GuidZP400 |
c2a4da0a-fe6a-436e-bf2a-bcc91cde3814
|
Biuletyn |
535150-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 3 w Lubinie
|
Regon |
2190414200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gwarków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
93
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
767 468 325,
|
Zamawiajacy fax |
767 468 328
|
Zamawiajacy email |
zs3lubin@onet.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zs3lubin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście dosiedziby Zamawiającego lub operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Nr3 w Lubinie ul. Gwarków 93 59-300 Lubin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Za spełnienie warunków Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływam terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena oferowana Wykonawcy, z podaniem ich wartości , przedmiotu , daty, i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a. Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1
b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2
c. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia –Załącznik nr 3
d. Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw – Załącznik nr 4
e. Dowody określające że usługi zostały wykonane należycie – Załącznik nr 5
f. Zaparafowane wzory umowy – Załącznik nr 6
g. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty
h. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT ( jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem Zamawiającego dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy , których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , co co do których Wykonawca zastrzega , że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania , muszą być oznakowane klauzulą " Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( tj. Dz. U. z 2003r. Nr153 poz. 1503 z póź. zm. ). Zamawiający wymaga złożenia wyjaśnień w tym zakresie wraz z ofertą.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Ziemniaki, warzywa, owoce, jaja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ziemniaki, warzywa, owoce, jaja.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i wyroby mięsne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty zwierzęce, mięso i wyroby mięsne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty mleczarskie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
|
| |