GuidZP400 |
300099e3-ccdf-4051-bb7a-f76c4900abe8
|
Biuletyn |
535155-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3
|
Regon |
2615200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41506
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-32 2466163,
|
Zamawiajacy fax |
0-32 2465611
|
Zamawiajacy email |
zstio3@wp.pl,
|
Adres strony url |
www.zstio3.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Pracownie zawodowe najnowszej generacji w Technikum Mechaniczno – Elektrycznym im. Nikoli Tesli w Chorzowie UDA-RPSL.12.02.01-24-0469/16-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla poddziałania: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zstio3.bip.chorzow.eu/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3, ul. Stefana Batorego 37, 41 - 506 Chorzów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Chorzowie”
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
dostawę nowego wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej i mechatroniczno – elektrycznej:
część I – serwery, wyposażenie serwerowni, komputery, monitory, akcesoria komputerowe, aparatura światłowodowa, sprzęt telekomunikacyjny, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, pakiety oprogramowania,
część II – komputery, monitory, akcesoria komputerowe, przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych, robot przemysłowy, stanowisko dydaktyczne z silnikiem indukcyjnym, aparatura i sprzęt sterujący, pakiet oprogramowania,
część III – stoliki komputerowe, krzesła obrotowe;
Zamówienie jest podzielone na 3 części. Wykonawca może składać oferty na jedną lub więcej części zamówienia zgodnie z opisanym podziałem – załącznik nr 4.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia z ofertą: Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz Ofertowy. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
2) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności przesunięcia terminu realizacji dostaw, spowodowanych przerwami technologicznymi producentów – działania sił wyższych. Na wniosek Wykonawcy, możliwe jest przesunięcie terminu dostaw do 14 dni. Wykonawca występujący o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązany jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający musi wyrazić zgodę na przesunięcie terminu dostaw;
3) Zmiana Stron umowy;
4) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
5) Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron;
6) Zmiana stawek podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów;
7) Zmiana podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców.
2. Zamawiający nie może wprowadzać zmian do umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy.
3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
5. Po dokonaniu zmiany umowy, Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: informatycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
serwery, wyposażenie serwerowni, komputery, monitory, akcesoria komputerowe, aparatura światłowodowa, sprzęt telekomunikacyjny, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, pakiety oprogramowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: mechatroniczno – elektrycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31682210-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
komputery, monitory, akcesoria komputerowe, przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych, robot przemysłowy, stanowisko dydaktyczne z silnikiem indukcyjnym, aparatura i sprzęt sterujący, pakiet oprogramowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyposażenia pracowni zawodowych: meble szkolne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
stoliki komputerowe, krzesła obrotowe
|
| |