Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie i podległych jej Prokuratur Rejonowych

Publication date 2017-06-27
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539853-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych w asortymencie wyszczególnionym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, a także odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
2. Dostarczone materiały eksploatacyjne wyszczególnione w Załączniku nr 2, mają być oryginalne tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia lub równoważne oryginalnym.
3. Przez pojęcie „równoważne" Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem) do którego jest zamówiony (tzn. że równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń drukujących, przede wszystkim produkty równoważne po zainstalowaniu w urządzeniu, powinny umożliwiać uzyskanie poprawnych informacji drukowanych na stronie stanu materiału lub informacji o kasecie drukującej tj. informowanie o liczbie wydrukowanych stron na zainstalowanym tonerze oraz poziomie zużycia tonera - o ile umożliwia to funkcjonalność urządzenia). W przypadku tonerów do drukarek firmy Lexmark dodatkowo na stronie stanu materiału powinny być drukowane numery seryjne materiałów eksploatacyjnych, które powinny być zgodne z numerem seryjnym podanym na opakowaniu danego produktu.
4. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp., Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany.
6. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu unikalny kod kreskowy umożliwiający identyfikację producenta w międzynarodowej organizacji GS1 po numerze GNIN (Globalny Numer Jednostki Handlowej).
7. Ilekroć w treści SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania poprawnej jakości drukowania do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia.
9. Jakość równoważnych produktów musi pozwolić uzyskać efekt taki jaki Zamawiający otrzymał w trakcie stosowania produktów oryginalnych pochodzących od producenta urządzeń biurowych. Pokrycie kolorem oraz zaczernienie, a także niezamazywanie obszarów niezadrukowanych musi być na takim samym poziomie jak w przypadku produktów pochodzących od producenta urządzeń biurowych.
10. Wydajność równoważnych produktów eksploatacyjnych musi być taka sama lub większa w stosunku do produktów oryginalnych pochodzących od producenta urządzeń biurowych Zamawiającego. Wydajność musi być potwierdzona raportami z testów przeprowadzonych w oparciu o normy: ISO/IEC 19752, 19798, 24711, 24712. Raport powinien zawierać wyniki z testów dla każdego z modelu oferowanych zamiennych produktów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do umowy raporty, o których mowa powyżej.
11. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób.
12. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne objęte były 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy.
13. Wykonawca odpowiada za uszkodzenie urządzeń drukujących spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych.
14. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie do 7 dni kalendarzowych liczonych od daty zgłoszenia (drogą faksową lub elektroniczną) uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy.
15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać materiały eksploatacyjne spełniające wymagania Zamawiającego i zgodne z zaoferowanymi przez Wykonawcę. W tym celu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę oznaczoną literą „d" tabeli zamieszczonej w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Opisy zamieszczone przez Wykonawców w ww. kolumnach traktowane będą jako zobowiązanie Wykonawcy dotyczące dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych, a także będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczone przez wybranego Wykonawcę materiały eksploatacyjne są zgodne z zaoferowanymi.
16. Dostarczane w ramach Umowy materiały eksploatacyjne muszą posiadać, na opakowaniach zewnętrznych: informację o producencie, nazwę (symbol) materiału eksploatacyjnego, opis zawartości, wskazanie urządzenia/urządzeń do jakiego/jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony.
17. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego, która przesłana będzie Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy częściowe należy realizować najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych dla Zamawiającego od momentu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
18. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego, znajdujących się w budynkach poszczególnych jednostek:
1) Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin, ul. Okopowa 2a;
2) Ośrodek Zamiejscowy w Białej Podlaskiej, ul. Piłsudskiego 5/8;
3) Ośrodek Zamiejscowy w Chełmie, ul. Sienkiewicza 20;
4) Prokuratura Rejonowa w Lublinie, Lublin, ul. Chmielna 10;
5) Prokuratura Rejonowa Lublin – Południe, Lublin, ul. Chmielna 10;
6) Prokuratura Rejonowa Lublin – Północ w Lublinie, ul. Okopowa 2a;
7) Prokuratura Rejonowa w Chełmie, ul. Sienkiewicza 20;
8) Prokuratura Rejonowa w Białej Podlaskiej, ul. Ul. Brzeska 20-22;
9) Prokuratura Rejonowa w Kraśniku, ul. Lubelska 81;
10) Prokuratura Rejonowa w Lubartowie, ul. Al. Tysiąclecia 4;
11) Prokuratura Rejonowa w Łukowie, ul. Piłsudskiego 28;
12) Prokuratura Rejonowa w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4;
13) Prokuratura Rejonowa w Parczewie, ul. Warszawska 24;
14) Prokuratura Rejonowa w Puławach, ul. Lubelska 7;
15) Prokuratura Rejonowa w Radzyniu Podlaskim, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 5;
16) Prokuratura Rejonowa w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29;
17) Prokuratura Rejonowa w Świdniku, ul. Al. Lotników Polskich 5;
18) Prokuratura Rejonowa we Włodawie, ul. Piłsudskiego 41;
19. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń.
