GuidZP400 |
09c5822f-ad80-480d-930a-7b9c6a102c38
|
Biuletyn |
538888-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
|
Regon |
330920802
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Staromiejski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6-7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 3488600, 94 3488654
|
Zamawiajacy fax |
94 3488625
|
Zamawiajacy email |
regina.fibingier@um.koszalin.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.koszalin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej -za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca Adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A.Mickiewicza 26, I piętro, pokój nr 24, 75-004 Koszalin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem do monitoringu dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie
|
Numer referencyjny |
BZP-2.271.1.26.2017.SA
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera rejestrującego wraz
z oprogramowaniem do monitoringu dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie
|
Cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
43750,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawę serwera o wartości minimum 40 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane - złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SIWZ pkt. 2.
2) Dowody określające, czy dostawy wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały wykonane należycie.
UWAGA!
Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 10
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
2. KUPUJĄCY dopuszcza zmianę niniejszej umowy polegającą na dostawie zamiast sprzętu zaproponowanego w formularzu ofertowym sprzętu o co najmniej jednym parametrze wyższym w stosunku do zaoferowanego, jeżeli DOSTAWCA z przyczyn uzasadnionych nie jest w stanie dostarczyć sprzętu określonego w ofercie.
3. KUPUJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących podwykonawców, o których mowa w art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby DOSTAWCA powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu to DOSTAWCA jest obowiązany wykazać KUPUJĄCEMU, iż proponowany inny podwykonawca lub dostawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego DOSTAWCA powoływał się w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|