Dostawa zastawki biologicznej pnia płucnego Melody wraz z zestawem do wprowadzania przezskórnego oraz prowadnikiem sztywnym

Publication date 2017-06-22
End date 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537083-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy zastawki biologicznej pnia płucnego Melody wraz z zestawem do wprowadzania przezskórnego oraz prowadnikiem sztywnym na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f00b731c-19c3-4b6d-916f-415b87c5bb1e
Biuletyn 537083-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 582 011,
Zamawiajacy fax 126 581 081
Zamawiajacy email usd_zp@inetria.pl,
Adres strony url www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.usdk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego, forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie 30-663 Kraków ul. Wielicka 265 pok. 2h-06b
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zastawki biologicznej pnia płucnego Melody wraz z zestawem do wprowadzania przezskórnego oraz prowadnikiem sztywnym
Numer referencyjny EZP-271-2-74/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy zastawki biologicznej pnia płucnego Melody wraz z zestawem do wprowadzania przezskórnego oraz prowadnikiem sztywnym na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wyżej wskazanego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, chyba że złożenie oświadczenia w okolicznościach konkretnego przypadku stało się bezprzedmiotowe (do upływu wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 6. Zmiana cen jednostkowych brutto może nastąpić w przypadku zmiany przepisów celno-podatkowych. 7. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 8. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 8. W przypadku stosowania w transakcjach z innymi odbiorcami cen promocyjnych, albo wprowadzenia kampanii promocyjnych na asortyment stanowiący przedmiot umowy, Wykonawca udzieli Zamawiającemu stosownych rabatów przez cały okres trwania kampanii lub stosowania cen promocyjnych. 9. Dopuszcza się możliwość obniżenia cen jednostkowych produktów za porozumieniem stron. 1. Niezależnie od zmian przewidzianych w § 4 ust. 5 – 9, Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w zakresie: A/ przedmiotu umowy – w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych parametrach. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o tym Zamawiającego oraz przedstawić mu nowy towar do akceptacji, przy zachowaniu ceny przetargowej; B/ terminu realizacji umowy – w przypadku niewyczerpania asortymentu objętego umową, strony mogą przedłużyć okres obowiązywania umowy przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie. 2. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę. 3. Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o podstawie oraz okolicznościach braku poszczególnych pozycji asortymentu drogą pocztową lub faksem (za zwrotnym potwierdzeniem). 4. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 6 1 sposob udostepniania 6) Informacje składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. – o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2003r., nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), co do których wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2015, poz. 2164, z późn. zm.). 7) Dokumenty o których mowa w pkt. 6 zamawiający udostępnia za pisemną zgodą wykonawcy, który dokonał skutecznego zastrzeżenia.
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin przydatności do użycia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)