20. Wykonawca zobowiązany będzie odbioru kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, nie rzadziej niż raz na miesiąc.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f28d431d-1bba-4949-b9b6-7652511722ae
Biuletyn 539853-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Regon 00000035900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okopowa
Zamawiajacy adres numer domu 2A
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 5288181,
Zamawiajacy fax 081 534 97 06
Zamawiajacy email jtomczyk@prokuratura.lublin.pl; bbrus@prokuratura.lublin.pl,
Adres strony url www.prokuratura.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Prokuratura
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prokuratura.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Okopowa 2a; 20-950 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie i podległych jej Prokuratur Rejonowych
Numer referencyjny PO VII WB 261.5.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych w asortymencie wyszczególnionym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, a także odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Dostarczone materiały eksploatacyjne wyszczególnione w Załączniku nr 2, mają być oryginalne tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia lub równoważne oryginalnym. 3. Przez pojęcie „równoważne" Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem) do którego jest zamówiony (tzn. że równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń drukujących, przede wszystkim produkty równoważne po zainstalowaniu w urządzeniu, powinny umożliwiać uzyskanie poprawnych informacji drukowanych na stronie stanu materiału lub informacji o kasecie drukującej tj. informowanie o liczbie wydrukowanych stron na zainstalowanym tonerze oraz poziomie zużycia tonera - o ile umożliwia to funkcjonalność urządzenia). W przypadku tonerów do drukarek firmy Lexmark dodatkowo na stronie stanu materiału powinny być drukowane numery seryjne materiałów eksploatacyjnych, które powinny być zgodne z numerem seryjnym podanym na opakowaniu danego produktu. 4. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp., Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany. 6. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu unikalny kod kreskowy umożliwiający identyfikację producenta w międzynarodowej organizacji GS1 po numerze GNIN (Globalny Numer Jednostki Handlowej). 7. Ilekroć w treści SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania poprawnej jakości drukowania do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 9. Jakość równoważnych produktów musi pozwolić uzyskać efekt taki jaki Zamawiający otrzymał w trakcie stosowania produktów oryginalnych pochodzących od producenta urządzeń biurowych. Pokrycie kolorem oraz zaczernienie, a także niezamazywanie obszarów niezadrukowanych musi być na takim samym poziomie jak w przypadku produktów pochodzących od producenta urządzeń biurowych. 10. Wydajność równoważnych produktów eksploatacyjnych musi być taka sama lub większa w stosunku do produktów oryginalnych pochodzących od producenta urządzeń biurowych Zamawiającego. Wydajność musi być potwierdzona raportami z testów przeprowadzonych w oparciu o normy: ISO/IEC 19752, 19798, 24711, 24712. Raport powinien zawierać wyniki z testów dla każdego z modelu oferowanych zamiennych produktów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do umowy raporty, o których mowa powyżej. 11. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. 12. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne objęte były 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 13. Wykonawca odpowiada za uszkodzenie urządzeń drukujących spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 14. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie do 7 dni kalendarzowych liczonych od daty zgłoszenia (drogą faksową lub elektroniczną) uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać materiały eksploatacyjne spełniające wymagania Zamawiającego i zgodne z zaoferowanymi przez Wykonawcę. W tym celu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę oznaczoną literą „d" tabeli zamieszczonej w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Opisy zamieszczone przez Wykonawców w ww. kolumnach traktowane będą jako zobowiązanie Wykonawcy dotyczące dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych, a także będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczone przez wybranego Wykonawcę materiały eksploatacyjne są zgodne z zaoferowanymi. 16. Dostarczane w ramach Umowy materiały eksploatacyjne muszą posiadać, na opakowaniach zewnętrznych: informację o producencie, nazwę (symbol) materiału eksploatacyjnego, opis zawartości, wskazanie urządzenia/urządzeń do jakiego/jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 17. