Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.

Publication date 2017-06-20
End date 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 3 w Lubinie
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535150-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2a4da0a-fe6a-436e-bf2a-bcc91cde3814
Biuletyn 535150-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 3 w Lubinie
Regon 2190414200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gwarków
Zamawiajacy adres numer domu 93
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 468 325,
Zamawiajacy fax 767 468 328
Zamawiajacy email zs3lubin@onet.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zs3lubin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście dosiedziby Zamawiającego lub operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Nr3 w Lubinie ul. Gwarków 93 59-300 Lubin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Za spełnienie warunków Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływam terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena oferowana Wykonawcy, z podaniem ich wartości , przedmiotu , daty, i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a. Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1 b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 c. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia –Załącznik nr 3 d. Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw – Załącznik nr 4 e. Dowody określające że usługi zostały wykonane należycie – Załącznik nr 5 f. Zaparafowane wzory umowy – Załącznik nr 6 g. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty h. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
IV aukcja jednoetapowa 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT ( jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem Zamawiającego dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy , których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , co co do których Wykonawca zastrzega , że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania , muszą być oznakowane klauzulą " Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( tj. Dz. U. z 2003r. Nr153 poz. 1503 z póź. zm. ). Zamawiający wymaga złożenia wyjaśnień w tym zakresie wraz z ofertą.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ziemniaki, warzywa, owoce, jaja.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ziemniaki, warzywa, owoce, jaja.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i wyroby mięsne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Produkty zwierzęce, mięso i wyroby mięsne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
  

Criterion

Kryteria Termin Płatności faktury VAT
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)