Modernizacja systemu informatycznego w SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie dostosowująca szpital do obowiązujących wymogów informatyzacji jednostek ochrony zdrowia wraz z usługą szkolenia personelu

Publication date 2017-06-27
End date 2017-07-06 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539855-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa1f4aff-b77f-484c-9a4b-4c8cea86caef
Biuletyn 539855-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Regon 27150341000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 499 115,
Zamawiajacy fax 322 413 952
Zamawiajacy email zp@zsm.internetdsl.pl,
Adres strony url www.zsm.com.pl; właściwy email: zp@zsm.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsm.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, tradycyjnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego, sekretariat, I piętro w budynku administracji
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja systemu informatycznego w SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie dostosowująca szpital do obowiązujących wymogów informatyzacji jednostek ochrony zdrowia wraz z usługą szkolenia personelu
Numer referencyjny SP ZOZ ZSM /ZP/28/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 406500,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku do Wniosku (Załącznik nr 1 do SIWZ) sporządzonym przez Kierownika Działu Informatycznego
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie przetargowej następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga poświadczenia, iż Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości nie niższej niż 300 tysięcy złotych. Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności finansowej innych podmiotów zobowiązany jest załączyć do oferty informację, o której mowa powyżej wystawioną dla tego podmiotu. b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300 000 zł
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolności lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w Załączniku nr 4 do SIWZ – „Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby” (Podmiot udostępniający zasoby lub Wykonawca może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego załącznika, może też modyfikować jego treść). Zamawiający informuje, że w odniesieniu do art. 22a ust. 3 ustawy PZP zobowiązany jest ocenić, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności lub zasoby pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zobowiązany jest badać, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust.5, tym samym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył w ofercie oświadczenie o którym mowa części V pkt. I.1), ppkt. a) (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokument, o których mowa w części V pkt. I.1), ppkt. b) SIWZ (KRS / CEiDG) złożone przez Podwykonawcę lub podmiot, którego udział lub zasoby stanowią potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Uwaga: Jednocześnie Wykonawca załącza do oferty dokumenty Podwykonawcy lub podmiotu, który udostępnił zasoby w zakresie, którego dotyczy udostępnienie, a wymienione w części V pkt. I. 2), 3) lub 4)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie przetargowej następujących dokumentów: a) Wykazu usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wyjaśnienie. Dowodami, o których mowa powyżej, są: 1) poświadczenia, z których wynika, iż zamówienie zrealizowano efektywnie, z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie wykonawcy lub - 2) oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie (Załącznik nr 5 do SIWZ), wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunek: Zamawiający na potwierdzenie spełnienia wymagań przez Wykonawcę wymaga wykazania należytego wykonania minimum dwóch usług/ wdrożeń systemu informatycznego w okresie ostatnich trzech lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem aktualnego przedmiotu zamówienia, o wartości brutto nie niższej niż 500 000 zł dla każdego z realizowanych zamówień. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (wzór), przy czym Wykonawca wraz z referencjami może złożyć wykaz w innej formie, lecz zgodny co do treści z ww. załącznikiem. Wykaz składany przez Wykonawcę może obejmować więcej niż minimum dwa zamówienia i obejmować okres czasu dłuższy niż ostatnie trzy lata przed upływem terminu składania ofert. Na potrzeby precyzyjnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez: “system informatyczny” Zamawiający uzna dostawę i wdrożenie obejmujące co najmniej następujące elementy (dostawa i wdrożenie systemu informatycznego obejmującego co najmniej następujące funkcjonalności) dla „części medycznej”:  Ruch Chorych,  Przychodnia,  Pracownia,  Zlecenia,  Apteka Szpitalna z Apteczkami Oddziałowymi,  e-Pacjent – portal do elektronicznej obsługi pacjenta umożliwiający rejestrację pacjenta przez Internet,  Blok Operacyjny,  integracja z systemami zewnętrznymi (np. HIS-RIS lub HIS-LIS) b) Wykaz osób (Załącznik nr 6 do SIWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na te¬mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówie¬nia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy i kwalifikacje. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1. Kierownik projektu (1 osoba):  Kierownik posiada certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny oraz dyplom ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych w specjalności: zarządzanie projektami,  Kierownik brał udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla ZOZ na stanowisku kierownika Projektu o wartości co najmniej 500 000 zł brutto. 2. Specjaliści (minimum 4 osoby) w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ posiadający udział (każdy z nich) w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla ZOZ na stanowisku wdrożeniowca
