Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych dla potrzeb MPO Sp. z o.o. w Krakowie

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Rękawice robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538245-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181410009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych dla potrzeb MPO Sp. z o.o. w Krakowie.

Miejsce dostawy:
- Miejskiego Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ul. Nowohucka 1
- Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40 w Krakowie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem jak w załączniku nr 4 do SIWZ (projekt umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2591aea-f3ef-42a0-b2ff-e0c7656f6f7a
Biuletyn 538245-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
Regon 35064139200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowohucka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 462 202,
Zamawiajacy fax 126 462 350
Zamawiajacy email zp@mpo.krakow.pl,
Adres strony url www.mpo.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.mpo.krakow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpo.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., 31-580 Kraków, ul Nowohucka 1, Sekretariat Spółki, pokój numer 101 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych dla potrzeb MPO Sp. z o.o. w Krakowie
Numer referencyjny TZ/TT/11/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych dla potrzeb MPO Sp. z o.o. w Krakowie. Miejsce dostawy: - Miejskiego Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ul. Nowohucka 1 - Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40 w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem jak w załączniku nr 4 do SIWZ (projekt umowy).
Cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia : 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem jak w załączniku nr 4 do SIWZ (projekt umowy).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 b ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako zawarte umowy) rękawic roboczych przeznaczonych dla pracowników fizycznych, wykonaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (każda z dostaw). Zamawiający nie uzna, iż Wykonawca spełnia ww. warunek uczestnictwa gdy ww. wykazane dostawy będą obejmować dostawę rękawic jednorazowych (gumowych, lateksowych lub podobnych).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełniania przez wykonawcę ww. warunków uczestnictwa nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 9 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, stosownie do treści art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złoży ofertę ocenianą najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, stosownie do treści art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złoży ofertę ocenianą najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. a)dowodów potwierdzające, iż dostawy wymienione w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, iż dostawy wskazane w pkt 7.1. SIWZ oraz ww. oświadczeniu zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: a) deklarację zgodności dla każdego oferowanego asortymentu rękawic; b) oświadczenie, iż oferowane przez Wykonawcę rękawice robocze, stanowiące przedmiot niniejszego postępowania, wykonane są z materiałów najwyższej jakości, spełniają wszystkie wymagania, o których mowa w treści niniejszej SIWZ, c) po dwa egzemplarze rękawic roboczych oferowanych przez Wykonawcę w odpowiednich rozmiarach (tzw. „rękawice testowe”) będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Załączone do oferty przetargowej rękawice robocze posłużą do oceny ofert w kryterium „Jakość (J)”. Zamawiający przeprowadzi próby eksploatacyjne rękawic (testowe) pod kątem oceny oferowanych rękawic zgodnie z wytycznymi wskazanymi w pkt. 16 SIWZ. Oferowane przez Wykonawcę rękawice testowe będą ocenianie w kryterium „jakość” po przetestowaniu przez wybranych pracowników zamawiającego (pracujących na stanowiskach dla których przeznaczone są poszczególne rękawice)- użytkowany będzie tylko jeden komplet „rękawic testowych”. Ww. rękawice będą testowane przez okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ określony jako” minimalny okres użytkowania” - odpowiednio dla rodzaju testowanych rękawic. Mając powyższe na uwadze zaleca się aby rękawice testowe oznakowane były w sposób umożliwiający trwałą identyfikację ich pochodzenia (tj. Wykonawcę, który je dostarczył) wraz z podaniem kolejnego numeru asortymentu wyspecyfikowanego w załączniku 1 do SIWZ. Rękawice testowe należy zdeponować nie później niż przed terminem wyznaczonym na składanie oferty w Magazynie Wydziału Zaplecza Technicznego u Pana Edwarda Kukiełki, tel. 12/64-62-274. Zamawiający deklaruje chęć odkupienia ww. „rękawic testowych” po cenach z oferty Wykonawcy (przy uwzględnieniu ich ilości załączonej do oferty) tylko i wyłącznie w sytuacji gdy jej wszystkie parametry będą zgodne z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) szczegółowe instrukcje użytkowania rękawic roboczych wystawionych przez producenta rękawic (w języku polskim) dla każdego typu rękawic roboczych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: - stwierdzenia niezgodności szczegółowej instrukcji użytkowania rękawic roboczych wystawionych przez producenta rękawic z zapisami niniejszej SIWZ lub - w przypadku stwierdzenia, iż z treści szczegółowych instrukcji użytkowania rękawic roboczych wystawionych przez ich producenta wynika brak możliwości (lub ograniczenie możliwości) użytkowania rękawic roboczych na danym stanowisku dla którego przeznaczone są rękawice robocze. c) Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9 SIWZ; d) formularz oferty - zał. nr 5 do SIWZ; e) wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty – zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. f) dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium 1) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2) Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3) Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 73 1240 4722 1111 0000 4851 5630 z adnotacją: „Wadium do przetargu nr TZ/TT/11/2017” Uwaga!!! • Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium. • Wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii (potwierdzonej „za zgodność”) załączonej do oferty. W kopercie zawierającej ofertę należy dodatkowo załączyć oryginał ww. dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. • Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Pzp. • Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. • Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. • Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. • Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje wprowadzanie zmian do zawartej umowy w zakresie i na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Ofertę oraz wszystkie jej załączniki należy sporządzić w języku polskim trwałą i czytelną techniką.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ustawy Pzp, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)