GuidZP400 |
3e9de7d9-c73f-4f0d-814c-323c72454fa3
|
Biuletyn |
539488-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Jastrzębie Zdrój
|
Regon |
276255358
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-335
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 47 85 133,
|
Zamawiajacy fax |
32 47 85 350
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.jastrzebie.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Jastrzębie – Zdrój, al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie – Zdrój, Wydział Informacji, Promocji i Rozwoju, pokój 107A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa gadżetów miejskich dla Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój”
|
Numer referencyjny |
IP.271.00004.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa gadżetów miejskich wraz ze znakowaniem dla Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi pkt 3 ppkt 2 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-24T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
a) Termin dostarczenia pierwszej dostawy umowy: liczony od dnia pisemnej akceptacji projektu znakowania do dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego, zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie wskazanym w formularzu ofertowym (nie później niż do 31 sierpień br.).
b) Termin dostarczenia drugiej dostawy umowy 20-24 listopad br.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie wymienione w pkt. 8 ppkt 1 lit a) niniejszej SIWZ tj: według załącznika nr 2 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 9 ppkt 4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy:
a) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 pkt 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia,
b) w zakresie Podwykonawców, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia.
2. Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem
i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem § 4 pkt 7.
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|