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. Warunki udziału w postępowaniu oraz środki dowodowe zostały określone jako minimalny poziom zdolności wykonawców do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wymaga od wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu przetargowym lub ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej: a) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, którego treść zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: Jednocześnie zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie przedłożył w ofercie przetargowej odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia, dla każdego z biorących udział wykonawców. b) aktualnej informacji odpowiadającej odpisowi z właściwego rejestru (Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestr Przedsiębiorców) lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) zawierających dane w dacie nie wcześniejszej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. W stosunku do osób fizycznych Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w niniejszym zakresie. W przypadku Wykonawców działających w oparciu o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystarczy przedłożyć w to miejsce wydruk z CEIDG zawierający datę i godzinę wygenerowania dokumentu. Natomiast, w przypadku Wykonawców działających w oparciu o wpis do rejestru przedsiębiorców wystarczy przedłożyć w to miejsce wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego zawierający identyfikator i datę sporządzenia wydruku (https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx; https://ems.ms.gov.pl; https://ems.ms.gov.pl/krs/weryfikujwydruk). Zamawiający dopuszcza złożenie podpisanego przez Wykonawcę wydruku z odpowiedniego rejestru lub przekazanie informacji elektronicznej pobranej z odpowiedniego rejestru i zapisanej w formie pliku PDF na płycie CD/DVD, dopuszcza również złożenie kopii odpisu z właściwego rejestru potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. Uwaga: Jednocześnie zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie przedłożył w ofercie przetargowej dokument, o którym mowa powyżej dla każdego z biorących udział wykonawców. Uwaga: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczącej nazw i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania od Wykonawcy przeprowadzenie prezentacji „Zintegrowanego Systemu Medycznego (ZSM)” w oparciu o próbkę w postaci komputera przenośnego (laptopa) z zainstalowanymi wszystkimi modułami / funkcjonalnościami zgodnie z wymaganiami zawartymi w zał. 1 do SIWZ wraz z działającą testową bazą danych zgodną z wymaganiami SIWZ oraz wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego działania systemu elementami umożliwiającymi właściwe działanie systemu takimi jak: zmienne środowiskowe, biblioteki systemowe, komponenty systemu operacyjnego, w tym zainstalowane przeglądarki internetowe (co najmniej MS Internet Explorer, Mozilla Firefox). Próbka będzie dostarczona w formie fizycznego urządzenia, nie jest dopuszczalne stosowanie emulatorów. Na dostarczonej próbce systemu (ZSM) w postaci komputera przenośnego (laptopa) Zamawiający wymagać będzie założenia konta użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania, tak aby możliwe było założenie nowego użytkownika systemu, wprowadzenie danych testowych, wykonywanie wykazów oraz wszelkich innych czynności umożliwiających przeprowadzenie weryfikacji oferowanego systemu celem potwierdzenia, iż oferta odpowiada treści SIWZ. Login użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania: ADMIN. Hasło użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania: ADMIN. Ponadto wymagane będzie dołączenie kompletnej instrukcję uruchomienia próbki „Zintegrowanego system medycznego”. Wykonawca w ofercie składa oświadczenie o gotowości do zaprezentowania próbki (pkt. 10 formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia próbki wraz z ofertą przetargową. Prośba ze strony Zamawiającego o zaprezentowanie próbki nastąpi po terminie składnia ofert przetargowy i dotyczyć będzie oferowanego przez Wykonawców „Zintegrowanego Systemu Medycznego (ZSM)”, co do którego powstaną wątpliwości, czy faktycznie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Wniosek Zamawiającego o przeprowadzenie prezentacji w oparciu o złożoną próbkę dotyczyć będzie: „Zintegrowanego Systemu Medycznego (ZSM)” w postaci komputera przenośnego (laptopa) z zainstalowanymi wszystkimi modułami / funkcjonalnościami zgodnie z wymaganiami zawartymi w zał. 1 do SIWZ wraz z działającą testową bazą danych zgodną z wymaganiami SIWZ oraz wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego działania systemu elementami umożliwiającymi właściwe działanie systemu takimi jak: zmienne środowiskowe, biblioteki systemowe, komponenty systemu operacyjnego w tym zainstalowane przeglądarki internetowe (co najmniej MS Internet Explorer, Mozilla Firefox). Procedura dotyczącą prezentacji Systemu (ZSM) została opisana w załączniku nr 1 do SIWZ (pkt. 4). Nie złożenie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki i przeprowadzenie w oparciu o nią prezentacji jest równoznaczne z niespełnieniem wymagań zawartych w niniejszym punkcie i skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze SIWZ w myśl art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. Próbka zostanie zwrócona Wykonawcy po przeprowadzeniu testów/ prezentacji.