Dostawa artykułów sportowych

Publication date 2017-06-20
End date 2017-06-28 00:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież sportowa,
  • Obuwie sportowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535057-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 188200003, 184120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów sportowych – odzieży i wyposażenia sportowego na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy artykułów sportowych, odzieży sportowej i wyposażenia zwanych dalej „artykułami” oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 (5.1 – zad. nr 1, 5.2 – zad. nr 2) do SIWZ tj. formularzu cenowym.
Zamawiający dzieli zamówienie na części. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań – 2.
Zadanie nr 1 – dostawa sprzętu wspinaczkowego i obuwia sportowego,
Zadanie nr 2 – dostawa odzieży i wyposażenia sportowego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oraz posiadania na ten cel środków finansowych przez Zamawiającego.
Przewidywane opcje zamówienia:
zadanie nr 1 – 62 612,75 netto
zadanie nr 2 – 57 790,05 netto
Stosownie do ustawy o finansach publicznych, w której zapisano, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków). Dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2017 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2017. Zakup dodatkowych ilości artykułów do wartości określonej w ust. 5 wymaga pisemnego zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 868eaec2-cf02-4cdb-8cb0-c52401e0c825
Biuletyn 535057-N-2017
Zamawiajacy nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 30206765400000
Zamawiajacy adres ulica Bukowska
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-811
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 57 48 02,
Zamawiajacy fax 261 57 72 04
Zamawiajacy email 14wog.zp@ron.mil.pl,
Adres strony url www.14wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.14wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.14wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter – kancelaria WOG-u czynna w godz. 8:00 -15:00
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów sportowych
Numer referencyjny 19/z/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów sportowych – odzieży i wyposażenia sportowego na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy artykułów sportowych, odzieży sportowej i wyposażenia zwanych dalej „artykułami” oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 (5.1 – zad. nr 1, 5.2 – zad. nr 2) do SIWZ tj. formularzu cenowym. Zamawiający dzieli zamówienie na części. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań – 2. Zadanie nr 1 – dostawa sprzętu wspinaczkowego i obuwia sportowego, Zadanie nr 2 – dostawa odzieży i wyposażenia sportowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oraz posiadania na ten cel środków finansowych przez Zamawiającego. Przewidywane opcje zamówienia: zadanie nr 1 – 62 612,75 netto zadanie nr 2 – 57 790,05 netto Stosownie do ustawy o finansach publicznych, w której zapisano, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków). Dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2017 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2017. Zakup dodatkowych ilości artykułów do wartości określonej w ust. 5 wymaga pisemnego zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 18820000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć - w terminie wyznaczonym przez Zamawającego - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełnione formularze cenowe – odpowiednio: załącznik nr 5.1 – zadanie nr 1, 5.2 – zadanie nr 2 do SIWZ, c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), f) Certyfikat ISO 9001 przyznany producentowi oferowanego asortymentu dla pozycji 1 i 4 – zadanie nr 1 oraz dla pozycji 14 i 15 – zadanie nr 2 formularza cenowego. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączonych do niniejszej SIWZ wzorach umowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy np.: zmiana numeru rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu wspinaczkowego i obuwia sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18820000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: a) realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie: max do 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy dla każdego zadania. b) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie: nie później niż do dnia 22.12.2017r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów sportowych – odzieży i wyposażenia sportowego na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy artykułów sportowych, odzieży sportowej i wyposażenia zwanych dalej „artykułami” oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5.1 do SIWZ tj. formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży i wyposażenia sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: a) realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie: max do 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy dla każdego zadania. b) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie: nie później niż do dnia 22.12.2017r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów sportowych – odzieży i wyposażenia sportowego na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy artykułów sportowych, odzieży sportowej i wyposażenia zwanych dalej „artykułami” oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5.2 do SIWZ tj. formularzu cenowym.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)