Usługa asysty technicznej w odniesieniu do programów Oracle dla Politechniki Wrocławskiej

Publication date 2017-06-27
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539626-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa asysty technicznej w odniesieniu do programów Oracle dla Politechniki Wrocławskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi asysty technicznej (z ang. Software Update License & Support), w następującym zakresie:
a. dostarczania aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym;
b. dostarczania nowych wersji oprogramowania objętych niniejszą umową
c. dostarczania aktualizacji związanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych;
d. dostarczania skryptów rozszerzających;
e. certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów innych firm;
f. dostarczania ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostępnych za pośrednictwem serwisu http://edelivery.oracle.com/;
g. całodobowej obsługi zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia - świadczenia pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim;
h. elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez serwis My Oracle Support http://metalink.oracle.com;
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia pochodził bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucyjnych.
Zamawiający wymaga, aby wsparcie (Maintenance) na zamawiane subskrypcje było świadczone w języku polskim lub angielskim (pierwsza linia). Potwierdzenie tego faktu przez polskiego przedstawiciela firmy Oracle nie jest wymagane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73722ab9-3fe9-4ccd-a65e-b3270d513400
Biuletyn 539626-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32,
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl,
Adres strony url http:.//przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Usługa asysty technicznej w odniesieniu do programów Oracle dla Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny ZP/BZP/103/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Usługa asysty technicznej w odniesieniu do programów Oracle dla Politechniki Wrocławskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi asysty technicznej (z ang. Software Update License & Support), w następującym zakresie: a. dostarczania aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym; b. dostarczania nowych wersji oprogramowania objętych niniejszą umową c. dostarczania aktualizacji związanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych; d. dostarczania skryptów rozszerzających; e. certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; f. dostarczania ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostępnych za pośrednictwem serwisu http://edelivery.oracle.com/; g. całodobowej obsługi zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia - świadczenia pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim; h. elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez serwis My Oracle Support http://metalink.oracle.com; Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia pochodził bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucyjnych. Zamawiający wymaga, aby wsparcie (Maintenance) na zamawiane subskrypcje było świadczone w języku polskim lub angielskim (pierwsza linia). Potwierdzenie tego faktu przez polskiego przedstawiciela firmy Oracle nie jest wymagane.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)