenia innych, niż określone w Umowie, Produktów, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 4) Konieczność zmiany postanowień Umowy, w szczególności w zakresie zmiany terminów realizacji określonych w Harmonogramie (z zastrzeżeniem terminu ocenianego w kryterium oceny ofert) oraz/lub zasad współpracy, w przypadku wystąpienia Siły Wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (niebędących Siłą Wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu Umowy; 5) Zmiany miejsca wykonywania Umowy. 3. Okoliczności opisane w ustępie poprzedzającym stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności zmiany. 4. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości Łącznego Wynagrodzenia. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Nie stanowi w szczególności zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Zmiana postanowień niniejszej Umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, 2) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 3) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 4) Zmiana pozostałych postanowień Umowy, niestanowiących treści oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.06.2017 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7.

Criterion

Kryteria Kryterium II – Termin realizacji przedmiotu umowy wskazanego w par 2 ust.1 pkt 1) i 2) IPU „T”
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Kryterium I – cena oferty „C”
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)