DOSTAWA INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Sieć zintegrowana,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534347-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302321005, 488200002, 324131002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa fabrycznie nowej infrastruktury sprzętowej w ramach:
Część I zamówienia - 35 zestawów komputerowych
Część II zamówienia - 1 urządzenie wielofunkcyjne
Część III zamówienia: - 2 serwery wraz z oprogramowaniami i licencjami - 1 macierz
Część IV zamówienia 1 urządzenie UTM,
w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim” realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 2 „Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działania: 2.1 „E-usługi publiczne”
oraz
w ramach Części I zamówienia : 1 zestawu komputerowego
w ramach projektu „Uczę się zawodowo - buduję swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy” - realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 10 Edukacja, Działania: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania: 10.4.2 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - ZIT WROF.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia – części od I do IV:

Nr części Nazwa części
I Zestawy komputerowe- 36 sztuk
II Urządzenie wielofunkcyjne- 1 sztuka
III Infrastruktura serwerowa:
- serwery – 2 szt. wraz z oprogramowaniami i licencjami
- macierz- 1 sztuka
IV urządzenie UTM- 1 sztuka

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SIWZ, a także w Załączniku nr 6 do SIWZ – projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07a32955-27a8-49b9-b925-18511c5b7aeb
Biuletyn 534347-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
Regon 93193469600000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Oleśnica
Zamawiajacy kod pocztowy 56400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 140 107,
Zamawiajacy fax 713 140 110
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-olesnicki.pl,
Adres strony url www.powiat-olesnicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa fabrycznie nowej infrastruktury sprzętowej w ramach: Część I zamówienia - 35 zestawów komputerowych Część II zamówienia - 1 urządzenie wielofunkcyjne Część III zamówienia: - 2 serwery, -100 sztuk licencji, - 1 macierz Część IV zamówienia 1 urządzenie UTM, w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim” realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 2 „Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działania: 2.1 „E-usługi publiczne” oraz w ramach Części I zamówienia : 1 zestawu komputerowego w ramach projektu „Uczę się zawodowo - buduję swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy” - realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 10 Edukacja, Działania: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania: 10.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat-olesnicki.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Oleśnicki, ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 122 – Biuro Podawcze na parterze budynku
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ
Numer referencyjny RP.272.1.5.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowej infrastruktury sprzętowej w ramach: Część I zamówienia - 35 zestawów komputerowych Część II zamówienia - 1 urządzenie wielofunkcyjne Część III zamówienia: - 2 serwery wraz z oprogramowaniami i licencjami - 1 macierz Część IV zamówienia 1 urządzenie UTM, w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim” realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 2 „Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działania: 2.1 „E-usługi publiczne” oraz w ramach Części I zamówienia : 1 zestawu komputerowego w ramach projektu „Uczę się zawodowo - buduję swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy” - realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 10 Edukacja, Działania: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania: 10.4.2 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - ZIT WROF. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia – części od I do IV: Nr części Nazwa części I Zestawy komputerowe- 36 sztuk II Urządzenie wielofunkcyjne- 1 sztuka III Infrastruktura serwerowa: - serwery – 2 szt. wraz z oprogramowaniami i licencjami - macierz- 1 sztuka IV urządzenie UTM- 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SIWZ, a także w Załączniku nr 6 do SIWZ – projekcie umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej : 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie dostawę zestawów komputerowych(cz. I)/serwera (cz. III), (z podaniem nazwy Zleceniodawcy, terminu realizacji, wartości, wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty (przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert : - dla części I zamówienia - dostawa co najmniej 10 sztuk zestawów komputerowych - dla części III zamówienia– dostawa co najmniej jednego serwera Zamawiający dopuszcza aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla części I i III pod warunkiem że doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII.2. siwz, nie są dołączane do oferty- zamawiający stosuje procedurę odwróconą ( o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp). 3. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. .2)siwz dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w pkt VII.1. siwz składane są wspólnie. 4) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. VII.2. SIWZ, składane są przez tego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów. 2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. Podmiotów udostępniających zasoby: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 2)SIWZ 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zezwala na to ustawa pzp lub zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Dopuszczalne zmiany umowy i warunki takich zmian określają wzory umów oraz ustawa pzp.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestawy komputerowe- 36 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis urządzenie wielofunkcyjne- 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Infrastruktura serwerowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Infrastruktura serwerowa: - serwery – 2 szt. wraz z z oprogramowaniami i licencjami - macierz- 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa urządzenie UTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32413100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis urzadzenie UTM- 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)