Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2017

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538795-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej: komputery przenośne: komputer przenośny nr 1 – 2 szt., komputer przenośny nr 2 – 6 szt., stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt., stacja dokująca do komputera przenośnego nr 2 – 3 szt.
W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz - opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do opisu
przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12419fe8-56c0-45e6-81ef-f4a81b1009dd
Biuletyn 538795-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Regon 52500058340000
Zamawiajacy adres ulica Al. Armii Ludowej
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 234 50 95, 234 65 62,
Zamawiajacy fax 022 234 50 95
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl,
Adres strony url www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Zamawiający i Wykonawcy w zakresie składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji porozumiewać się będą za pomocą faksu, nr: 22 234 50 95 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, adres: zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl, a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza faksem lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej fakt ich otrzymania, z zastrzeżeniem, że dla złożenia oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX niniejszej siwz (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp) wymagana jest forma za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2017
Numer referencyjny PN/04/06/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej: komputery przenośne: komputer przenośny nr 1 – 2 szt., komputer przenośny nr 2 – 6 szt., stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt., stacja dokująca do komputera przenośnego nr 2 – 3 szt. W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz - opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późń. zm.)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta winna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy „Oferta”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, b) oświadczenia wymienione w rozdziale IX siwz, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. d) kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz. 2. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń; 2) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; 3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 4) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; 5) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych; 6) zmiany przedstawiciela stron umowy; 2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1. powyżej Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: 1) zmian parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej Umowie, 2) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, 3) zmiany siedziby jednej ze Stron. 3. Istotne dla stron postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do siwz.
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)