Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych PN-8/17/20.

Publication date 2017-06-21
End date 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Dowody tożsamości,
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517307-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301923406, 301251105, 301920001, 301928009, 301992301, 301976442, 224551005, 302373806, 229932009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych o wartości szacunkowej poniżej 135 tys. euro;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3bb06bf2-50c8-466c-b188-ffef4f7bf39d
Biuletyn 517307-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Regon 140639400000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15274
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 450 595
Zamawiajacy fax 857 450 595
Zamawiajacy email zampudsk@amb.edu.pl
Adres strony url www.udsk.pl
Adres strony internetowej www.udsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.udsk.pl/zp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.udsk.pl/zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. J. Waszyngtona 17, 15 - 274 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych PN-8/17/20.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych o wartości szacunkowej poniżej 135 tys. euro;
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków dotyczących kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.4.1. odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.4.1 niniejszego paragrafu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.5 niniejszego paragrafu, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2.4.1 niniejszego paragrafu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 2.6 niniejszego paragrafu stosuje się. 2.7.1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. 4. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 3 niniejszego paragrafu składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie postawił warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 2.1. Wykonawca składa sporządzony według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2.2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.4.1 niniejszego paragrafu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1. Ceny jednostkowe ustalone w ofercie z dnia ..............., tożsame z cenami podanymi w w/w załączniku, nie ulegną zmianie przez okres pełnych 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: 1.1 w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; 1.2 w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 1.3 w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian określonych w ust. 3 pkt. 1.1 i 1.2 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. W przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności wprowadzenia zmian do umowy, Strony zobowiązują się pokryć podwyżkę wynagrodzenia w równym stopniu (po 50% udokumentowanej zmiany wysokości wynagrodzenia). 3. Zmiana cen może nastąpić wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa RÓŻNY SPRZĘT I ARTYKUŁY BIUROWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Dodatkowe informacje w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
Zalacznik krotki opis Różny sprzęt i artykuły biurowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa TAŚMY DO FAKSÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192340-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Folie do faxu Panasonic KX FA 218 - KX-FA52X 2. Folie do faxu Panasonic KX-FP 701 3. Folie do faxu Panasonic KX-FC 268 4. Kasety do drukarki CITIZEN 5. Taśmy barwiące do drukarki ZEBRA
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa TONERY DO KSEROKOPIAREK I FAKSU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Tonery do kserokopiarki CANON, Toshiba, Konica Minolta 2. Tonery do faxu Panasonic, SAMSUNG
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa TONERY DO KSEROKOPIAREK I FAKSU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Tonery Konica-Minolta Bizhub 215 czarny TN-118 (A3VW050)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WYROBY BIUROWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Teczka kartonowa archiwalna, mocna, gramatura 800 g/m2,wiązana, bezkwasowa, szerokość grzbietu 10 cm, sztywna, odporna na uszkodzenia mechaniczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa TONERY DO KSEROKOPIAREK I FAKSU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Dodatkowe wymagania w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Tonery do faxu Toshiba e-studio 170-F 2. Tonery do kserokopiarki Toshiba e studio 283 T-2840E 3. Tonery T-2309E do kserokopiarki Toshiba
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192800-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Taśmy do metkownicy 16 x 26 mm dwurzędowe białe (Etykieta)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa KOPERTY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Koperty listowe i koperty RTG
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAPIER KSEROGRAFICZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Papier do urządzeń biurowych, kserokopiarek, faxów, drukarek laserowych, drukarek atramentowych 2. Papier samoprzylepny - żółty APLI 64x33,9
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192800-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Dodatkowe wymagania w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Etykiety oznacznikowe poliestrowe wys. 30mm x szer. 80mm 2. Etykiety samoprzylepne obiegowe PLAZMA, STEAM 3. Kalka żywiczna do drukarki Zebra GK420T i TLP2824 4. Taśma termotransferowa czarna -folia 89 x450 5. Taśma woskowa do drukarki Zebra GK420T 6. Taśma z etykietami wys. 55mm x szer. 85mm 7. Taśmy z termicznymi etykietami
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa BRANSOLETKI INDENTYFIKUJĄCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22455100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Opaski dla dorosłych, dzieci, niemowląt do drukarki Zebra HC100 (10015355K)/(10015357K)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa CD-ROM-y
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237380-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Dodatkowe wymagania w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Płyta CD-R 2. Płyta DVD+R 3. Płyta DVD+R do nadruku atramentowego
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa ROLKI TERMICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Rolki papierowe i rolki termiczne
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa ROLKI TERMICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Rolka termiczna 57mm x 150 m do bileterki
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa TONERY I TUSZE DO DRUKAREK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Toner HP CLJ CM1300/1312/CP1210/CP 1510/1515n czerwony, żółty, niebieski, / OR 2. Toner HP CLJ CM1300/CM1312/CP1210/CP1510/ czerwony 3. Tusz HP DJ 2000 czarny XL-"301"oryginał 4. Tusz HP DJ 4255/5150/5650 CZARNY, kolor 5. Tusz HP DJ 850/930C/1120C/6122/51645A czarny"45" 6. Tusz HP DJ 920/930c/959/970/3820/6122 kolor C6578DE "78" 7. Tusz HP DJ2000 kolor XL /301/ 8. Tusz HP Officejet 6000 błękitny, czarny, purpurowy, żółty (CD972AE) 9. Toner Konica Minolta 4650 DN
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa TONERY I TUSZE DO DRUKAREK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Dodatkowe informacje w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do drukarek; 74 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa TONERY I TUSZE DO DRUKAREK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Tusz Rimage Automat 2000i czarny; 03340-001
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)