Dostawa środków czystościowych oraz artykułów gospodarczych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku

Publication date 2017-06-24
End date 2017-07-03 00:00:00
Instytucja Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Worki i torby,
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538585-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 189300007, 392243001, 337411007, 336316008, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków czystościowych oraz artykułów gospodarczych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku.Zamowienie podzielone jest na 6 zamówień częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d31299ad-bfad-402d-98e2-757fb2a8c0a5
Biuletyn 538585-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku
Regon 631067168
Zamawiajacy adres ulica Kowanówko, ul. Sanatoryjna
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Oborniki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48612973400,
Zamawiajacy fax +48612973463
Zamawiajacy email przetargi@kowanowko.pl,
Adres strony url www.kowanowko.pl
Adres strony internetowej www.kowanowko.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.kowanowko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kowanowko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Rehabilitacyjno - Kardiologiczny w Kowanówku, ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystościowych oraz artykułów gospodarczych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Numer referencyjny ZP/6/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków czystościowych oraz artykułów gospodarczych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku.Zamowienie podzielone jest na 6 zamówień częściowych.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 115595,70
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. UWAGA: Ilekroć w niniejszym opisie lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia opisany został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszym opisie lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.).
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 1 do SIWZ (składany razem z ofertą)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 1 do SIWZ (składany razem z ofertą)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 1 do SIWZ (składany razem z ofertą)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 2 do SIWZ ( składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zakresie warunkow udzialu Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały W tym zakresie Zamawiający wymaga aby przedłożyć próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. W celu wykazania spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga, aby przedłożyć: dane katalogowe, materiały reklamowe, certyfikaty, karty charakterystyki itp. jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanego przez Wykonawcę asortymentu – załącznik nr 6 do SIWZ. Złożenie na wezwanie Zamawiającego w/w dokumentu będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona
Inne dokumenty niewymienione - Dokumenty podmiotów zagranicznych:1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w wwpostępowaniu. 2. W zakresach wskazanych w rozdziale 8 pkt 8.1 , 8..2 , 8.4 ppkt. 1 - dokumenty na zasadach w nich wskazanych. - Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewidział następujące zmiany: a) Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przystępowania do przetargu / zmian cen urzędowych, zmiana stawki podatku VAT/ lub zmiany te są korzystne dla Zamawiajacego b) Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek każdej ze stron awierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniające zmianę. c) Ewentualna zmiana ceny na skutek okoliczności , o których mowa w ust. 2 nie może nastąpić częściej niż raz na 4 miesiące i obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
IV 4 4 data 2017-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki czyszczące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40624,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących oraz artykułów gospodarczych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 5 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Worki, papiery, ręczniki papierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 50710,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków, papieru, ręczników papierowych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 5 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wózki i drobny sprzęt sprzątający, artykuły gospodarcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13638,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków i drobnego sprzętu sprzątającego, artykuły gospodarczych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 5 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Artykuły higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33741100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2227,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 5 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Chusteczki jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4270,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa chusteczek jednorazowych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 5 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Artykuły gospodarcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4126,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 5 do SIWZ) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)