Publication date |
2017-06-26 |
End date |
2017-07-04 00:00:00 |
Instytucja |
Zespół Szkół i Przedszkole w Tykocinie |
Miejscowość |
Tykocin |
Województwo |
podlaskie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Produkty głęboko mrożone,
- Sprzęt nadawczy
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
537820-N-2017 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
151000009, 32210006, 155000003, 158960005, 158000006, 158100009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
8478c859-2cbb-4141-a92f-279ecdb9596f
|
Biuletyn |
537820-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół i Przedszkole w Tykocinie
|
Regon |
5213648900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Kochanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tykocin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16080
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 181 685,
|
Zamawiajacy fax |
857 181 685
|
Zamawiajacy email |
zsip.tykocin@wp.pl,
|
Adres strony url |
www.zsip-tykocin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsip-tykocin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsip-tykocin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy produktów spożywczych w roku szkolnym 2017/2018 dla stołowki szkolnej w Zespole Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1, 16-080 Tykocin
|
Numer referencyjny |
ZSiP/P/01/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy i dostawy produktów spożywczych, asortymentowo i ilościowo wyszczególnionych w załączniku nr 1-6 do SIWZ do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1 przez okres 10 miesięcy wg następujących części : Nr 1- Mięso i przetwory mięsne, Nr 2-Warzywa, owoce i jaja, Nr 3- Nabiał i produkty mleczarskie, Nr 4- Mrożonki i ryby, Nr 5- Różne artykuły spożywcze, Nr 6- Pieczywo.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich;
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 6.6.1 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy 2)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) w przypadku gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp- zał. Nr 9.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i przetwory mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i przetworów mięsnych do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących sie w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał i produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału i produktów mleczarskich do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących sie w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy Różne artykuły spożywcze do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących sie w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1,
16-080 Tykocin
|
| |