GuidZP400 |
08e8f6d7-3d1f-43ce-9df9-bbe7a986b337
|
Biuletyn |
536886-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Krakowie
|
Regon |
35123995300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
267
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 584 324,
|
Zamawiajacy fax |
126 584 376
|
Zamawiajacy email |
l.bartkowicz@zol.krakow.pl,
|
Adres strony url |
http://zol-krakow.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zol-krakow.com.pl/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zol-krakow.com.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Opiekuńczo - Leczniczy w Krakowie, ul. Wielicka 267, 30 - 663 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Krakowie środków czyszczących i polerujących
|
Numer referencyjny |
ZP 9/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Krakowie środków czyszczących i polerujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie asortymentu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalne jest zwiększenie podanej w załączniku do umowy ilości danego towaru, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innego towaru, tak by całkowita cena za towar wskazana w §4 ust. 1 nie uległa zwiększeniu.
2. Wysokość cen jednostkowych towaru określona w załączniku do umowy może ulec jeden podwyższeniu bądź obniżeniu w trakcie obowiązywania umowy, po upływie roku obowiązywania umowy, na żądanie Strony, z mocą obowiązującą od dnia zawarcia odpowiedniego aneksu w tym przedmiocie. Zmiana wysokości cen nie może w tym przypadku przekroczyć wskaźnika cen żywności i napojów bezalkoholowych,
publikowanego co miesiąc przez Główny Urząd Statystyczny, za okres od zawarcia umowy.
3. Wysokość cen jednostkowych towaru określona w załączniku do umowy może ulec podwyższeniu bądź obniżeniu w trakcie obowiązywania umowy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ
|
IV 4 4 data |
2017-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Detergenty do zmywarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa detergentów do zmywarek, których szczegółowy opis został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Detergenty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest dostawa detergentów, których szczegółowy opis został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest dostawa mioteł i szczotek i innych artykułów różnego rodzaju, których szczegółowy opis został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ścierki/myjki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części nr 4 zamówienia jest dostawa ścierek/myjek specjalistycznych, których szczegółowy opis został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty czyszczące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części nr 5 zamówienia jest dostawa preparatów czyszczących, których szczegółowy opis został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice robocze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części nr 6 zamówienia jest dostawa rękawic roboczych, których szczegółowy opis został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Worki i torby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części nr 7 zamówienia jest dostawa worków i toreb, których szczegółowy opis został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części nr 8 zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, chusteczek higienicznych, ręczników do rąk i serwet, których szczegółowy opis został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |