„DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU”

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538852-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a1b6f72f-7667-4529-a5ec-53137bd8ddd6
Biuletyn 538852-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
Regon 5069204500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 545 797,
Zamawiajacy fax 856 648 519
Zamawiajacy email szpitalpck@bialystok.home.pl,
Adres strony url www.szpitalpck.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalpck.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpck.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Szpital Miejski im. PCK w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu „DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU”
Numer referencyjny 4/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, Nr 107, poz. 679) Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 2. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy. oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiając przewiduje zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego przez stronę umowy, która dokonuje jej zmiany, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku i drobny sprzęt laboratoryjny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zamknięty system pobierania krwi
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis strzykawki, igły, nakłuwacze, cewniki, przyrządy do płynów i krwi i inny asortyment
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis kaniule, koreczki, rękawice, podkłady
  

Criterion

Kryteria Termin dotawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)