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z Podwykonawców powinien poinformować o tym Zamawiającego poprzez zaznaczenie Podwykonawstwa w pkt. 6 „Oświadczeniu wykonawcy”, Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z potencjału udostępnianego przez inne podmioty powinien poinformować o tym Zamawiającego poprzez zaznaczenie pkt. 7 w „Oświadczeniu wykonawcy”, Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolności lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w Załączniku nr 4 do SIWZ – „Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby” (Podmiot udostępniający zasoby lub Wykonawca może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego załącznika, może też modyfikować jego treść). Zamawiający informuje, że w odniesieniu do art. 22a ust. 3 ustawy PZP zobowiązany jest ocenić, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności lub zasoby pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zobowiązany jest badać, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust.5, tym samym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył w ofercie oświadczenie o którym mowa części V pkt. I.1), ppkt. a) (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokument, o których mowa w części V pkt. I.1), ppkt. b) SIWZ (KRS / CEiDG) złożone przez Podwykonawcę lub podmiot, którego udział lub zasoby stanowią potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Uwaga: Jednocześnie Wykonawca załącza do oferty dokumenty Podwykonawcy lub podmiotu, który udostępnił zasoby w zakresie, którego dotyczy udostępnienie, a wymienione w części V pkt. I. 2), 3) lub 4) 3. W celu potwierdzenia zabezpieczenia złożonej oferty wadium Zamawiający wymaga załączenia kserokopii wniesionego wadium do oferty przetargowej.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na oprocentowany rachunek bankowy. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich. Termin wniesienia wadium upływa dnia 6.07.2017r. - do godziny 10.00 Zwrot oraz utrata wadium następują zgodnie z art. 46 ustawy – „Prawo zamówień publicznych” z późn. zm.
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający oczekuje zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach wynikających z załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzoru umowy zawierającego istotne dla stron postanowienia. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzetargowej zgodnie z regulacjami wprowadzonymi do projektu umowy i zawartymi w § 8 umowy – "Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty": Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1. (art. 144 ust. 1 pkt. 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie poniższe warunki (przy czym Zamawiający nie może wprowadzić kolejnych zmian umowy celem uniknięcia stosowania przepisów ustawy):  zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,  zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,  wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. Zamawiający po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza w BZP lub przekazuje Urzędowi Publikacji UE ogłoszenie o zmianie umowy. W przypadku udzielenia zamówienia dodatkowego i w przedłużonym okresie realizacji zamówienia Wykonawcy przysługuje zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu. 2. (art. 144 ust. 1 pkt. 3) zostały spełnione łącznie poniższe warunki (przy czym Zamawiający nie może wprowadzić kolejnych zmian umowy celem uniknięcia stosowania przepisów ustawy oraz zmiana postanowień umownych nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy):  konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,  wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. Zamawiający po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza w BZP lub przekazuje Urzędowi Publikacji UE ogłoszenie o zmianie umowy. 3. (art. 144 ust. 1 pkt. 4) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia na podstawie niniejszej umowy, ma zastąpić nowy podmiot: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców; c) na podstawie postanowień umownych, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ o następującej treści:  w trakcie realizacji umowy poprzetargowej Zamawiający może odstąpić na wniosek Wykonawcy od wymagania, aby zamówienie realizowane było przez podmioty wskazane w ofercie przetargowej. W sytuacji tej Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu powody zmiany podmiotu oraz wskazać nowy podmiot, a także przekazać pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz przedłożyć dokument potwierdzający spełnienie warunków udziału w zakresie dotyczącym tych zasobów przez ww. podmiot.  wniosek dotyczący zmiany podmiotu udostępniającego zasoby, zmiany Podwykonawcy lub zmiany głównego Wykonawcy zamówienia publicznego musi zostać złożony w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego (sekretariat SP ZOZ ZSM) wraz z uzasadnieniem i pisemnym zobowiązaniem podmiotu przejmującego obowiązki i zadania dotychczasowego podmiotu. Zamawiający w terminie do 5 dni rozpatrzy wniesiony przez Wykonawcę wniosek lub zwróci się o dodatkowe wyjaśnienia lub przedłożenie niezbędnych dokumentów w oparciu o warunki dopuszczenia do udziału w postępowaniu, które zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może powierzyć wykonania umowy innej osobie. 4. (art. 144 ust. 1 pkt. 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 5. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 144 ust. 1–1b, ust. 1d i ust. 1e ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – „Prawo zamówień publicznych” i ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych i niektórych innych ustaw podlegają unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 6. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu lub nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:  zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,  zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,  zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,  polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 4 niniejszego paragrafu.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie udostępnia dokumentów zastrzeżonych przez uczestników postępowania, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne, przy czym nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, które zostały zastrzeżone w terminie składania ofert przez Wykonawcę zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy – „Prawo zamówień publicznych”, i które należy każdorazowo przekazywać Zamawiającemu w odrębnej, opisanej i trwale zaklejonej kopercie.
IV 4 4 data 2017-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji na błąd wdrożonego, zintegrowanego systemu informatycznego
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)