sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ)

Publication date 2017-06-22
End date 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537589-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ).
2. Przedmiot umowy obejmuje materiały eksploatacyjne:
2.1. fabrycznie nowe (pochodzą z bieżącej produkcji, co oznacza, że zostały wyprodukowane po 01.01.2017 roku, nie są materiałami regenerowanymi), nieużywane, nie noszące śladów uszkodzeń,
2.2. oryginalne, tj. zalecane przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone, bądź zamienniki, nieregenerowane i niepoddane procesowi ponownego napełniania,
2.3. wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości,
2.4. oryginalnie zapakowane, nienoszące śladów otwierania,
2.5. posiadające indywidualne opakowania odporne na oddziaływanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału, takich jak: kurz, światło i wilgoć, uszkodzenia mechaniczne itp.,
2.6. posiadające na zewnętrznej stronie opakowań informacje o nazwie i symbolu materiału eksploatacyjnego wskazanym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, nazwie Wykonawcy, terminie ważności/przydatności materiału, oraz oznakowane CE – ConformiteEuropeenne,
2.7. z umieszczonymi w widocznym miejscu na pojemnikach (korpusach tonerów/tuszy/bębnów) etykietami zawierającymi dane identyfikujące materiał eksploatacyjny, w szczególności w postaci symbolu materiału, zgodnego z treścią załącznika nr 1 do niniejszej umowy, oraz nazwy Wykonawcy i numeru umowy.
3. Rodzaj asortymentu, jego ilości i opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne, określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) i w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część SIWZ.
4. Wymagane cechy produktu. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wszystkie wymagane istotne cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie wiąże się z dostępnością dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d7a73cd-4576-4654-800a-043b53d5cc54
Biuletyn 537589-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 930156216
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716,
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl,
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, Ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ)
Numer referencyjny PU-2380-168-011-090/2017/AB
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ). 2. Przedmiot umowy obejmuje materiały eksploatacyjne: 2.1. fabrycznie nowe (pochodzą z bieżącej produkcji, co oznacza, że zostały wyprodukowane po 01.01.2017 roku, nie są materiałami regenerowanymi), nieużywane, nie noszące śladów uszkodzeń, 2.2. oryginalne, tj. zalecane przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone, bądź zamienniki, nieregenerowane i niepoddane procesowi ponownego napełniania, 2.3. wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, 2.4. oryginalnie zapakowane, nienoszące śladów otwierania, 2.5. posiadające indywidualne opakowania odporne na oddziaływanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału, takich jak: kurz, światło i wilgoć, uszkodzenia mechaniczne itp., 2.6. posiadające na zewnętrznej stronie opakowań informacje o nazwie i symbolu materiału eksploatacyjnego wskazanym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, nazwie Wykonawcy, terminie ważności/przydatności materiału, oraz oznakowane CE – ConformiteEuropeenne, 2.7. z umieszczonymi w widocznym miejscu na pojemnikach (korpusach tonerów/tuszy/bębnów) etykietami zawierającymi dane identyfikujące materiał eksploatacyjny, w szczególności w postaci symbolu materiału, zgodnego z treścią załącznika nr 1 do niniejszej umowy, oraz nazwy Wykonawcy i numeru umowy. 3. Rodzaj asortymentu, jego ilości i opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne, określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) i w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część SIWZ. 4. Wymagane cechy produktu. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wszystkie wymagane istotne cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie wiąże się z dostępnością dla osób niepełnosprawnych.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Umowa zawarta jest na 12 miesięcy licząc od daty jej zawarcia lub do wyczerpania się środków finansowych przewidzianych na jej realizację, o których mowa w § 4 Istotnych Postanowień Umowy (dalej: IPU)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6. Ocena spełnienia braku podstaw do wykluczenia w niniejszym postępowaniu odbywa się jednoetapowo. Ocena wstępna, o której mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, będzie jednocześnie oceną ostateczną. 6.1. Ocena (wstępna), której poddawani są wszyscy wykonawcy, zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty i stanowić będzie (wstępne) potwierdzenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6.2. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną. 6.3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Zakresie warunkow udzialu 6. Ocena spełnienia braku podstaw do wykluczenia w niniejszym postępowaniu odbywa się jednoetapowo. Ocena wstępna, o której mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, będzie jednocześnie oceną ostateczną. 6.1. Ocena (wstępna), której poddawani są wszyscy wykonawcy, zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty i stanowić będzie (wstępne) potwierdzenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6.2. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ROZDZIAŁ XVIII: ISTOTNE ZMIANY TREŚCI ZAWARTEJ UMOWY 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: 1.1. gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; 1.2. oraz dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 2, w przypadku zmiany: 1.2.1. stawki podatku od towarów i usług, 1.2.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r., poz. 847 tekst jednolity), 1.2.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.  Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. 1.3. gdy zmianie ulegnie numer konta, na które Zamawiający ma zwrócić należyte zabezpieczenie umowy, o którym mowa w § 5 ust. 9. 1.4. gdy na podstawie zaistniałych okoliczności, polegających w szczególności na skutek zaprzestania produkcji zaoferowanego materiału Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy materiału o parametrach określonych w § 2. 2. W przypadku zaistnienia zmian, o których mowa w pkt 1.2.2, Wykonawca może wystąpić o zmianę wysokości wynagrodzenia. Podstawą do takiej zmiany będzie szczegółowe wykazanie przez Wykonawcę wobec ilu osób wykonujących przedmiot umowy i w jakiej części zmiana wysokości wynagrodzenia minimalnego ma wpływ na koszt wykonywania przedmiotu umowy. 3. Zmiany, o których mowa w pkt 1.4: 1) mogą być dokonywane za porozumieniem stron w pisemnej formie aneksu na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu materiału lub jego podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę, 2) mogą być dokonane, jeżeli Wykonawca prześle kartę charakterystyki produktu potwierdzającą wymagane parametry, a także oświadczy, że materiał zamienny spełnia wymagania niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do zamówienia publicznego oraz posiada nie gorsze parametry techniczne i nie niższą wartość rynkową, niż materiały pierwotnie zaoferowane. W wyniku przedmiotowych zmian oferowana przez Wykonawcę wartość materiałów nie zostanie zmieniona.
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Procentowy limit reklamacji dla oferowanych środków barwiących
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)