Dostawa szafek ubraniowych do szatni w budynku Zespołu Szkół Sportowych przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie

Publication date 2017-06-20
End date 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534701-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek ubraniowych do szatni w budynku Zespołu Szkół Sportowych przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie, zgodnie z:
1. Specyfikacją techniczną wykonania i dostawy szafek ST-SZ-1, wykonaną dnia 25 maja 2017 r. Autorem opracowania jest Marek Świątecki, główny specjalista Wydziału Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście.
2. Rysunkiem - kolorystyka szafek HPL - projekt aranżacji.
3. Rysunkiem - poziom-1, szatnia dla uczniów - projekt aranżacji.
Ww. specyfikacja techniczna i rysunki stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
dostawa i ustawienie szafek uczniowskich na 630 miejsc w budynku Szkoły Podstawowej
nr 203 przy ul. Skorupki 8 w Warszawie:
- dostawa i montaż szafek,
- ilość 630 miejsc w tym minimum 100 szafek pojedynczych,
- szafki o wymiarach 460x300x1910 rozmieszczone zgodnie z dołączonym rysunkiem,
- pozostałe szafki rozmieszczone zgodnie ze wskazaniem użytkownika na terenie obiektu.
UWAGA
1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, rozładunku, wniesienia oraz kompletnego montażu mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Dostarczone meble będą wolne od wad, fabrycznie nowe i będą odpowiadać wymaganiom określonym w polskich przepisach dotyczących instalowania tego typu mebli, w szczególności będą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa i będą odpowiadać Polskim Normom oraz aprobatom technicznym w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji dla obiektów użyteczności publicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95aa2661-51dc-4008-b788-38de0532c27a
Biuletyn 534701-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Regon 1525966300108
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00691
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 443 93 93,
Zamawiajacy fax 22 443 94 85
Zamawiajacy email sro.wzp@um.warszawa.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.srodmiescie.warszawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.srodmiescie.warszawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi by złożona w formie pisemnej, w trwale zamknietym opakowaniu.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szafek ubraniowych do szatni w budynku Zespołu Szkół Sportowych przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie
Numer referencyjny ZP-26/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek ubraniowych do szatni w budynku Zespołu Szkół Sportowych przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie, zgodnie z: 1. Specyfikacją techniczną wykonania i dostawy szafek ST-SZ-1, wykonaną dnia 25 maja 2017 r. Autorem opracowania jest Marek Świątecki, główny specjalista Wydziału Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście. 2. Rysunkiem - kolorystyka szafek HPL - projekt aranżacji. 3. Rysunkiem - poziom-1, szatnia dla uczniów - projekt aranżacji. Ww. specyfikacja techniczna i rysunki stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: dostawa i ustawienie szafek uczniowskich na 630 miejsc w budynku Szkoły Podstawowej nr 203 przy ul. Skorupki 8 w Warszawie: - dostawa i montaż szafek, - ilość 630 miejsc w tym minimum 100 szafek pojedynczych, - szafki o wymiarach 460x300x1910 rozmieszczone zgodnie z dołączonym rysunkiem, - pozostałe szafki rozmieszczone zgodnie ze wskazaniem użytkownika na terenie obiektu. UWAGA 1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, rozładunku, wniesienia oraz kompletnego montażu mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Dostarczone meble będą wolne od wad, fabrycznie nowe i będą odpowiadać wymaganiom określonym w polskich przepisach dotyczących instalowania tego typu mebli, w szczególności będą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa i będą odpowiadać Polskim Normom oraz aprobatom technicznym w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji dla obiektów użyteczności publicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 179268,29
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-08-29T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w następstwie przesunięcia terminu wykonania robót budowlanych, umowa w zakresie określonym w § 2 ust. 1 pkt. 2 ulega zmianie o czas przedłużenia umowy na wykonanie robót budowlanych, 2) działania siły wyższej. 2. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)