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego, która przesłana będzie Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy częściowe należy realizować najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych dla Zamawiającego od momentu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego, znajdujących się w budynkach poszczególnych jednostek: 1) Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin, ul. Okopowa 2a; 2) Ośrodek Zamiejscowy w Białej Podlaskiej, ul. Piłsudskiego 5/8; 3) Ośrodek Zamiejscowy w Chełmie, ul. Sienkiewicza 20; 4) Prokuratura Rejonowa w Lublinie, Lublin, ul. Chmielna 10; 5) Prokuratura Rejonowa Lublin – Południe, Lublin, ul. Chmielna 10; 6) Prokuratura Rejonowa Lublin – Północ w Lublinie, ul. Okopowa 2a; 7) Prokuratura Rejonowa w Chełmie, ul. Sienkiewicza 20; 8) Prokuratura Rejonowa w Białej Podlaskiej, ul. Ul. Brzeska 20-22; 9) Prokuratura Rejonowa w Kraśniku, ul. Lubelska 81; 10) Prokuratura Rejonowa w Lubartowie, ul. Al. Tysiąclecia 4; 11) Prokuratura Rejonowa w Łukowie, ul. Piłsudskiego 28; 12) Prokuratura Rejonowa w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4; 13) Prokuratura Rejonowa w Parczewie, ul. Warszawska 24; 14) Prokuratura Rejonowa w Puławach, ul. Lubelska 7; 15) Prokuratura Rejonowa w Radzyniu Podlaskim, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 5; 16) Prokuratura Rejonowa w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29; 17) Prokuratura Rejonowa w Świdniku, ul. Al. Lotników Polskich 5; 18) Prokuratura Rejonowa we Włodawie, ul. Piłsudskiego 41; 19. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. 20. Wykonawca zobowiązany będzie odbioru kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, nie rzadziej niż raz na miesiąc.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wynikającej z jednej umowy, trwające co najmniej 12 miesięcy KAŻDA z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy; 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z należnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – w przypadku wydania takiego wyroku, lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz; 7) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716 zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do siwz; 8) oświadczenie Wykonawcy będącego osobą fizyczną albo urzędującego członka organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurenta o braku wobec niego prawomocnego wyroku skazującego za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykrocznie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do siwz; 9) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postepowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu Dowody potwierdzające, że dostawy ujęte w Wykazie dostaw (Załącznik nr 10) zostały zrealizowane należycie, tj.: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy były wykonywane; b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 05.07.2017 r. do godz. 11:00. Niewniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium ustala się w wysokości: 9 958,30 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt osiem złotych 30/100). 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6. Wadium w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Prokuratury Okręgowej w Lublinie nr konta: 78 1130 1206 0028 9139 2490 0001 z adnotacją „Wadium – PO VII WB 261.5.2017 „Dostawa tonerów". 7. Dowodem wniesienia wadium będzie odcinek polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie opisując ją „Wadium – Dostawa materiałów eksploatacyjnych”) 9. Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Prokuratury Okręgowej w Lublinie, w przetargu nieograniczonym „Dostawa materiałów eksploatacyjnych" postępowanie nr PO VII WB 261.5.2017 10. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty na warunkach określonych w postanowieniach załączonego do siwz wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 11. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca jest zobowiązany traktować jako poufne wszelkie informacje dotyczące zastosowanych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia rozwiązań, a pozyskanych informacji nie może użyć do celów innych niż związane z realizacją umowy oraz nie może ujawniać ich osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Informacje te mogą być ujawnione tylko pracownikom Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy o ochronie informacji niejawnych.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawcy chcący zastrzec informacje, których nie należy ujawniać, do oferty powinni dołączyć wystąpienie wraz z uzasadnieniem, o utajnienie tych informacji z oferty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr 126, poz. 1071).
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria doświadczenie
Znaczenie 0,40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)