Dostawa owoców i warzyw, mięsa, wędlin oraz nabiału dla SPZOZ Sanok.

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538415-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału, mięsa, wędlin, warzyw, owoców i jaj kurzych dla SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na pakiety (części) z godnie z częścią IV SIWZ „Opis części Zamówienia”
2.Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień
CPV- 15.80.00.00-6- różne produkty spożywcze
CPV– 15.50.00.00- 3 – produkty mleczarskie
CPV– 15.51.00.00- 6 – nabiał
CPV– 15.30.00.00- 1 – owoce, warzywa i podobne produkty
CPV– 01.24.20.00- 5 – jaja kurze
CPV – 15.13.11.30- 5 – wyroby wędliniarskie
CPV – 15.11.90.00- 5 – mięso
CPV – 15.11.20.00- 6 - drób
3.Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen – przez okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy.
Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d213441-552a-40a5-a19c-8971e72ef625
Biuletyn 538415-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 37044434500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 800-lecia
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Sanok
Zamawiajacy kod pocztowy 38500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 656 290,
Zamawiajacy fax 134 656 290
Zamawiajacy email zam.pub@zozsanok.pl,
Adres strony url www.zozsanok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsanok.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsanok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26- , POK. NR 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa owoców i warzyw, mięsa, wędlin oraz nabiału dla SPZOZ Sanok.
Numer referencyjny SPZOZ/PN/25/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału, mięsa, wędlin, warzyw, owoców i jaj kurzych dla SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na pakiety (części) z godnie z częścią IV SIWZ „Opis części Zamówienia” 2.Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień CPV- 15.80.00.00-6- różne produkty spożywcze CPV– 15.50.00.00- 3 – produkty mleczarskie CPV– 15.51.00.00- 6 – nabiał CPV– 15.30.00.00- 1 – owoce, warzywa i podobne produkty CPV– 01.24.20.00- 5 – jaja kurze CPV – 15.13.11.30- 5 – wyroby wędliniarskie CPV – 15.11.90.00- 5 – mięso CPV – 15.11.20.00- 6 - drób 3.Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen – przez okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 342777,40
Waluta calosc Pln
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej jednym samochodem do przewozu art. spożywczych - niezbędnym do realizacji zamówienia . Warunek zostanie ocenione w systemie zero – jedynkowym, tzn. spełnia – nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) przewidujące dostawy równoważne lub nowszej i lepszej technologicznie ich wersji lub o wyższych parametrach, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny- ilości zostaną odpowiednio przeliczone zgodnie z wagą ogólną wyjściową danej pozycji w SIWZ,
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 56010,0
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa nabiału w 4 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80268,40
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w 11 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 67601,0
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa warzyw i owoców - sezon letni w 67 pozycjach asortymentowych, sezon zimowy w 66 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9520,0
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa jaj kurzych w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa wyroby drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40760,0
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa wyrobów drobiowych w 14 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32548,0
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa wyrobów wędliniarskich w 20 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa mięso i podroby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 56070,0
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa mięso i podroby w 16 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Ilość posiadanych pojazdów do transportu produktów spożywczych , którymi dysponuje Wykonawca
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)