Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu

Publication date 2017-06-21
End date 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536587-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości.
2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4d32bad-970c-4a17-83c7-8a77fe85d57e
Biuletyn 536587-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Regon 31149600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łopuskiego
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 530 262,
Zamawiajacy fax 943 554 408
Zamawiajacy email Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl,
Adres strony url www.szpital.kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kolobrzeg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 2 dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). b) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 2 dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Działając na podstawie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu 2) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 3) sposobu konfekcjonowania - opakowania 4) liczby opakowań i ilości zamawianych towarów, w tym zmniejszenie ilości zamawianych towarów, ograniczenie asortymentu lub zmniejszenie ilości towarów jednego rodzaju z jednoczesnym zwiększeniem ilości innego rodzaju towarów wskazanych w umowie 5) wynagrodzenia wykonawcy, o ile nie powoduje zwiększenia wysokości zobowiązania Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiany, o którym mowa w ust. 1 dopuszczalne będą w następujących przypadkach: 1) gdy wystąpi przejściowy lub stały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i cenie nie wyższej niż oferowana lub 2) zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego 3) producent towarów wycofa ze sprzedaży towar stanowiący przedmiot umowy lub towar ten zmieni swoje właściwości w związku z czym przestanie spełniać wymogi określone w SIWZ i umowie, co uzasadniać będzie ograniczenie przedmiotu umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy lub wprowadzenie produktu zamiennego 4) dostępność towarów stanowiących przedmiot umowy na rynku będzie ograniczona lub utrudniona, co będzie uzasadniało ograniczenie przedmiotu umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy lub wprowadzenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru oferowanego i cenie jednostkowej nie wyższej niż wskazanej w umowie 5) Wykonawca będzie posiadał w ofercie nowy rodzaj przedmiotu umowy, odpowiadający potrzebom Zamawiającego i o parametrach nie gorszych od towarów wskazanych w ofercie i zaoferuje Zamawiającemu dostawę nowego towaru w miejsce towaru przewidzianego postanowieniami umowy za cenę nie wyższą niż wynikająca z umowy. 1. Działając na podstawie art. 142 ust. 5 strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga złożenia próbek zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Próbki należy dołączyć do oferty. Próbki będą zuzyte w celu oceny jakości.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe do procedur wysokiego ryzyka/ niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis ortopedyczne rękawice jałowe/ bezpudrowe/ pakowane po 40 - 100 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis chirurgiczne rękawice jałowe /bezpudrowe/ w pozycji 1 - 5 pakowane po 50 - 100 par; / w pozycji 6 - 7 pakowane po 400 - 100 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe - niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe - niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Chirurgiczne rękawice jałowe pudrowane/ pakowane po 50 - 70 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe /sterylne/ pakowane po 50 - 100 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)