Dostawa artykułów ogólnospożywczych

Publication date 2017-06-22
End date 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Mleko i śmietana,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536388-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158110006, 155100006, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych:
1. Artykuły ogólnospożywcze – Pakiet nr I,
2. Pieczywo – Pakiet nr II,
3. Mleko i produkty mleczne – Pakiet nr III,
4. Mrożonki i ryby – Pakiet nr IV,
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0407e74-e6da-4e2c-83e4-2d35670d8d63
Biuletyn 536388-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Regon 30238500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Schinzla
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Sandomierz
Zamawiajacy kod pocztowy 27600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8323001 do 5, 8330566,
Zamawiajacy fax 158 323 575
Zamawiajacy email przetargi@sand.pl,
Adres strony url www.sand.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sand.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sand.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Schinzla 13 27-600 Sandomierz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Numer referencyjny PN/16/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych: 1. Artykuły ogólnospożywcze – Pakiet nr I, 2. Pieczywo – Pakiet nr II, 3. Mleko i produkty mleczne – Pakiet nr III, 4. Mrożonki i ryby – Pakiet nr IV, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Pakiet nr: I, III, IV -sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Pakiet nr II – sukcesywna dostawa przez okres 6 miesięcy od daty podpisania umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie, że Wykonawca posiada wdrożony i opracowany system HACCP, zgodnie z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca podlega nadzorowi Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z Ustawą „ O bezpieczeństwie żywności i żywienia” z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. nr 171 z 2006 r. poz. 1225 z późn. zm)
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również nazwę Producenta, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samym składzie przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 4.W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy. 5. Zmiany stawki podatku VAT Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mleko i produkty melczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek i ryb. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)