Dostawa elementów umundurowania

Publication date 2017-06-22
End date 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Odzież specjalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535975-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 184100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz funkcjonariuszy Zarządu w Łodzi CBŚP KGP oraz BSW KGP.
2. Ilości wskazano w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1.1-1.9 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
4. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu.
5. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 1.1–1.9 formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
6. Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy.
7. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
8. Umundurowanie wskazane w postępowaniu powinno być wykonane z materiału Wykonawcy, zgodnego z charakterystykami materiałowymi określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 maja 2009 r., z późn. zm., w sprawie umundurowania policjantów.
9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie dodatki krawieckie.
10. Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki.
11. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością.
12 Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w Załączniku
nr 2 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
13. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b286af65-03ce-4aa8-9ec2-ce1794ee483a
Biuletyn 535975-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Regon 47075497600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lutomierska 108/112
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 652 295,
Zamawiajacy fax 426 652 080
Zamawiajacy email zampub@ld.policja.gov.pl,
Adres strony url www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów umundurowania
Numer referencyjny FZ-2380/3/17/DS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz funkcjonariuszy Zarządu w Łodzi CBŚP KGP oraz BSW KGP. 2. Ilości wskazano w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1.1-1.9 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu. 5. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 1.1–1.9 formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 6. Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy. 7. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 8. Umundurowanie wskazane w postępowaniu powinno być wykonane z materiału Wykonawcy, zgodnego z charakterystykami materiałowymi określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 maja 2009 r., z późn. zm., w sprawie umundurowania policjantów. 9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie dodatki krawieckie. 10. Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. 11. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. 12 Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 13. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Dla zadania nr 1 - 18 miesięcy Dla zadania nr 2 - 18 miesięcy Dla zadania nr 3 - 18 miesięcy Dla zadania nr 4 - 12 miesięcy Dla zadania nr 5 - 12 miesięcy Dla zadania nr 6 - 12 miesięcy Dla zadania nr 7 - 12 miesięcy Dla zadania nr 8 - 12 miesięcy Dla zadania nr 9 - 18 miesięcy
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy oraz ich zakres określono w załączniku nr 6 do SIWZ - wzorze umowy
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pasów białych bez koalicyjki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasów białych bez koalicyjki, wykonanych ze skóry bydlęcej blankowej w kolorze białym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa kamizelek odblaskowych i narękawków odblaskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek odblaskowych z napisem POLICJA oraz narękawków odblaskowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pokrowców białych na czapkę i rękawic białych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokrowców białych na czapki oraz rękawiczek białych stylonowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa trzewików specjalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzewików specjalnych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa spodni taktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa spodni taktycznych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa butów sportowych SPAP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów sportowych dla SPAP
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa dresów sportowych dla SPAP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa dresów sportowych dla SPAP
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa butów sportowych dla CBSP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów sportowych dla CBŚP
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla Laboratorium Kryminalistycznego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)