GuidZP400 |
88dad28d-dd07-462d-b329-840f77a956ba
|
Biuletyn |
540044-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30059300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Proszowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
123 865 105,
|
Zamawiajacy fax |
123 865 258
|
Zamawiajacy email |
dzp.zoz@poczta.fm,
|
Adres strony url |
www.spzoz.proszowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.proszowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, Budynek główny,Sekretariat Dyrekcji I p.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa testów, odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego.
|
Numer referencyjny |
16/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa testów, odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Deklarację zgodności producenta (dotyczy wszystkich wyrobów medycznych i wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro).
b) Oświadczenie Wykonawcy, o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania zgodnie z art. 58 ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z 2010r.) - ( dotyczy wyrobów medycznych.) -w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
c) Certyfikat CE Jednostki Notyfikowanej (dotyczy wyrobów medycznych kwalifikowanych do wykazu A lub B oraz dotyczy klasy wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III.).
d) Dla preparatów niebezpiecznych karty charakterystyki.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zmiana umowy będzie jednak dopuszczalna jeśli pojawi się konieczność dostosowania jej treści do powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
3. Zmiana umowy jest dopuszczalna w zakresie zastąpienia określonych w załączniku numer _____ pozycji Przedmiotu umowy analogicznymi, o podobnych właściwościach i w cenie nie wyższej od dotychczasowych, o ile będzie to korzystne dla Odbiorcy.
4. Dopuszczalna jest zmiana treści Umowy w zakresie wysokości Wynagrodzenia w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Dostawcę W takim wypadku Wynagrodzenie może być odpowiednio zmienione na wniosek Dostawcy z uwzględnieniem rzeczywistego wzrostu kosztu Wykonywania Umowy przez Dostawcę i wyłącznie o wartość wzrostu kosztów z powodu zmiany ww. przepisów prawa. Dostawca zobowiązany jest wykazać Odbiorcy faktyczny wzrost kosztu realizacji Umowy oraz zaproponowaną stawkę Wynagrodzenia uwzględniającą wzrost kosztu realizacji Umowy, z powodu zmiany ww. przepisów prawa.
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa - Mycoplasma, Ureaplasma.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pojemników i wymazówek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa testów laboratoryjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów laboratoryjnych .
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |