GuidZP400 |
95347d62-f7de-4b7e-8ea0-c3fa16df6721
|
Biuletyn |
537029-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
33225100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości 188/192
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(022) 579-03-66, 579-02-74,
|
Zamawiajacy fax |
(022) 579-03-74
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uprp.pl,
|
Adres strony url |
www.uprp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uprp.pl/ogloszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
11. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192 „Dostawa i wdrożenie Systemu Ochrony przed wyciekami informacji (DLP)” Nr sprawy BG-II/211/11/2017 Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Patentowy RP, al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, Kancelaria Ogólna pokój nr 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie Systemu Ochrony przez wyciekami informacji (DLP)
|
Numer referencyjny |
BG-II/211/11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu Ochrony przed wyciekami informacji - tzw. DLP [oprogramowanie, nie urządzenie typu appliance] wraz z jego instalacją na infrastrukturze Zamawiającego.
System DLP musi być typu „End-Point” (serwer zarządzający/konsola zarządzająca + końcówki klienckie) i musi być objęty 24 miesięcznym wsparciem producenta licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy:
1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
1.2. niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
1.3. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|