„Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Chorzowie”

Publication date 2017-06-20
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne,
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535155-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 316822105, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
dostawę nowego wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej:
część I – serwery, wyposażenie serwerowni, komputery, monitory, akcesoria komputerowe, aparatura światłowodowa, sprzęt telekomunikacyjny, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, pakiety oprogramowania,
część II – komputery, monitory, akcesoria komputerowe, przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych, robot przemysłowy, stanowisko dydaktyczne z silnikiem indukcyjnym, aparatura i sprzęt sterujący, pakiet oprogramowania,
część III – stoliki komputerowe, krzesła obrotowe;
Zamówienie jest podzielone na 3 części. Wykonawca może składać oferty na jedną lub więcej części zamówienia zgodnie z opisanym podziałem – załącznik nr 4.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 300099e3-ccdf-4051-bb7a-f76c4900abe8
Biuletyn 535155-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3
Regon 2615200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41506
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 2466163,
Zamawiajacy fax 0-32 2465611
Zamawiajacy email zstio3@wp.pl,
Adres strony url www.zstio3.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pracownie zawodowe najnowszej generacji w Technikum Mechaniczno – Elektrycznym im. Nikoli Tesli w Chorzowie UDA-RPSL.12.02.01-24-0469/16-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla poddziałania: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zstio3.bip.chorzow.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3, ul. Stefana Batorego 37, 41 - 506 Chorzów
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Chorzowie”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę nowego wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej: część I – serwery, wyposażenie serwerowni, komputery, monitory, akcesoria komputerowe, aparatura światłowodowa, sprzęt telekomunikacyjny, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, pakiety oprogramowania, część II – komputery, monitory, akcesoria komputerowe, przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych, robot przemysłowy, stanowisko dydaktyczne z silnikiem indukcyjnym, aparatura i sprzęt sterujący, pakiet oprogramowania, część III – stoliki komputerowe, krzesła obrotowe; Zamówienie jest podzielone na 3 części. Wykonawca może składać oferty na jedną lub więcej części zamówienia zgodnie z opisanym podziałem – załącznik nr 4.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia z ofertą: Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz Ofertowy. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności przesunięcia terminu realizacji dostaw, spowodowanych przerwami technologicznymi producentów – działania sił wyższych. Na wniosek Wykonawcy, możliwe jest przesunięcie terminu dostaw do 14 dni. Wykonawca występujący o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązany jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający musi wyrazić zgodę na przesunięcie terminu dostaw; 3) Zmiana Stron umowy; 4) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron; 6) Zmiana stawek podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów; 7) Zmiana podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców. 2. Zamawiający nie może wprowadzać zmian do umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Po dokonaniu zmiany umowy, Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis serwery, wyposażenie serwerowni, komputery, monitory, akcesoria komputerowe, aparatura światłowodowa, sprzęt telekomunikacyjny, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, pakiety oprogramowania
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: mechatroniczno – elektrycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682210-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis komputery, monitory, akcesoria komputerowe, przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych, robot przemysłowy, stanowisko dydaktyczne z silnikiem indukcyjnym, aparatura i sprzęt sterujący, pakiet oprogramowania
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: meble szkolne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis stoliki komputerowe, krzesła obrotowe
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)