Sukcesywne dostawy produktów spożywczych w roku szkolnym 2017/2018 dla stołowki szkolnej w Zespole Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1, 16-080 Tykocin

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół i Przedszkole w Tykocinie
Miejscowość Tykocin
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537820-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 32210006, 155000003, 158960005, 158000006, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy i dostawy produktów spożywczych, asortymentowo i ilościowo wyszczególnionych w załączniku nr 1-6 do SIWZ do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1 przez okres 10 miesięcy wg następujących części : Nr 1- Mięso i przetwory mięsne, Nr 2-Warzywa, owoce i jaja, Nr 3- Nabiał i produkty mleczarskie, Nr 4- Mrożonki i ryby, Nr 5- Różne artykuły spożywcze, Nr 6- Pieczywo.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8478c859-2cbb-4141-a92f-279ecdb9596f
Biuletyn 537820-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół i Przedszkole w Tykocinie
Regon 5213648900000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Kochanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Tykocin
Zamawiajacy kod pocztowy 16080
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 181 685,
Zamawiajacy fax 857 181 685
Zamawiajacy email zsip.tykocin@wp.pl,
Adres strony url www.zsip-tykocin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsip-tykocin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsip-tykocin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy produktów spożywczych w roku szkolnym 2017/2018 dla stołowki szkolnej w Zespole Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1, 16-080 Tykocin
Numer referencyjny ZSiP/P/01/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy i dostawy produktów spożywczych, asortymentowo i ilościowo wyszczególnionych w załączniku nr 1-6 do SIWZ do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1 przez okres 10 miesięcy wg następujących części : Nr 1- Mięso i przetwory mięsne, Nr 2-Warzywa, owoce i jaja, Nr 3- Nabiał i produkty mleczarskie, Nr 4- Mrożonki i ryby, Nr 5- Różne artykuły spożywcze, Nr 6- Pieczywo.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 6.6.1 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy 2)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) w przypadku gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp- zał. Nr 9.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i przetworów mięsnych do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących sie w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału i produktów mleczarskich do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących sie w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy Różne artykuły spożywcze do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa do pomieszczeń szkolnych wskazanych przez zamawiającego znajdujących sie w budynku Zespołu Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskigo 1, 16-080 Tykocin
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Deklarowana godzina dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)