Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku 2 oraz materiałów pielęgnacyjnych dla chorych z podziałem na zadania

Publication date 2017-06-27
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
Miejscowość Przeworsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539906-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku 2 oraz materiałów pielęgnacyjnych dla chorych z podziałem na zadania zgodnie z opisem – załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9c848f3-9407-4791-b4ad-2c78a90c6e79
Biuletyn 539906-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
Regon 30451000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Przeworsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 6491557, 6487219,
Zamawiajacy fax 166 491 590
Zamawiajacy email zampubliczne@spzoz-przeworsk.home.pl,
Adres strony url www.spzoz-przeworsk.home.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-przeworsk.home.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-przeworsk.home.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać pisemnie osobiście lub za pomocą operatora pocztowego na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 16 37-200 Przeworsk sekretariat pok. nr 14
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku 2 oraz materiałów pielęgnacyjnych dla chorych z podziałem na zadania
Numer referencyjny SP ZOZ NZZP II 2400 /24/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku 2 oraz materiałów pielęgnacyjnych dla chorych z podziałem na zadania zgodnie z opisem – załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy przez oferowane dostawy spełniają wymogi określone przez zamawiającego, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający oceni czy wykonawcy którzy przez oferowane dostawy spełniają wymogi określone przez zamawiającego, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów określonych w punkcie 9 SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Oświadczenie że oferowane przez Wykonawcę wyroby są dopuszczone do sprzedaży i posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010 nr. 107 poz. 679 z późn.zm ) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE). Dokumenty (kompletne) w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem” dostępne na każde wezwanie Zamawiającego. - Bezpłatne próbki w zadaniu nr. 10 - w ilości jednego najmniejszego opakowania, do każdej pozycji poszczególnych asortymentów. Na opakowaniach należy opisać nr. zadania i pozycję zadania. - Kopie stron z katalogu wskazujące na oferowany asortyment oraz instrukcję użytkowania w języku polskim ( jeżeli dotyczy) - na stronie katalogu należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję.( np. zadanie nr. 1 poz. 2)
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz dokumentów które należy dołączyć do oferty -przetargowej (tj. do daty składania ofert): - Wypełniony w całości i podpisany druk OFERTA wg. załączonego wzoru do niniejszej SIWZ zał. nr 1 - Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz dokumentów, które należy przedłożyć zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów)- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykaz dokumentów do złożenia których wykonawcy zostaną wezwani po otwarciu ofert w wyznaczonym przez zamawiającego terminie: - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców. - W zakresie nie uregulowanym specyfikacją, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. Dz. U. z 2016 poz. 1126). - Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej Wykonawca dołączy oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie „za zgodność z oryginałem” do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zestaw do nabulizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa czujnik do pomiaru rzutu serca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zestaw do drenażu przeskórnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 5 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Akcesoria do aparatów firmy ERBE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 10 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa igly biopsyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 4 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa mankiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Czujnik przepływu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pokrowce do fototerapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Stripery żylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa materiały pielęgnacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 8 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)