„Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Chorzowie”

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne,
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535155-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 316822105, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
dostawę nowego wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej:
część I – serwery, wyposażenie serwerowni, komputery, monitory, akcesoria komputerowe, aparatura światłowodowa, sprzęt telekomunikacyjny, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, pakiety oprogramowania,
część II – komputery, monitory, akcesoria komputerowe, przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych, robot przemysłowy, stanowisko dydaktyczne z silnikiem indukcyjnym, aparatura i sprzęt sterujący, pakiet oprogramowania,
część III – stoliki komputerowe, krzesła obrotowe;
Zamówienie jest podzielone na 3 części. Wykonawca może składać oferty na jedną lub więcej części zamówienia zgodnie z opisanym podziałem – załącznik nr 4.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 300099e3-ccdf-4051-bb7a-f76c4900abe8
Biuletyn 535155-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3
Regon 2615200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41506
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 2466163,
Zamawiajacy fax 0-32 2465611
Zamawiajacy email zstio3@wp.pl,
Adres strony url www.zstio3.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pracownie zawodowe najnowszej generacji w Technikum Mechaniczno – Elektrycznym im. Nikoli Tesli w Chorzowie UDA-RPSL.12.02.01-24-0469/16-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla poddziałania: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zstio3.bip.chorzow.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3, ul. Stefana Batorego 37, 41 - 506 Chorzów
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Chorzowie”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę nowego wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej: część I – serwery, wyposażenie serwerowni, komputery, monitory, akcesoria komputerowe, aparatura światłowodowa, sprzęt telekomunikacyjny, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, pakiety oprogramowania, część II – komputery, monitory, akcesoria komputerowe, przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych, robot przemysłowy, stanowisko dydaktyczne z silnikiem indukcyjnym, aparatura i sprzęt sterujący, pakiet oprogramowania, część III – stoliki komputerowe, krzesła obrotowe; Zamówienie jest podzielone na 3 części. Wykonawca może składać oferty na jedną lub więcej części zamówienia zgodnie z opisanym podziałem – załącznik nr 4.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia z ofertą: Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz Ofertowy. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności przesunięcia terminu realizacji dostaw, spowodowanych przerwami technologicznymi producentów – działania sił wyższych. Na wniosek Wykonawcy, możliwe jest przesunięcie terminu dostaw do 14 dni. Wykonawca występujący o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązany jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający musi wyrazić zgodę na przesunięcie terminu dostaw; 3) Zmiana Stron umowy; 4) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron; 6) Zmiana stawek podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów; 7) Zmiana podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców. 2. Zamawiający nie może wprowadzać zmian do umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Po dokonaniu zmiany umowy, Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis serwery, wyposażenie serwerowni, komputery, monitory, akcesoria komputerowe, aparatura światłowodowa, sprzęt telekomunikacyjny, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, pakiety oprogramowania
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: mechatroniczno – elektrycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682210-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis komputery, monitory, akcesoria komputerowe, przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych, robot przemysłowy, stanowisko dydaktyczne z silnikiem indukcyjnym, aparatura i sprzęt sterujący, pakiet oprogramowania
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: meble szkolne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis stoliki komputerowe, krzesła obrotowe
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)