Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Zespołu Szkół w Firleju

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Gmina Firlej
Miejscowość Firlej
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542443-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Zespołu Szkół w Firleju.
część I – Pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni tematycznych oraz przeprowadzenia zajęć edukacyjnych

W ramach realizacji części 1 zamówienia Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do realizacji:
Zadania 1 – Tworzenie warunków uczenia się obejmujące:
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni przyrodniczej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni biologicznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni chemicznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni geograficznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni fizycznej.
Zadania 3 – Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum:
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „ Great Britain is really great”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Laboratorium geografii”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Nie tylko dla mistrzów”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Fizyka wokół nas”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Bliżej natury”
- materiały do powielania materiałów

Zadania 4 – Kompetencje kluczowe uczniów szkoły podstawowej
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Easy english”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Klub młodego przyrodnika”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Z matematyką przez życie”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Cyferki pod lupą”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matematyka w kuchni”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Możesz lepiej, możesz więcej”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matematyka nie gryzie”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matmistrze”
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Badam, odkrywam i poznaję”
- materiały do powielania materiałów

Zadania 5 – Doradztwo edukacyjno – zawodowe
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć z doradztwa edukacyjno – zawodowego
- materiały do powielania materiałów

Łączna ilość 381 pozycji pomocy dydaktycznych i materiałów
Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanych pomocy dydaktycznych zawiera złącznik nr 1a do SIWZ
część II – Sprzęt komputerowy i multimedialny


W ramach realizacji części 2 zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy i multimedialny ( laptopy, oprogramowanie biurowe, pakiet oprogramowania do zarządzania pracownią, drukarka laserowa, projektory multimedialne, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kamera cyfrowa, statyw do kamery cyfrowej, nawigacja GPS, cyfrowy aparat fotograficzny ) do realizacji:

Zadania 1 – Tworzenie warunków uczenia się obejmujące:
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni przyrodniczej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni geograficznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia ICT.

Zadania 3 – Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum:
- pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Fizyka wokół nas”
Łączna ilość 9 pozycji rodzajowych sprzętu
Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanego sprzętu zawiera złącznik nr 1b do SIWZ


Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfaab480-d08c-4525-8f36-681d8b56535a
Biuletyn 542443-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Firlej
Regon 53522100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Firlej
Zamawiajacy kod pocztowy 21136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 575 041,
Zamawiajacy fax 818 575 081
Zamawiajacy email sekretariat@firlej.pl,
Adres strony url www.firlej.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła kompetencji kluczowych” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.firlej.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Firlej, ul. Rynek 1, 21-136 Firlej
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Zespołu Szkół w Firleju
Numer referencyjny SZASz.DW.331/2/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Zespołu Szkół w Firleju. część I – Pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni tematycznych oraz przeprowadzenia zajęć edukacyjnych W ramach realizacji części 1 zamówienia Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do realizacji: Zadania 1 – Tworzenie warunków uczenia się obejmujące: - pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni przyrodniczej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni biologicznej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni chemicznej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni geograficznej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni fizycznej. Zadania 3 – Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum: - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „ Great Britain is really great” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Laboratorium geografii” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Nie tylko dla mistrzów” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Fizyka wokół nas” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Bliżej natury” - materiały do powielania materiałów Zadania 4 – Kompetencje kluczowe uczniów szkoły podstawowej - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Easy english” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Klub młodego przyrodnika” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Z matematyką przez życie” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Cyferki pod lupą” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matematyka w kuchni” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Możesz lepiej, możesz więcej” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matematyka nie gryzie” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matmistrze” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Badam, odkrywam i poznaję” - materiały do powielania materiałów Zadania 5 – Doradztwo edukacyjno – zawodowe - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć z doradztwa edukacyjno – zawodowego - materiały do powielania materiałów Łączna ilość 381 pozycji pomocy dydaktycznych i materiałów Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanych pomocy dydaktycznych zawiera złącznik nr 1a do SIWZ część II – Sprzęt komputerowy i multimedialny W ramach realizacji części 2 zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy i multimedialny ( laptopy, oprogramowanie biurowe, pakiet oprogramowania do zarządzania pracownią, drukarka laserowa, projektory multimedialne, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kamera cyfrowa, statyw do kamery cyfrowej, nawigacja GPS, cyfrowy aparat fotograficzny ) do realizacji: Zadania 1 – Tworzenie warunków uczenia się obejmujące: - pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni przyrodniczej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni geograficznej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenia ICT. Zadania 3 – Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum: - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Fizyka wokół nas” Łączna ilość 9 pozycji rodzajowych sprzętu Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanego sprzętu zawiera złącznik nr 1b do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow nie dotyczy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: a) w zakresie części 1 zamówienia: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 PLN. b) w zakresie części 2 zamówienia: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 PLN.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 70 000,00zł brutto, w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/lub multimedialnego o wartości co najmniej 40 000,00zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcje 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Czy wadium 1
Wadium dla części 1 zamówienia: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych), dla części 2 zamówienia: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni tematycznych oraz przeprowadzenia zajęć edukacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis W ramach realizacji części 1 zamówienia Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do realizacji: Zadania 1 – Tworzenie warunków uczenia się obejmujące: - pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni przyrodniczej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni biologicznej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni chemicznej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni geograficznej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni fizycznej. Zadania 3 – Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum: - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „ Great Britain is really great” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Laboratorium geografii” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Nie tylko dla mistrzów” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Fizyka wokół nas” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Bliżej natury” - materiały do powielania materiałów Zadania 4 – Kompetencje kluczowe uczniów szkoły podstawowej - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Easy english” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Klub młodego przyrodnika” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Z matematyką przez życie” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Cyferki pod lupą” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matematyka w kuchni” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Możesz lepiej, możesz więcej” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matematyka nie gryzie” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Matmistrze” - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Badam, odkrywam i poznaję” - materiały do powielania materiałów Zadania 5 – Doradztwo edukacyjno – zawodowe - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć z doradztwa edukacyjno – zawodowego - materiały do powielania materiałów Łączna ilość 381 pozycji pomocy dydaktycznych i materiałów Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanych pomocy dydaktycznych zawiera złącznik nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy i multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis W ramach realizacji części 2 zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy i multimedialny ( laptopy, oprogramowanie biurowe, pakiet oprogramowania do zarządzania pracownią, drukarka laserowa, projektory multimedialne, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kamera cyfrowa, statyw do kamery cyfrowej, nawigacja GPS, cyfrowy aparat fotograficzny ) do realizacji: Zadania 1 – Tworzenie warunków uczenia się obejmujące: - pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni przyrodniczej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni geograficznej, - pomoce dydaktyczne do wyposażenia ICT. Zadania 3 – Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum: - pomoce dydaktyczne dla prowadzenia zajęć „Fizyka wokół nas” Łączna ilość 9 pozycji rodzajowych sprzętu Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanego sprzętu zawiera złącznik nr 1b do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie czasu realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)