Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz na potrzeby promocji Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Publication date 2017-06-22
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537523-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie – Część 1 oraz na potrzeby promocji Krajowego Funduszu Szkoleniowego – Część 2
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7a55056-4574-45d5-9e7c-e1b9647b5c0e
Biuletyn 537523-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Regon 1636205000019
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5784400 centrala, 5784489,
Zamawiajacy fax 225 784 418
Zamawiajacy email zzp@wup.mazowsze.pl,
Adres strony url wupwarszawa.praca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia wupwarszawa.praca.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz na potrzeby promocji Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Numer referencyjny ZZP.3221-179/17/MD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie – Część 1 oraz na potrzeby promocji Krajowego Funduszu Szkoleniowego – Część 2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załączniku nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 uPzp; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację umowy, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w celu zapewnienia realizacji umowy konieczna będzie modyfikacja harmonogramu opracowania projektu graficznego, wykonania i dostawy materiału, jednak nie później niż do dnia 31 sierpnia 2017 r.
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone przez Wykonawcę na język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły promocyjne na potrzeby promocji WUP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ładowarka samochodowa US - 400 szt. Power bank - 50 szt. Lunch box- 50 szt. Zestaw do manicure - 250 szt. Młotek bezpieczeństwa - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły promocyjne na potrzeby promocji KFS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Notes z długopisem - 500 szt., Brelok ratowniczy - 500 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)